Gå til innhold

Manipulerende og destruktiv adferd for forholdet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og en ting til - dropp den samtalen du planlegger å ha med henne!

Du kan ikke fikse henne. Du kan ikke reparere henne! Det må hun selv gjøre.

Les nederste innlegg på første side, det viser kort og veldig tydelig hva det er du har å forholde deg til.

Å ta en samtale med henne vil bare gjøre at hun manipulerer deg mer, og du vil bli skadet psykisk om du fortsetter dette forholdet!

Bare avslutt, kom deg unna, redd deg selv!

Anonymkode: 4fbfd...e0e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 23.54):

TS her: 

Dere har nok rett i det. 

Tenkt samme tanken at noen som har blitt misbrukt, kan bli en misbruker med tiden. 

Med et eget redningsmann kompleks (mest sannsynlig) for å føle meg «verdig» ellers. Ble nok trigget ekstra da når begynnelsen er: Ingen er som deg, har aldri betrodd meg slik til noen andre. Inkludert andre setninger hvor jeg er «helten», ingen andre tilsynelatende har klart å være. 

Trist, er veldig glad i jenta og når ting er bra, så er det veldig bra. Det er vel kanskje stereotypisk sånne type forhold med ekstreme daler og topper. 

Merker hennes adferd gjør at jeg har lyst til å være smålig/drittsekk tilbake for å ta igjen. Fordi jeg synes det er ufortjent, og sikkert ego som ikke liker. Så prøver jeg å holde meg voksen mest mulig. 

Tror jeg bare vil ha bekreftelse på om alle følelser har vært løgn, siden jeg ikke kan forstå at noen spiller et så heftig spill for å manipulere noen andre eller om det er genuint, men med masse gift i maten.

Anonymkode: 82b66...986

Har hun virkelig blitt mishandlet av (alle???) sine ekser, eller har hun vært den som laget ugreie da også? 

Typisk for narsissister å påstå at alle andre har gjort ting galt og være offeret. Min narsissistiske eks fortalte gråtende om utroskap og svik, og grusom gal eks. Så traff vi henne en gang, og da var det smil, klem og at han påpekte at de var så gode venner. Hyggelig dame som virket veldig uvitende om at hun hadde vært utro, sveket og vært gal. 

Uansett, dynamikken i dette forholdet er slik at du holdet på å miste deg selv, og miste bakkekontakt. Kom deg bort fra henne! Dette kan aldri bli bra. Et forhold skal være trygt og godt, noe man finner ro og styrke i, og man skal ha et hjem i hverandre, ikke et galehus. Uansett hva som er sant og ikke her er dynamikken dere to mellom ødeleggende for deg. Du kommer til å miste deg selv helt om du ikke avslutter dette, og heller nå etter 6 måneder enn et helvetes grusomt brudd om 10 år. 

Anonymkode: 1113d...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...