AnonymBruker Skrevet 20. oktober #1 Del Skrevet 20. oktober Hvordan er den? Verdt å kjøpe til kalde dager? Bor i et gammelt hus der gulvet er iskald når det er skikkelig vinter. Har sett litt rundt på finn. Fant en til 200 kr som jeg likte https://www.finn.no/372423458 Anonymkode: a2d94...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #2 Del Skrevet 20. oktober Ja, slike er gull verdt. VELDIG godt å stikke beina oppi! Anonymkode: 15fd2...26a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #3 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er den? Verdt å kjøpe til kalde dager? Bor i et gammelt hus der gulvet er iskald når det er skikkelig vinter. Har sett litt rundt på finn. Fant en til 200 kr som jeg likte https://www.finn.no/372423458 Anonymkode: a2d94...8ee Kjøper aldri elektriske ting på Finn.no, like lite som vi kjøper sikkerhetsutstyr til barn i bil på Finn. Vet aldri hvordan tingene har blitt behandlet. Fotvarmere du linket til koster ikke så særlig mye ny. Den på bildet er type slik oldeforeldre hadde på 1980 tallet. Har en elektrisk varmepute som brukes når kroppen synes det blir for kaldt, ellers er tykke sokker kjekt å ha, selv i nyere lun bolig. Anonymkode: 800c1...b12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #4 Del Skrevet 20. oktober Kan absolutt anbefales! Her har vi en lignende kjøpt på Biltema og den er så god å putte føttene oppi! Anonymkode: b4a50...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 21. oktober #5 Del Skrevet 21. oktober Jeg kjøpte en slik til en katt en gang. Den var veldig varm å god å krype oppi😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #6 Del Skrevet 21. oktober Jeg har en varmematte på gulvet under pulten der jeg sitter når jeg har hjemmekontor. Det er meget behagelig, spesielt i fjor vinter når det var -20 grader over lang tid var det utrolig deilig å ha aktiv varme på føttene. Det er også veldig energieffektivt fordi varmematta tillater å ha litt lavere temperatur i rommet men økt komfort ved å bruke mindre strøm. sånn matte har jeg https://no.grandado.com/products/50-x-30cm-fot-varmere-elektrisk-varmematte-kontor-varme-fotter-termostat-varmepute-hjemmevarmet-gulvteppe-vinterkropp-varmere-gal?variant=UHJvZHVjdFZhcmlhbnQ6Mjc4NDMyMjQ2 Anonymkode: 78155...c74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #7 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har en varmematte på gulvet under pulten der jeg sitter når jeg har hjemmekontor. Det er meget behagelig, spesielt i fjor vinter når det var -20 grader over lang tid var det utrolig deilig å ha aktiv varme på føttene. Det er også veldig energieffektivt fordi varmematta tillater å ha litt lavere temperatur i rommet men økt komfort ved å bruke mindre strøm. sånn matte har jeg https://no.grandado.com/products/50-x-30cm-fot-varmere-elektrisk-varmematte-kontor-varme-fotter-termostat-varmepute-hjemmevarmet-gulvteppe-vinterkropp-varmere-gal?variant=UHJvZHVjdFZhcmlhbnQ6Mjc4NDMyMjQ2 Anonymkode: 78155...c74 Takk Nå ble jeg så usikker om jeg skal gå for fotvarmer eller varmematte 🥲 begge ser helt greie ut Ts Anonymkode: a2d94...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #8 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 19.41): Takk Nå ble jeg så usikker om jeg skal gå for fotvarmer eller varmematte 🥲 begge ser helt greie ut Ts Anonymkode: a2d94...8ee Med fotvarmer må du sitte rett opp-og-ned i stolen/sofa'n, med beina plantet på gulvet, dvs. det er veldig ubehagelig å bruke den. Hjemme sitter man jo som regel med beina krøllet opp i sofa'n. Jeg ville gått for varmematte, den er mye mer allsidig og kan brukes for alle type sittestillinger. Anonymkode: 1f89f...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #9 Del Skrevet 30. oktober Det er jo så enkelt at du bare kan ha på gode tøfler på bena, eller at du har et varmt ullteppe rundt deg. Anonymkode: 038a3...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå