Gå til innhold

Har du brukt elektrisk fotvarmer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan er den? Verdt å kjøpe til kalde dager? Bor i et gammelt hus der gulvet er iskald når det er skikkelig vinter. Har sett litt rundt på finn. Fant en til 200 kr som jeg likte

https://www.finn.no/372423458

Anonymkode: a2d94...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, slike er gull verdt. VELDIG godt å stikke beina oppi!

Anonymkode: 15fd2...26a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er den? Verdt å kjøpe til kalde dager? Bor i et gammelt hus der gulvet er iskald når det er skikkelig vinter. Har sett litt rundt på finn. Fant en til 200 kr som jeg likte

https://www.finn.no/372423458

Kjøper aldri elektriske ting på Finn.no, like lite som vi kjøper sikkerhetsutstyr til barn i bil på Finn. Vet aldri hvordan tingene har blitt behandlet. 
Fotvarmere du linket til koster ikke så særlig mye ny. Den på bildet er type slik oldeforeldre hadde på 1980 tallet. 

Har en elektrisk varmepute som brukes når kroppen synes det blir for kaldt, ellers er tykke sokker kjekt å ha, selv i nyere lun bolig. 

Anonymkode: 800c1...b12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan absolutt anbefales! Her har vi en lignende kjøpt på Biltema og den er så god å putte føttene oppi! 

Anonymkode: b4a50...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en slik til en katt en gang. Den var veldig varm å god å krype oppi😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en varmematte på gulvet under pulten der jeg sitter når jeg har hjemmekontor. Det er meget behagelig, spesielt i fjor vinter når det var -20 grader over lang tid var det utrolig deilig å ha aktiv varme på føttene. Det er også veldig energieffektivt fordi varmematta tillater å ha litt lavere temperatur i rommet men økt komfort ved å bruke mindre strøm.

sånn matte har jeg

https://no.grandado.com/products/50-x-30cm-fot-varmere-elektrisk-varmematte-kontor-varme-fotter-termostat-varmepute-hjemmevarmet-gulvteppe-vinterkropp-varmere-gal?variant=UHJvZHVjdFZhcmlhbnQ6Mjc4NDMyMjQ2

Anonymkode: 78155...c74

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har en varmematte på gulvet under pulten der jeg sitter når jeg har hjemmekontor. Det er meget behagelig, spesielt i fjor vinter når det var -20 grader over lang tid var det utrolig deilig å ha aktiv varme på føttene. Det er også veldig energieffektivt fordi varmematta tillater å ha litt lavere temperatur i rommet men økt komfort ved å bruke mindre strøm.

sånn matte har jeg

https://no.grandado.com/products/50-x-30cm-fot-varmere-elektrisk-varmematte-kontor-varme-fotter-termostat-varmepute-hjemmevarmet-gulvteppe-vinterkropp-varmere-gal?variant=UHJvZHVjdFZhcmlhbnQ6Mjc4NDMyMjQ2

Anonymkode: 78155...c74

Takk

Nå ble jeg så usikker om jeg skal gå for fotvarmer eller varmematte 🥲 begge ser helt greie ut

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 19.41):

Takk

Nå ble jeg så usikker om jeg skal gå for fotvarmer eller varmematte 🥲 begge ser helt greie ut

Ts

Med fotvarmer må du sitte rett opp-og-ned i stolen/sofa'n, med beina plantet på gulvet, dvs. det er veldig ubehagelig å bruke den. Hjemme sitter man jo som regel med beina krøllet opp i sofa'n. Jeg ville gått for varmematte, den er mye mer allsidig og kan brukes for alle type sittestillinger.

Anonymkode: 1f89f...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo så enkelt at du bare kan ha på gode tøfler på bena, eller at du har et varmt ullteppe rundt deg.

Anonymkode: 038a3...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...