AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Et vennepar vi har kjent i årevis, gikk plutselig fra hverandre for tre år siden. Vi hadde aldri merket at noe var galt i forholdet. Vi var tre par som var mye sammen, i dagligliv, helger og ferier. Vi har barn på samme alder (da 10 og 12 år) Hun har vært utro, med en mye yngre mann. Forholdet med denne yngre er slutt, sier hun. Årsaken til bruddet forteller hun, er at mannen er manipulerende, at hun ikke blir sett i ekteskapet, at han bestemmer alt. Hun har blitt drevet til utroskap. Hun er en beskjeden, forsiktig jente. Hun dyrker en treningshobby og bruker mye (mye!) tid på seg selv. Han er mer utadvendt og åpen. han trener fotballagene til barna, stiller opp for andre og er en stor ressurs. Sammen har jeg alltid sett på dem som et flott par som utfyller hverandre. De flytter fra hverandre. Vi tre damene i «vennetrioen» holder sammen og støtter henne. Det andre av venneparet viser full forståelse for hennes historie og bryter kontakten med han. Han framstilles som en manipulerende tyrann (obs! Ikke vold) uten at det finnes konkrete eksempler på dette. Etter tre mnd er hun sammen igjen med den unge mannen hun var utro med. De får et barn og flytter sammen. Eksmannen er alene. Nå har det gått tre år. Jeg begynner å lure på om «Fortellingen om bruddet» er sann. Eksmannen stiller opp for barna, er trener, kjører og henter, baker kake, sitter i fau. Engasjerer seg og tar ansvar for barna og deres venner om han alltid har gjort. Hver gang blir han mistenkeliggjort av eksen og det andre venneparet. Han gjør alt dette, for å manipulere andre, for å fremstille seg som en snill person, for å tjene på det, for å skinne. Jeg ser ikke dette. Jeg ser en far som har fått all skyld, som alltid og i alle år har stilt opp for barna sine og deres venner, som er en ressurs for fotballklubben og som aldri fremhever seg selv på noen måte. Hun derimot, var utro. Og er ikke den som stiller opp for ungene, men driver med sin løpehobby mens ungene spiller kamp. Det tredje venneparet i denne gjengen mener at jeg har latt meg manipulere. Men jeg begynner å lure på hvem som har manipulert hvem. Har vi blir lurt? Anonymkode: 7a198...b0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 Men dette er jo kun deres sak, ingen andres. Hva som stemmer i historien eller ikke, er egentlig uvesentlig. Har venninnen din det vondt, støtter du uansett. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 Hun har vel lov til å gå fra en ektemann uten at noen andre skal blande seg borti og snakke om manipulering. Hun ville ikke være gift med ham lengere. Anonymkode: ea360...b1f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Del Skrevet 20. oktober 2024 De fleste prøver kanskje å rettferdiggjøre utroskap overfor seg selv og andre. Hun har likevel gjort det, og handlinger forteller mer enn ord. Hvis hun ikke stiller opp for barna mens han konsekvent gjør det sier jo det en del. Du fremstiller en egoistisk mor så jeg velger å tro at det er nettopp det dette er. Anonymkode: 71aef...76f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #5 Del Skrevet 20. oktober 2024 Har det noe å si? Anonymkode: 0f9b1...5ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #6 Del Skrevet 20. oktober 2024 Stor pike skrev (3 minutter siden): Men dette er jo kun deres sak, ingen andres. Hva som stemmer i historien eller ikke, er egentlig uvesentlig. Har venninnen din det vondt, støtter du uansett. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun har vel lov til å gå fra en ektemann uten at noen andre skal blande seg borti og snakke om manipulering. Hun ville ikke være gift med ham lengere. Anonymkode: ea360...b1f Det er jo denne dama som har blandet inn de i omgangskretsen. Uheldigvis vil man da synse og spekulere. Helt naturlig å tenke selv også. Anonymkode: 71aef...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #7 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Et vennepar vi har kjent i årevis, gikk plutselig fra hverandre for tre år siden. Vi hadde aldri merket at noe var galt i forholdet. Vi var tre par som var mye sammen, i dagligliv, helger og ferier. Vi har barn på samme alder (da 10 og 12 år) Hun har vært utro, med en mye yngre mann. Forholdet med denne yngre er slutt, sier hun. Årsaken til bruddet forteller hun, er at mannen er manipulerende, at hun ikke blir sett i ekteskapet, at han bestemmer alt. Hun har blitt drevet til utroskap. Hun er en beskjeden, forsiktig jente. Hun dyrker en treningshobby og bruker mye (mye!) tid på seg selv. Han er mer utadvendt og åpen. han trener fotballagene til barna, stiller opp for andre og er en stor ressurs. Sammen har jeg alltid sett på dem som et flott par som utfyller hverandre. De flytter fra hverandre. Vi tre damene i «vennetrioen» holder sammen og støtter henne. Det andre av venneparet viser full forståelse for hennes historie og bryter kontakten med han. Han framstilles som en manipulerende tyrann (obs! Ikke vold) uten at det finnes konkrete eksempler på dette. Etter tre mnd er hun sammen igjen med den unge mannen hun var utro med. De får et barn og flytter sammen. Eksmannen er alene. Nå har det gått tre år. Jeg begynner å lure på om «Fortellingen om bruddet» er sann. Eksmannen stiller opp for barna, er trener, kjører og henter, baker kake, sitter i fau. Engasjerer seg og tar ansvar for barna og deres venner om han alltid har gjort. Hver gang blir han mistenkeliggjort av eksen og det andre venneparet. Han gjør alt dette, for å manipulere andre, for å fremstille seg som en snill person, for å tjene på det, for å skinne. Jeg ser ikke dette. Jeg ser en far som har fått all skyld, som alltid og i alle år har stilt opp for barna sine og deres venner, som er en ressurs for fotballklubben og som aldri fremhever seg selv på noen måte. Hun derimot, var utro. Og er ikke den som stiller opp for ungene, men driver med sin løpehobby mens ungene spiller kamp. Det tredje venneparet i denne gjengen mener at jeg har latt meg manipulere. Men jeg begynner å lure på hvem som har manipulert hvem. Har vi blir lurt? Anonymkode: 7a198...b0d Selvfølgelig er det noe muffins når hun sier at hun "har blitt drevet til utroskap". Møkkakjerring! Anonymkode: e35a8...2b5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 20. oktober 2024 #8 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun har vel lov til å gå fra en ektemann uten at noen andre skal blande seg borti og snakke om manipulering. Hun ville ikke være gift med ham lengere. Anonymkode: ea360...b1f Det er vel ikke det som er poenget til TS. Hun liker tydelig vis mannen som venn, og tror elden hans fremstiller han negativt for å skjuler at det var hun som oppførte seg dårlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 20. oktober 2024 #9 Del Skrevet 20. oktober 2024 Brunello skrev (Akkurat nå): Det er vel ikke det som er poenget til TS. Hun liker tydelig vis mannen som venn, og tror eksen hans fremstiller han negativt for å skjuler at det var hun som oppførte seg dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 20. oktober 2024 #10 Del Skrevet 20. oktober 2024 Det virker som ekskona har fått mye støtte uten at det er gitt noen konkrete eksempler på manipulasjonen hun påstår. Kanskje har hennes versjon blitt tatt for god fisk fordi folk ikke ønsket å stille spørsmål. At hun ble sammen med den unge mannen igjen og fikk barn med ham kort tid etterpå, kan jo også kaste litt skygge over hennes historie. Hvis eksmannen fortsetter å stille opp for barna, være en ressurs og ikke gjør noe for å fremheve seg selv, virker det lite sannsynlig at alt han gjør er for å manipulere. Jeg tror du har gode grunner til å tvile. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #11 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Et vennepar vi har kjent i årevis, gikk plutselig fra hverandre for tre år siden. Vi hadde aldri merket at noe var galt i forholdet. Vi var tre par som var mye sammen, i dagligliv, helger og ferier. Vi har barn på samme alder (da 10 og 12 år) Hun har vært utro, med en mye yngre mann. Forholdet med denne yngre er slutt, sier hun. Årsaken til bruddet forteller hun, er at mannen er manipulerende, at hun ikke blir sett i ekteskapet, at han bestemmer alt. Hun har blitt drevet til utroskap. Hun er en beskjeden, forsiktig jente. Hun dyrker en treningshobby og bruker mye (mye!) tid på seg selv. Han er mer utadvendt og åpen. han trener fotballagene til barna, stiller opp for andre og er en stor ressurs. Sammen har jeg alltid sett på dem som et flott par som utfyller hverandre. De flytter fra hverandre. Vi tre damene i «vennetrioen» holder sammen og støtter henne. Det andre av venneparet viser full forståelse for hennes historie og bryter kontakten med han. Han framstilles som en manipulerende tyrann (obs! Ikke vold) uten at det finnes konkrete eksempler på dette. Etter tre mnd er hun sammen igjen med den unge mannen hun var utro med. De får et barn og flytter sammen. Eksmannen er alene. Nå har det gått tre år. Jeg begynner å lure på om «Fortellingen om bruddet» er sann. Eksmannen stiller opp for barna, er trener, kjører og henter, baker kake, sitter i fau. Engasjerer seg og tar ansvar for barna og deres venner om han alltid har gjort. Hver gang blir han mistenkeliggjort av eksen og det andre venneparet. Han gjør alt dette, for å manipulere andre, for å fremstille seg som en snill person, for å tjene på det, for å skinne. Jeg ser ikke dette. Jeg ser en far som har fått all skyld, som alltid og i alle år har stilt opp for barna sine og deres venner, som er en ressurs for fotballklubben og som aldri fremhever seg selv på noen måte. Hun derimot, var utro. Og er ikke den som stiller opp for ungene, men driver med sin løpehobby mens ungene spiller kamp. Det tredje venneparet i denne gjengen mener at jeg har latt meg manipulere. Men jeg begynner å lure på hvem som har manipulert hvem. Har vi blir lurt? Anonymkode: 7a198...b0d Oi, du må ha usedvanlig mye fritid, som etter at de har gått fra hverandre og etablert seg på nytt OG fått barn, bruker du, tredjepart så mye energi og tid på å tenke over deres relasjon at du lager et innlegg på nettet. Hvorfor bryr du deg? Om han er en jævlig kjæreste, betyr fint lite for deg som ikke skal bli kjæresten hans. Det er et enormt behov for frivillige i landet her. Bruk kreftene dine på noen som trenger dem, ikke sladder og tankesurr rundt andres forlengst avslutta forhold... Anonymkode: 1c009...129 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #12 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi, du må ha usedvanlig mye fritid, som etter at de har gått fra hverandre og etablert seg på nytt OG fått barn, bruker du, tredjepart så mye energi og tid på å tenke over deres relasjon at du lager et innlegg på nettet. Hvorfor bryr du deg? Om han er en jævlig kjæreste, betyr fint lite for deg som ikke skal bli kjæresten hans. Det er et enormt behov for frivillige i landet her. Bruk kreftene dine på noen som trenger dem, ikke sladder og tankesurr rundt andres forlengst avslutta forhold... Anonymkode: 1c009...129 Er vel ikke akkurat uvanlig å mene noe selv hvis man først blir dratt inn. Hadde brydd meg fint lite om et ikke-svar om jeg var trådstarter. Så det er min oppfordring til ts. Anonymkode: 71aef...76f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #13 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi, du må ha usedvanlig mye fritid, som etter at de har gått fra hverandre og etablert seg på nytt OG fått barn, bruker du, tredjepart så mye energi og tid på å tenke over deres relasjon at du lager et innlegg på nettet. Hvorfor bryr du deg? Om han er en jævlig kjæreste, betyr fint lite for deg som ikke skal bli kjæresten hans. Det er et enormt behov for frivillige i landet her. Bruk kreftene dine på noen som trenger dem, ikke sladder og tankesurr rundt andres forlengst avslutta forhold... Anonymkode: 1c009...129 Det må du få lov til å mene. Takk for ditt synspunkt. Kanskje har du aldri opplevd en tett vennegjeng som går i stykker og en nær venn som blir utestengt i flere år, noe du selv har vært en del av. Jeg opplever dette som vondt og der at mannen her er skyvd ut i kulden og at dette kanskje er helt, helt galt. Har forresten jobba som frivillig i mange år som besøksvenn i røde kors. Fritidsproblemer har du muligens selv, siden du bruker tid på å svare slik på et innlegg som faktisk betyr noe for meg. Du sprer ikkje akkurat kjærleik, for å si det slik. Peace out. Anonymkode: 7a198...b0d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 20. oktober 2024 #14 Del Skrevet 20. oktober 2024 Det er så mange som ikke klarer å se flere sider av en sak, aller minst den ene av partene her ser det ut som. Hun har tydeligvis hatt større behov enn han kunne dekke. Mange blir forelsket og så klarer de ikke hverdagen når forelskelse falmer. Sånt har nesten alltid å gjøre med usikkerhet å gjøre, og umodenhet. Og så har hun (ubevisst) brukt utroskap til å få bekreftelse. Jeg kjenner til flere som har ‘demonisert’ mannen sin, og så har jeg sett mannens side av saken. Spørs om hun klarer å se sine ubevisste og ødeleggende mønstre. Håper eksmannen hennes finner en han fortjener. Jeg setter ting på spissen, men en del psykologer er enige i hva som fører til et sånt mønster. Ikke ta hennes beskrivelser av eksmannen som en sannhet for deg. Hvorfor ikke snakke litt med eksmannen og få hans versjon? Tenker han har sin side av saken, som ikke rimer med hans. Det er hennes versjon, hans versjon - og så den virkelige versjonen som ingen helt klarer å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #15 Del Skrevet 20. oktober 2024 Det er jo ikke uvanlig at to parter har sine sider og versjoner av bruddet, bare fordi man opplever det forskjellig. Du er også utenforstående, som bare har hørt biter og deler fra den enes perspektiv og ikke levd i forholdet. Selvsagt vet du ikke hele historien. Jeg vet ikke helt hvordan det fungerer med vennepar, var du akkurat like mye venn med begge? Det virker jo som du var mer venn med henne, siden du virker å ikke vite en dritt om hans historie. Poenget mitt med å si det, er at man står jo med vennene sine uansett. Om en venn driter på draget og ødelegger et forhold, så er det jo ikke sånn at jeg dumper vennen min og blir venn med eksen deres i stedet liksom. Mulig hun har funnet på noen unnskyldninger for å rettferdiggjøre utroskapen ovenfor seg selv og andre. Men det kan godt være noe sannhet i det hun sier også. At noen er en fotballtrener betyr jo ikke at de ikke kan være for eksempel manipulerende. Synes du har litt rart grunnlag for å stusse her, at hun har en løpehobby og han baker kake? Minner meg på ei jeg kjenner som er veldig aktiv i FAU og alt ungene gjør, og et rasshøl mot mannen sin.. som snart er eks da, for han er på vei ut. Anonymkode: 7038b...7bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #16 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Et vennepar vi har kjent i årevis, gikk plutselig fra hverandre for tre år siden. Vi hadde aldri merket at noe var galt i forholdet. Vi var tre par som var mye sammen, i dagligliv, helger og ferier. Vi har barn på samme alder (da 10 og 12 år) Hun har vært utro, med en mye yngre mann. Forholdet med denne yngre er slutt, sier hun. Årsaken til bruddet forteller hun, er at mannen er manipulerende, at hun ikke blir sett i ekteskapet, at han bestemmer alt. Hun har blitt drevet til utroskap. Hun er en beskjeden, forsiktig jente. Hun dyrker en treningshobby og bruker mye (mye!) tid på seg selv. Han er mer utadvendt og åpen. han trener fotballagene til barna, stiller opp for andre og er en stor ressurs. Sammen har jeg alltid sett på dem som et flott par som utfyller hverandre. De flytter fra hverandre. Vi tre damene i «vennetrioen» holder sammen og støtter henne. Det andre av venneparet viser full forståelse for hennes historie og bryter kontakten med han. Han framstilles som en manipulerende tyrann (obs! Ikke vold) uten at det finnes konkrete eksempler på dette. Etter tre mnd er hun sammen igjen med den unge mannen hun var utro med. De får et barn og flytter sammen. Eksmannen er alene. Nå har det gått tre år. Jeg begynner å lure på om «Fortellingen om bruddet» er sann. Eksmannen stiller opp for barna, er trener, kjører og henter, baker kake, sitter i fau. Engasjerer seg og tar ansvar for barna og deres venner om han alltid har gjort. Hver gang blir han mistenkeliggjort av eksen og det andre venneparet. Han gjør alt dette, for å manipulere andre, for å fremstille seg som en snill person, for å tjene på det, for å skinne. Jeg ser ikke dette. Jeg ser en far som har fått all skyld, som alltid og i alle år har stilt opp for barna sine og deres venner, som er en ressurs for fotballklubben og som aldri fremhever seg selv på noen måte. Hun derimot, var utro. Og er ikke den som stiller opp for ungene, men driver med sin løpehobby mens ungene spiller kamp. Det tredje venneparet i denne gjengen mener at jeg har latt meg manipulere. Men jeg begynner å lure på hvem som har manipulert hvem. Har vi blir lurt? Anonymkode: 7a198...b0d Ja dere har blitt lurt. Er nok venninna de som er den manipulerende her,og har manipulert dere! Anonymkode: 858bf...c32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 20. oktober 2024 #17 Del Skrevet 20. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det må du få lov til å mene. Takk for ditt synspunkt. Kanskje har du aldri opplevd en tett vennegjeng som går i stykker og en nær venn som blir utestengt i flere år, noe du selv har vært en del av. Jeg opplever dette som vondt og der at mannen her er skyvd ut i kulden og at dette kanskje er helt, helt galt. Har forresten jobba som frivillig i mange år som besøksvenn i røde kors. Fritidsproblemer har du muligens selv, siden du bruker tid på å svare slik på et innlegg som faktisk betyr noe for meg. Du sprer ikkje akkurat kjærleik, for å si det slik. Peace out. Anonymkode: 7a198...b0d Men hvorfor skal du stile deg til doms over hvem som har ret og galt her? Det er ikke snak om vold eller noe kriminelt fra noen parter... Det er en privatsak melom dem at det ble brud, og jeg synes det er kjempe merkelig at det har tatt deg 3 år å forstå at alle historer har flere sider. Brud er vonde og ingen er perfekte, er godt mulig bege to opriktig mener den andre var manipulativ og slem. Hva så? Man støter ikke venner fordi de er perfekte, men fordi de er venner. Du har åpenbart valgt dama som ven over mannen, det er dit valg! Dumt du sliter med å stå inne for valg fu har tatt, men det er ikke mannen eller dama sit problem eller skyld. Hva har du tenkt å gjøre om KG forteler deg at dama er slem og mannen god? Skal du kjefte på vennina de fordi hun var "slem" mot noen andre en deg for 3 år siden? Skal du ta kontakt med vennen du valgte å bryte med for 3 år siden? De er foreldre sammen og skal ha et godt forhold, det kommer ingen ting godt ut av at du begynner å blande deg in og lage mer drama nå! Hadde jeg blit valgt bort etter et brud, hadde jeg syntes det var helt laterlig om noen kom krypende tilbake eter 3 år. Han er helt sikkert over deg, så kansje du skal komme deg videre og? Så synes jeg du har veldig merkelig grunlag for å stuse! Fyren trener ungene, baker kakker og prioriterer venner. Det sier fint lite om hvordan han er som partner, men det at han sier ja for alle andre kan jo fort føre til at kona føler seg overset..... Sier ikke at det er en unskyldning for å være utro, men det er et merkelig personlighetstrek å holde frem i denne samenhengen synes jeg. Du skriver også han prioriterte en hoby, så da forstår jeg ikke problenet med at dama joger litt. Om de har et anstrengt forhold, er det vel bare bra hun holder seg vekke fra "hans" aktiviteter (fotbal). Endret 20. oktober 2024 av Pippi Lotta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #18 Del Skrevet 20. oktober 2024 Mange manipulerende drittsekker kan være gode venner, gode fedre og greie folk. Også fungerer de ikke i parforhold. Du liker tydeligvis ikke din veninne noe særlig. Dere trenger ikke å være venner Anonymkode: b16f2...664 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 20. oktober 2024 #19 Del Skrevet 20. oktober 2024 Humas skrev (38 minutter siden): Det er så mange som ikke klarer å se flere sider av en sak, aller minst den ene av partene her ser det ut som. Hun har tydeligvis hatt større behov enn han kunne dekke. Mange blir forelsket og så klarer de ikke hverdagen når forelskelse falmer. Sånt har nesten alltid å gjøre med usikkerhet å gjøre, og umodenhet. Og så har hun (ubevisst) brukt utroskap til å få bekreftelse. Jeg kjenner til flere som har ‘demonisert’ mannen sin, og så har jeg sett mannens side av saken. Spørs om hun klarer å se sine ubevisste og ødeleggende mønstre. Håper eksmannen hennes finner en han fortjener. Jeg setter ting på spissen, men en del psykologer er enige i hva som fører til et sånt mønster. Ikke ta hennes beskrivelser av eksmannen som en sannhet for deg. Hvorfor ikke snakke litt med eksmannen og få hans versjon? Tenker han har sin side av saken, som ikke rimer med hans. Det er hennes versjon, hans versjon - og så den virkelige versjonen som ingen helt klarer å se. Snake med eksmanen? Hvorfor skulle han ønske å snake med en vennine som har fryst han ute i 3 år? Og hva skal TS si? Moren til dine barn (som du er avhengig av å sammarbeide med restennav livet) har snaket så mye drit om deg (i fortrolighet), så fikk jeg etter mange år (for jeg valgte hennes venskap over dit i årevis) lyst til å bryte tiliten hennes og prøve å få drit fra deg istede? Tror du seriøst det skal bli en hygelig samtale? Han er avhengig av et godt forhold til barne mor, så det å dra frem 3 år gamel drot er bare onskapsfult mot mannen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #20 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det må du få lov til å mene. Takk for ditt synspunkt. Kanskje har du aldri opplevd en tett vennegjeng som går i stykker og en nær venn som blir utestengt i flere år, noe du selv har vært en del av. Jeg opplever dette som vondt og der at mannen her er skyvd ut i kulden og at dette kanskje er helt, helt galt. Har forresten jobba som frivillig i mange år som besøksvenn i røde kors. Fritidsproblemer har du muligens selv, siden du bruker tid på å svare slik på et innlegg som faktisk betyr noe for meg. Du sprer ikkje akkurat kjærleik, for å si det slik. Peace out. Anonymkode: 7a198...b0d Nei, min omgangskrets takler brudd uten å gå opp i sømmene. Jobber frivillig i går, og har ikke tid til mer. Når jeg har fritid, bruker jeg fint lite tid på å tenke på mine venners forhold. Det er vel din dårlige samvittighet fordi du valgte en side i en ikkesak, og nå ikke klarer å legge det fra deg. Tenker du virkelig at du skulle gjennomskuet hvordan noen er som kjæreste grunnet hva du ser ellers. Da hadde ikke fyren vært mye til manipulator 😂 Sprer kjærlighet gjør jeg stadig vekk, men ikke til folk som farer med sladder.😂 Ps. Neste uke skal jeg møte et ekspar på to forskjellige dager. Akkurat som hun ene skal møte min eks til helga.. Hva slags klikker er det dere lager innad i deres vennegjeng..? Anonymkode: 1c009...129 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå