AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Skrevet 20. oktober 2024 Har slitt med brennende magesmerter i et år nå og og de fant dette ved en tilfeldighet på mr bildene. Har tatt alle mulige tester men alt kommer fram negativt unntatt dette da. Men hva betyr det egentlig? Er det en cyst på livmoren? Har prøvd å google men blir ikke mye klokere 😅 for mange rare/ vanskelige ord. Men kanskje noen andre her er smartere enn meg. Anonymkode: 9d627...fdf
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Skrevet 20. oktober 2024 Multicystisk betyr flere cyster, cervix uteri er livmorhalsen. Så ja du har flere cyster i livmorhalsen. Anonymkode: 62e68...5a4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Skrevet 21. oktober 2024 Åja takk for svar! Kjønte ikke at det var snakk om flere. Anonymkode: 9d627...fdf
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Skrevet 21. oktober 2024 Endiometrose? Anonymkode: 15b4d...814
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #5 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Endiometrose? Anonymkode: 15b4d...814 Jeg vet ikke? men skulle jeg ikke da hatt smerter mer ved underlivet? og burde det ikke da være ved menstruasjon? Jeg har brennende smerter rundt navlen på magen/område rundt og noe bak i korsryggen hele døgnet hver dag i forskjellige intensiteter. Men vet ikke så mye om endometriose da Anonymkode: 9d627...fdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå