Queen94 Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Hei. finnes det noen kjeks på butikken som er så å si uten sukker og er sunne? har holdt på med periodisk faste i 2 uker og minst mulig sukker så kunne tenkt med sakte og sikkert spise en kjeks i helgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 21. oktober 2024 #2 Del Skrevet 21. oktober 2024 Jeg spiser et par Kornmo eller Sibas havrekjeks med brunost hvis jeg er fysen på noe søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 21. oktober 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 21. oktober 2024 Brunhilde skrev (8 timer siden): Jeg spiser et par Kornmo eller Sibas havrekjeks med brunost hvis jeg er fysen på noe søtt. Er de sunne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Del Skrevet 21. oktober 2024 Queen94 skrev (Akkurat nå): Er de sunne? Hva er "sunt" i dine øyne? Lavt kalori inntak? Lavt på sukker? Høy andel fiber og protein? Ofte kan man ikke kombinere disse 3 forskjellige tingene. Anonymkode: 93a81...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 21. oktober 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er "sunt" i dine øyne? Lavt kalori inntak? Lavt på sukker? Høy andel fiber og protein? Ofte kan man ikke kombinere disse 3 forskjellige tingene. Anonymkode: 93a81...c93 Tenker mer på sukker i de. Har også lest at noen av kjeksene er like store i kalorier som et knekkebrød med pålegg. Men jeg er på sukkerslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #6 Del Skrevet 21. oktober 2024 Ingen kjeks er sunn Anonymkode: 84250...9ad 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #7 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen kjeks er sunn Anonymkode: 84250...9ad Nettopp. Anonymkode: 4cc7b...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #8 Del Skrevet 21. oktober 2024 Queen94 skrev (5 minutter siden): Tenker mer på sukker i de. Har også lest at noen av kjeksene er like store i kalorier som et knekkebrød med pålegg. Men jeg er på sukkerslutt Finnes mange sukkerfri kjeks-merker på Normal for eksempel. Eller google "Kjeks uten sukker". Så får du opp mange varianter. Anonymkode: 93a81...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 21. oktober 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen kjeks er sunn Anonymkode: 84250...9ad Åja, savner kjeks i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #10 Del Skrevet 21. oktober 2024 Queen94 skrev (2 timer siden): Tenker mer på sukker i de. Har også lest at noen av kjeksene er like store i kalorier som et knekkebrød med pålegg. Men jeg er på sukkerslutt Skal du kutte sukker, må du også se på karbohydrater. Se på pakkene hvilke som har færrest karbohydrater pr 100 gram, og gå for den. Så må du vurdere hvor mange du lar deg spise. Vil du ha en stor kjeks, eller tre små? Hva gir mindt karbo totalt? Jeg har diabetes, og fokuserer utelukkende på å telle karbohydrater. Produkter uten sukker, har ofte mye karbohydrater = like ille som sukker. spiser jeg sukkerfritt, med kunstig søtning (som kjeks fra Normal) blir jeg dårlig i magen. Til syvende og sist er det mengden som teller, en kjeks eller hele pakken? Anonymkode: 08af4...277 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #11 Del Skrevet 21. oktober 2024 Mariekjeks er jo rimelig tørt og ikke så mange kalorier i tipper jeg Anonymkode: 707ee...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. oktober 2024 #12 Del Skrevet 22. oktober 2024 Queen94 skrev (11 timer siden): Er de sunne? Hva som re sunt eller ikke er ille lett å si. Jeg tenker ar de er mindre usunne enn Oreakjeks slik jeg ser det, men her inne vil du alltid finne de som er uenige. Uansett så er jo ikke kjeks noe man skal spise mengder av. Jeg tenker at grove kjeks med havre slik som disse er bedre enn veldig mye annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #13 Del Skrevet 22. oktober 2024 Merkelig at man ikke får kjøpt sunnere kjeks ja. Med mye protein og fiber og lite karbo. Anonymkode: b64cb...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen94 Skrevet 22. oktober 2024 Forfatter #14 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Merkelig at man ikke får kjøpt sunnere kjeks ja. Med mye protein og fiber og lite karbo. Anonymkode: b64cb...ad3 Ja, ikke sant. Bør jo være et tilbud med sunnere kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moppeguri Skrevet 22. oktober 2024 #15 Del Skrevet 22. oktober 2024 Jeg tenker at en "sunn kjeks" er nært beslekta med knekkebrød. Så hvis du skal ha noe sunt så er det mange knekkebrødvarianter der ute med krydder/salt osv som er overraskende gode å spise uten pålegg også 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 22. oktober 2024 #16 Del Skrevet 22. oktober 2024 Det var en type kjeks som bare inneholdt 6 ingredienser husker jeg. Blå papp-pakke, aner ikke om den enda selges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. oktober 2024 #17 Del Skrevet 22. oktober 2024 Blåttvann skrev (4 minutter siden): Det var en type kjeks som bare inneholdt 6 ingredienser husker jeg. Blå papp-pakke, aner ikke om den enda selges. Ja kornmo 7. 7 ingredienser. Borte😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 22. oktober 2024 #18 Del Skrevet 22. oktober 2024 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja kornmo 7. 7 ingredienser. Borte😕 De var ikke spesielt gode, og de som er opptatt av ren mat lager mye bedre kjeks selv. Tipper derfor disse kjeksene falt mellom to stoler. Funket hverken for de som spiser søte kjeks eller de som prøver å spise sunt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. oktober 2024 #19 Del Skrevet 22. oktober 2024 (endret) Blåttvann skrev (4 minutter siden): De var ikke spesielt gode, og de som er opptatt av ren mat lager mye bedre kjeks selv. Tipper derfor disse kjeksene falt mellom to stoler. Funket hverken for de som spiser søte kjeks eller de som prøver å spise sunt. Traff min stol, spiste de mye😌 Men jeg ender alltid med å like ting som blir borte🥺 Endret 22. oktober 2024 av Frøkenfryden Er nok rett at man kan lage bedre selv👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #20 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Merkelig at man ikke får kjøpt sunnere kjeks ja. Med mye protein og fiber og lite karbo. Anonymkode: b64cb...ad3 Men fiber er jo karbohydrater? Anonymkode: 52ba9...f20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå