Gå til innhold

Tv og internett fra Telia, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er stort sett ett fett hvem som leverer bredbånd og TV. Alle leverer omtrent det samme til omtrent samme pris. De som mener noe annet har spesielle behov.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Brunello skrev (11 minutter siden):

Det er stort sett ett fett hvem som leverer bredbånd og TV. Alle leverer omtrent det samme til omtrent samme pris. De som mener noe annet har spesielle behov.

Tja, jeg ser jo mange betaler 800+ kroner for fiber, mens jeg slipper unna med 509,- hos Viken/Altibox. Så det er en del forskjeller ute og går. 

Spesielle behov, ja. Betaler 10,- ekstra for fast, offentlig IP adresse og modemet til leverandøren står bare i bridge modus. Glad de støtter dette da det gjør det mye enklere å koble seg til hjemmenettet via VPN. 

Lineær-TV har jeg ikke hatt på snart 10 år tror jeg. Det går heldigvis an å abonnere kun på internett hos min leverandør, uten at man blir "straffet" for det prismessig. 

Skrevet
-jk- skrev (1 minutt siden):

Tja, jeg ser jo mange betaler 800+ kroner for fiber, mens jeg slipper unna med 509,- hos Viken/Altibox. Så det er en del forskjeller ute og går. 

Spesielle behov, ja. Betaler 10,- ekstra for fast, offentlig IP adresse og modemet til leverandøren står bare i bridge modus. Glad de støtter dette da det gjør det mye enklere å koble seg til hjemmenettet via VPN. 

Lineær-TV har jeg ikke hatt på snart 10 år tror jeg. Det går heldigvis an å abonnere kun på internett hos min leverandør, uten at man blir "straffet" for det prismessig. 

Hva man betaler er i det alt vesentlige avhengig av hvor stort boligselskaper er. Det dreier seg om selskap som konkurrerer mot hverandre kontinuerlig med omtrent likt produkt, så prisene er nesten like. 

Skrevet
Brunello skrev (14 minutter siden):

Hva man betaler er i det alt vesentlige avhengig av hvor stort boligselskaper er. Det dreier seg om selskap som konkurrerer mot hverandre kontinuerlig med omtrent likt produkt, så prisene er nesten like. 

Mente du borettslaget? For jeg bor i enebolig. Så prisen er det jeg selv som forhandler frem. Telia ville selge seg inn her, men de skulle ha flere hundrelapper ekstra per måned. 

Skrevet
-jk- skrev (3 minutter siden):

Mente du borettslaget? For jeg bor i enebolig. Så prisen er det jeg selv som forhandler frem. Telia ville selge seg inn her, men de skulle ha flere hundrelapper ekstra per måned. 

Eneboligmarkedet er ikke sammenlignbart med det vi snakker om her.

Skrevet

Greit det så lenge alt virker. 
men får du noe problem…forbred deg på elendig kundeservice👎👎👎

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 20.35):

Hei, vi har fått beskjed om at sameiet når har inngått en avtale med Telia om at vi skal ha tv og internett hos de fra nyttår av. Noen her med erfaringer derfra? Tenker da spesielt på andre sameie/borettslag. Vi er rett og slett litt usikre på hva vi får og det har vært lite info.

Anonymkode: 7b670...810

Lykke til!

Bare problemer. Internett faller ut osv. Kundeservice opptil 3 timer på chat ( venting) osv!

Anonymkode: 55a28...824

Skrevet
Redneck82 skrev (3 minutter siden):

Greit det så lenge alt virker. 
men får du noe problem…forbred deg på elendig kundeservice👎👎👎

Jaaaaa! Og timesvis vente kø.

Anonymkode: 55a28...824

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...