AnonymBruker Skrevet 20. oktober #1 Del Skrevet 20. oktober Hva synes dere om det gamle navnet Severina. Anonymkode: 60fa1...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #2 Del Skrevet 20. oktober Veldig fint syns jeg Anonymkode: b426d...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 20. oktober #3 Del Skrevet 20. oktober Fortsatt populæt i enkelte land i Sørøst Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 20. oktober #4 Del Skrevet 20. oktober Jeg liker det bedre med e-endelse. Severine, men fint med Severina også. Hadde ikke valgt det selv, men helt ok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 20. oktober #5 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva synes dere om det gamle navnet Severina. Anonymkode: 60fa1...fdf Første gang jeg hører (ser) det navnet. Veldig veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #6 Del Skrevet 20. oktober Vet om en katt som heter det fint! Anonymkode: 44391...58e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 20. oktober #7 Del Skrevet 20. oktober Fint navn. 😊 Har ikke hørt det navnet før, men som barn kjente en eldre dame som het Severine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #8 Del Skrevet 20. oktober Kjempefint! Anonymkode: 1826c...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #9 Del Skrevet 20. oktober Fint og kult 😊, likte også Severine. Anonymkode: 88377...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 20. oktober #10 Del Skrevet 20. oktober Aldri hørt før, men det var fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #11 Del Skrevet 20. oktober At The Mission har en fin låt med det navnet, fra 80-tallet. Anonymkode: d244f...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #12 Del Skrevet 21. oktober Syns det er veldig tungt og ikke så pent. Da liker jeg Serine eller Serina bedre. Anonymkode: 626aa...389 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #13 Del Skrevet 21. oktober Synes Serine er en MYE finere variant. Anonymkode: 7ea6d...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #14 Del Skrevet 21. oktober Min tippoldemor het Severine, synes det gir finere klang med e-ending. Anonymkode: b3f90...6d3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #15 Del Skrevet 21. oktober Faren min er fra ei lita bygd på Sunnmøre. Der bodde det en eldre dame da han var liten, som het Severina. Denne damen var nokså tykk, og hadde hele livet vært kjent for å gjøre veldig mye rart og vilt. Nokså sikkert på spekteret en plass. Jeg har vokst opp med å høre så mange historier om "ho Sævrina", så ikke et navn jeg hadde valgt på datteren min. Hadde jeg ikke hatt de assosiasjonene, hadde det nok ikke vært en favoritt uansett - hverken Severina eller Severine. For slike navn er ofte fine på østnorsk, men på min dialekt heter barnet "Sæværinæ". Anonymkode: 86f23...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 21. oktober #16 Del Skrevet 21. oktober Er litt lei av at "alle" jentenavn skal ha -a-endelse, så jeg liker Severine bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #17 Del Skrevet 22. oktober Severina suverena Anonymkode: 7c8e7...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #18 Del Skrevet 22. oktober Har flere både Severine og Severina på slektstreet, uavhengig av skrivemåte har det blitt uttalt Sevv'rina eller Søvv'rina. Et helt greit navn. Anonymkode: d531d...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 22. oktober #19 Del Skrevet 22. oktober Aldri hørt før. Fint, men noe tungt med fire stavelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #20 Del Skrevet 22. oktober vafle skrev (4 minutter siden): Aldri hørt før. Fint, men noe tungt med fire stavelser. Har aldri hørt det uttalt med mer enn stre stavelser. Anonymkode: d531d...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå