AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Skrevet 20. oktober 2024 Til menn: Hvordan drømmer du at starten og forløpet til ditt neste forhold blir? Anonymkode: 4e2c8...f8a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Skrevet 20. oktober 2024 Nærmer meg midten av tredveårene. Den delen av det menneskelige livsløp har jeg slått meg til ro at a jeg ikke kommer til å oppleve. Anonymkode: 551fd...63e 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Skrevet 20. oktober 2024 Jeg traff min kjæreste på en hyggelig cafe etter å ha matchet på Tinder og chattet litt. Daten gikk flere timer på overtid og vi hadde virkelig kjemi. Snakket om alt mulig. Avtalte å møtes dagen etter og dagen etter der igjen. 3 date varte hele helgen. Avtalte eksklusivitet med en gang. Siden det har alt gått som smurt og vi er tett sammen etter 8mnd og snakker om å flytte sammen. Det var drømmen og sånn ble det. Anonymkode: ce3dd...026 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nærmer meg midten av tredveårene. Den delen av det menneskelige livsløp har jeg slått meg til ro at a jeg ikke kommer til å oppleve. Anonymkode: 551fd...63e Da håper jeg du blir overasket av at den gjør i tidenes romcom stil, så det er fullstendig umulig for deg å gå glipp av å oppleve det skje. Anonymkode: 9eb73...ab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå