Gå til innhold

Hjelp meg å finne lyspærer til denne lampen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har denne taklampen med tre store sotede lyspærer, dimmbare som gir gult lys. Jeg har hatt de i mange år men nå kjenner jeg at det gule lyset plager meg når jeg skrur på lampen.🥴 Det er gult og ikke koselig.

Har lyst på nye pærer som gir litt kaldere lys, altså ikke gult men som er store (ikke sånn typisk lampepære str) og som er dimmbare.

Har sett litt rundt men finner ikke det jeg vil ha. Jeg har Wiz pærer i resten av huset og med de så kan man liksom ha lyset som man vil. Men finnes Wiz som store?🤔

Har dere tips?

https://www.christiania-belysning.no/dovre-taklampe-3-lys-sort-klar?gad_source=1&gbraid=0AAAAADofoiUkY9H_eBO5TEcgOUvOuEhWE&gclid=EAIaIQobChMIoNLS-6qdiQMVzmiRBR2qABbIEAQYAyABEgKpHvD_BwE

Anonymkode: 22ae8...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Million skrev (3 minutter siden):

Denne Wiz pæren kanskje? Står at lysfargen er hvit.

Se der ja😍 Hm, det står at den er 13cm bred og høy inkludert emballasje, da er den større enn vanlig pære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Se der ja😍 Hm, det står at den er 13cm bred og høy inkludert emballasje, da er den større enn vanlig pære?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det viser jo et bilde i lenken der den blir holdt i en hånd så da kan du jo sammenligne med de du har fra før av.

Anonymkode: 5df40...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg har denne taklampen med tre store sotede lyspærer, dimmbare som gir gult lys. Jeg har hatt de i mange år men nå kjenner jeg at det gule lyset plager meg når jeg skrur på lampen.🥴 Det er gult og ikke koselig.

Har lyst på nye pærer som gir litt kaldere lys, altså ikke gult men som er store (ikke sånn typisk lampepære str) og som er dimmbare.

Har sett litt rundt men finner ikke det jeg vil ha. Jeg har Wiz pærer i resten av huset og med de så kan man liksom ha lyset som man vil. Men finnes Wiz som store?🤔

Har dere tips?

https://www.christiania-belysning.no/dovre-taklampe-3-lys-sort-klar?gad_source=1&gbraid=0AAAAADofoiUkY9H_eBO5TEcgOUvOuEhWE&gclid=EAIaIQobChMIoNLS-6qdiQMVzmiRBR2qABbIEAQYAyABEgKpHvD_BwE

Da tar du med deg en lyspære og bildet og oppsøker en lampenutikk. Der hjelper de deg å finne en pære du kan bli fornøyd med. 

Anonymkode: 233f6...07e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...