AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Skrevet 20. oktober 2024 Kan noen gi meg en liste eller konkrete råd for å forlate mannen min? Er i et elendig forhold på alle måter, psykisk vold, fysisk vold noen ganger i året, det tredje skifte, usikkerhet osv osv osv, men klarer ikke gå! Hva feiler det meg??? Er så redd/usikker! Går jeg vet jeg at jeg aldri kan snu meg tilbake! Når jeg nesten klarer det endrer han seg for en periode og jeg får dårlig samvittighet! Må virkelig være noe galt med meg!! Anonymkode: 91fdd...51c 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Skrevet 20. oktober 2024 Er en festet tråd øverst her om akkurat dette! Anonymkode: 82ae4...155
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kan noen gi meg en liste eller konkrete råd for å forlate mannen min? Er i et elendig forhold på alle måter, psykisk vold, fysisk vold noen ganger i året, det tredje skifte, usikkerhet osv osv osv, men klarer ikke gå! Hva feiler det meg??? Er så redd/usikker! Går jeg vet jeg at jeg aldri kan snu meg tilbake! Når jeg nesten klarer det endrer han seg for en periode og jeg får dårlig samvittighet! Må virkelig være noe galt med meg!! Anonymkode: 91fdd...51c Hva er du redd for? Har du økonomi til å dra er det jo ingenting å lure på. Det som skremmer deg er forandringer. Anonymkode: f0f3a...416
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Skrevet 20. oktober 2024 Nei, vet ikke. Vet ikke hva jeg er redd for! Vet ikke om jeg har økonomi til å dra! Jeg vet ingenting lenger! Jeg blir gaaal! Av dårlig samvittighet og av alt. Anonymkode: 91fdd...51c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #5 Skrevet 20. oktober 2024 Du har barn med ham? Anonymkode: 11c1a...684
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #7 Skrevet 20. oktober 2024 Kan du ta kontakt med krisesenter for samtale om hvordan du finner veien ut? Det finnes hjelp å få! Og du trenger ikke å gjøre alt alene. https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/ Anonymkode: 521fd...cca
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #8 Skrevet 20. oktober 2024 Ja, vi har barn og har vært sammen i en evighet. Føler meg så låst. Terapi er nok et godt råd, men ikke klar for det ennå. Hvordan går man liksom?! I en krangel, i fredstid eller hva gjør vi? Hus først? Har ingen familie i nærheten. Kan ikke leie noe uten at han får vite det. Lite sted. Anonymkode: 91fdd...51c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #9 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, vi har barn og har vært sammen i en evighet. Føler meg så låst. Terapi er nok et godt råd, men ikke klar for det ennå. Hvordan går man liksom?! I en krangel, i fredstid eller hva gjør vi? Hus først? Har ingen familie i nærheten. Kan ikke leie noe uten at han får vite det. Lite sted. Anonymkode: 91fdd...51c Det kan være lurt å gå i terapi før du går fra han for å bygge deg opp. Anonymkode: ebb9a...0d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå