AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg har utdannet meg innen bachelor i økonomi og administrasjon jeg har sosial angst og vil helst jobbe hjemmefra hvor kan jeg finne en jobb hvor jeg kan jobbe hjemmefra? Anonymkode: 4ab14...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 På finn kan du sortere på delvis eller kun hjemmekontor 114 slike jobber når du sorterer på delvis hjemmekontor innen økonomi og regnskap Anonymkode: 3a64a...320 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): På finn kan du sortere på delvis eller kun hjemmekontor 114 slike jobber når du sorterer på delvis hjemmekontor innen økonomi og regnskap Anonymkode: 3a64a...320 Må man ha erfaring ? Anonymkode: 4ab14...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Må man ha erfaring ? Anonymkode: 4ab14...7ea Det vil stå i den enelte utlysningen. Anonymkode: 7329a...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #5 Del Skrevet 20. oktober 2024 Du må i utgangspunktet får noe erfaring og være selvstendig for å kunne jobbe hjemmefra. Kan du ikke gjøre en innsats de første 3 årene ? For eksempel hvis du får tittelen statsautorisert regnskapsfører ( du trenger 3 år erfaring på autorisert kontor ), blir du så ettertraktet at det vil bli mye enklere å jobbe hjemmefra. Anonymkode: cf104...948 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #6 Del Skrevet 20. oktober 2024 Uten erfaring er det vanskelig med hjemmekontor. Du har jo bruk for opplæring og ganske tett oppfølging i starten. Anonymkode: 20d68...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #7 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg er statsautorisert regnskapsfører og jobber hjemmefra tre dager i uken. Men nyutdannede kan ikke det, de må ha opplæring og være på kontoret for det. Anonymkode: fb92c...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #8 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg jobber som controller, kunne fint hatt 100% hjemmekontor i min stilling. Jobben vil egentlig ha oss inn tre dager i uka, men som regel blir det en eller to (teamet mitt sitter ikke i Norge uansett). Har lang erfaring, men etter corona er det jo blitt mye vanligere med hjemmekontor så så snart du kan jobbe selvstendig bør det gå greit å i hvert fall ha deler av uken hjemme. Anonymkode: 363a6...dc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #9 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Må man ha erfaring ? Anonymkode: 4ab14...7ea Altså jeg har ikke lest de 114 utlysningen 😂 Du må inn på finn og finne de stillingsutlysningene og lese de. Du kan gjøre tilsvarende sortering på nav sin jobb side. Men enig med personen over som sier at hjemmekontor er langt mer ok etter at du har jobbet der litt, selv om tre år var litt lenge igjen Anonymkode: 3a64a...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #10 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg jobber i revisjon og hadde en nyansatt uten erfaring krevd hjemmekontor hadde det vært et nei fra oss. Uten erfaring kan dere ingenting, selv om dere på papiret har det teoretiske i orden. Det kreves opplæring og tett oppfølging og det er fryktelig tungvint når man sitter på hjemmekontor (og derfor er corona-kullene de svakeste kullene i arbeidslivet) Anonymkode: e74b3...b4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #11 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg jobber i revisjon og hadde en nyansatt uten erfaring krevd hjemmekontor hadde det vært et nei fra oss. Uten erfaring kan dere ingenting, selv om dere på papiret har det teoretiske i orden. Det kreves opplæring og tett oppfølging og det er fryktelig tungvint når man sitter på hjemmekontor (og derfor er corona-kullene de svakeste kullene i arbeidslivet) Anonymkode: e74b3...b4b Kan en som har bachelor i økonomi og administrasjon jobbe som revisor eller rengskapsfører? hvor lang tid tar det før man har fått erfaring ? Anonymkode: 4ab14...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå