Gå til innhold

Hjemmekontor som øknonom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har utdannet meg innen bachelor i økonomi og administrasjon

jeg har sosial angst og vil helst jobbe hjemmefra

hvor kan jeg finne en jobb hvor jeg kan jobbe hjemmefra?

Anonymkode: 4ab14...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På finn kan du sortere på delvis eller kun hjemmekontor :) 114 slike jobber når du sorterer på delvis hjemmekontor innen økonomi og regnskap

Anonymkode: 3a64a...320

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På finn kan du sortere på delvis eller kun hjemmekontor :) 114 slike jobber når du sorterer på delvis hjemmekontor innen økonomi og regnskap

Må man ha erfaring ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Må man ha erfaring ?

Det vil stå i den enelte utlysningen.

Anonymkode: 7329a...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må i utgangspunktet får noe  erfaring og være selvstendig for å kunne jobbe hjemmefra. Kan du ikke gjøre en innsats de første 3 årene ? For eksempel hvis du får tittelen statsautorisert regnskapsfører ( du trenger 3 år erfaring på autorisert kontor ), blir du så ettertraktet at det vil bli mye enklere å jobbe hjemmefra. 

Anonymkode: cf104...948

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten erfaring er det vanskelig med hjemmekontor. Du har jo bruk for opplæring og ganske tett oppfølging i starten.

Anonymkode: 20d68...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er statsautorisert regnskapsfører og jobber hjemmefra tre dager i uken. Men nyutdannede kan ikke det, de må ha opplæring og være på kontoret for det.

Anonymkode: fb92c...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som controller, kunne fint hatt 100% hjemmekontor i min stilling. Jobben vil egentlig ha oss inn tre dager i uka, men som regel blir det en eller to (teamet mitt sitter ikke i Norge uansett). Har lang erfaring, men etter corona er det jo blitt mye vanligere med hjemmekontor så så snart du kan jobbe selvstendig bør det gå greit å i hvert fall ha deler av uken hjemme.

Anonymkode: 363a6...dc3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Må man ha erfaring ?

Altså jeg har ikke lest de 114 utlysningen 😂 Du må inn på finn og finne de stillingsutlysningene og lese de. 

Du kan gjøre tilsvarende sortering på nav sin jobb side. 

Men enig med personen over som sier at hjemmekontor er langt mer ok etter at du har jobbet der litt, selv om tre år var litt lenge igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i revisjon og hadde en nyansatt uten erfaring krevd hjemmekontor hadde det vært et nei fra oss. Uten erfaring kan dere ingenting, selv om dere på papiret har det teoretiske i orden. Det kreves opplæring og tett oppfølging og det er fryktelig tungvint når man sitter på hjemmekontor (og derfor er corona-kullene de svakeste kullene i arbeidslivet)

Anonymkode: e74b3...b4b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg jobber i revisjon og hadde en nyansatt uten erfaring krevd hjemmekontor hadde det vært et nei fra oss. Uten erfaring kan dere ingenting, selv om dere på papiret har det teoretiske i orden. Det kreves opplæring og tett oppfølging og det er fryktelig tungvint når man sitter på hjemmekontor (og derfor er corona-kullene de svakeste kullene i arbeidslivet)

Anonymkode: e74b3...b4b

Kan en som har bachelor i økonomi og administrasjon jobbe som revisor  eller rengskapsfører? 

hvor lang tid tar det før man har fått erfaring ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...