AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Har PCOS og vurderer å starte inositol. Er det koen med erfaring med den her? Anonymkode: 90250...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg har gått på berberine en periode og begynte nettopp på inositol i tillegg. Jeg har pcos og sliter med hårtap og svart hårvekst først og fremst i ansiktet, men det har begynt å bre seg på kroppen. Armer, korsrygg, rompa og bakside lår. Også økt behåring innside lår. Jeg er 25kg overvektig, men sliter ikke med cravings eller overspising. Har hatt IBS lignende plager i en del år, men opplever en del bedring etter jeg startet berberine. Håper inositol setter fart på vektnedgang. Jeg er heldig og sliter ikke med angst, depresjon, energi eller søvn. Men vil svært gjerne få kontroll på kroppen.. Anonymkode: b0910...017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg leste så mye positivt om inositol, men for min del førte det bare til at syklusen min ble helt forstyrret, eggløsning uteble over flere måneder, og det tok enda et par måneder etter jeg sluttet på den før den kom tilbake. Anonymkode: af2ee...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg leste så mye positivt om inositol, men for min del førte det bare til at syklusen min ble helt forstyrret, eggløsning uteble over flere måneder, og det tok enda et par måneder etter jeg sluttet på den før den kom tilbake. Anonymkode: af2ee...d08 Har du pcos? Anonymkode: b0910...017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #5 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du pcos? Anonymkode: b0910...017 Ja, dessverre. Hadde uregelmessig syklus også før jeg begynte på inositol, men da var de på 35-40 dager stort sett. Men som sagt etter jeg begynte på kosttilskuddet kom eggløsningen aldri. Anonymkode: af2ee...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå