AnonymBruker Skrevet 20. oktober #61 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Er han narsisist? Anonymkode: c43cf...6e7 Jeg er ikke utdannet til å si noe om det, men drittsekk er han Anonymkode: 2322c...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #62 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ok, da foreslår jeg at du avstår fra å svare meg videre. Jeg som mann har tydelig fått tilbakemelding om min markedsverdi av kvinner, og jeg vil selvsagt formidle mine ståsteder uavhengig av hva du «gidder». Anonymkode: b0720...327 Og de bruker faktisk ordene markedsverdi når de avviser deg? Anonymkode: aceda...fc4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #63 Del Skrevet 20. oktober Det er ikke det at man er snill, men at man er kjedelig. Det er sant at det er noen kvinner som blir tiltrukket av dominante drittsekker, men det er fåtallet. Anonymkode: ada3d...ed7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #64 Del Skrevet 20. oktober Jeg vil ha, og har funnet meg en snill og trygg mann. Han er absolutt ikke kjedelig. Han passer til meg. Vi har mange like verdier og holdninger, og mange felles interesser. Han er varm, kjærlig og omsorgsfull. Han er åpen, og lett å prate med. Han tørr å ta opp kleine temaer på en god måte. Han viser og forteller om sine følelser, er engasjert og viser interesse. En trygg og stabil mann, med godt humør. Vi kan tulle og tøyse mye, kose, og ha dype samtaler. God kjemi helt fra start. Men mitt tidligere forhold var ikke bra, så jeg har antakeligvis lært mye fra det. Hva jeg må styre unna, hva som er godt og hva som ikke er godt. Jeg vet hva jeg trenger og hva jeg vil ha. Er i tidlig 30 årene. Anonymkode: 937f9...afe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #65 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mange menn undrer seg: Hvorfor går kvinner etter "slemme" menn, mens de snille, pålitelige og ordentlige mennene blir oversett? Svaret er enklere enn vi kanskje vil tro. "Slemme" menn utstråler selvsikkerhet, tar risikoer og virker spennende – noe som biologisk kan oppfattes som attraktivt. På den andre siden kan snille menn oppleves som for trygge, forutsigbare eller til og med kjedelige, selv om de har mye mer å tilby på lang sikt. Det er kanskje ikke alpha, ikke så kjekke, kanskje nerdete, kanskje med asperger. Disse vil kvinner ikke ha, vi blir helt oversett. Sånn tror jeg det må være. Anonymkode: fa70c...4e3 De mennene som du beskriver som «snille menn» og de «slemme mennene», ts, er de samme mennene. De - samme - jævla - mennene. Det er nemlig ikke du som får lov til å definere om du er snill eller ei. Det er omverdenen sin oppgave. Hannibal Lecter ville sikkert sagt han var en «snill gutt» på datingprofilen sin, feks. Anonymkode: 4ce9b...867 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #66 Del Skrevet 20. oktober Alle i min omgangskrets er samboer eller gift med snille, pålitelige, ordentlige menn - inkludert meg selv. Disse mennene går ikke rundt å forteller folk at de er snille, de er bare varme, koselige og normale mennesker med stor omsorg for de rundt seg. Anonymkode: 225ca...e4f 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #67 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er ikke utdannet til å si noe om det, men drittsekk er han Anonymkode: 2322c...c21 Det gjør meg glad å høre noen som avstår fra å bruke psykologiserte begreper og heller velger den folkelige varianten. Alle eks-er er ikke narsissister. Men det er ganske mange drittsekker av begge kjønn rundt om. Anonymkode: b0720...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #68 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Og de bruker faktisk ordene markedsverdi når de avviser deg? Anonymkode: aceda...fc4 Hvilke faktiske ord de bruker er etter min mening. Når en kvinne ser deg inn i øynene og forteller deg hvilken slimål du er som våger å si «hei» til en av hennes enestående indre og ytre egenskaper, når du bare er en undermåler så ligger det et prinsipp om markedsverdi bak. Men som sagt: avslutt gjerne diskusjonen med meg hvis du finner ordet «markedsverdi» støtende. Personlig innser jeg at jeg har en «markedsverdi» på sjekkemarkedet. Det finnes menn som kan få kvinner som jeg ikke kan få, men som kan få de kvinnene jeg kan få. Det hadde vært gøy å være den 1% som veldig mange slående vakre kvinner faller for, men sånn er det ikke. Da får man leve med det. Anonymkode: b0720...327 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #69 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mange menn undrer seg: Hvorfor går kvinner etter "slemme" menn, mens de snille, pålitelige og ordentlige mennene blir oversett? Svaret er enklere enn vi kanskje vil tro. "Slemme" menn utstråler selvsikkerhet, tar risikoer og virker spennende – noe som biologisk kan oppfattes som attraktivt. På den andre siden kan snille menn oppleves som for trygge, forutsigbare eller til og med kjedelige, selv om de har mye mer å tilby på lang sikt. Det er kanskje ikke alpha, ikke så kjekke, kanskje nerdete, kanskje med asperger. Disse vil kvinner ikke ha, vi blir helt oversett. Sånn tror jeg det må være. Anonymkode: fa70c...4e3 Kvinner liker menn som er snille med de, om du er snill mot andre er ikke så viktig. Anonymkode: 43c06...8cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #70 Del Skrevet 20. oktober Jeg blir ikke sammen med menn jeg ikke er forelsket i. Uansett hvor snille de mener selv at de er. Mange av disse virker å tro at det er en menneskerett å ha kjæreste. Var en som prøvde seg på meg da jeg var ca 25 år. Jeg avslo han vennlig, og gjorde han også oppmerksom på at jeg hadde kjæreste. Han visste hvem han var, og mente at han var en dust, og at jeg burde bli sammen med han i stedet pga at han var snillere, hadde en god jobb etc. Han ville ikke slutte å diskutere, og jeg endte opp med å gå. Han maste senere også, men ble lei fort, heldigvis. Ble sammen med ei jeg kjenner et år senere. Hun var med på en jentefest. Han hadde klagd på at hun ikke dumpet venninnene sine, når han var så grei og brukte ALL sin fritid på henne. Hun hadde aldri bedt han om å dumpe kompisene sine. Men han hadde brukt det til å sette henne i takknemlighetsgjeld. Ved å gi noe hun ikke ville ha. Jeg er sammen med en snill mann. Andre som ikke kjenner han vet ikke hvor snill han er. Han går ikke rundt og skryter av det. Men han er førstemann til å tilby hjelp når noen trenger det. Anonymkode: 5d3b4...f51 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #71 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kvinner liker menn som er snille med de, om du er snill mot andre er ikke så viktig. Anonymkode: 43c06...8cd Noen kvinner er svært lojale mot menn som etter alt å dømme ikke er snill mot dem. Anonymkode: b0720...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #72 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mange menn undrer seg: Hvorfor går kvinner etter "slemme" menn, mens de snille, pålitelige og ordentlige mennene blir oversett? Svaret er enklere enn vi kanskje vil tro. "Slemme" menn utstråler selvsikkerhet, tar risikoer og virker spennende – noe som biologisk kan oppfattes som attraktivt. På den andre siden kan snille menn oppleves som for trygge, forutsigbare eller til og med kjedelige, selv om de har mye mer å tilby på lang sikt. Det er kanskje ikke alpha, ikke så kjekke, kanskje nerdete, kanskje med asperger. Disse vil kvinner ikke ha, vi blir helt oversett. Sånn tror jeg det må være. Anonymkode: fa70c...4e3 Min eks var veldig opptatt av å selv si at han var snill. Han var ekstremt voldelig mot meg. Min kjæreste sier selv han bare har en helt normal oppførsel/væremåte. Han er veldig snill. Anonymkode: 543cc...b59 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 20. oktober #73 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, da foreslår jeg at du avstår fra å svare meg videre. Jeg som mann har tydelig fått tilbakemelding om min markedsverdi av kvinner, og jeg vil selvsagt formidle mine ståsteder uavhengig av hva du «gidder». Anonymkode: b0720...327 Hvordan får du denne tilbakemeldingen? I hvilken kontekst får du den? Lurer helt seriøst. PS. I hodet mitt får jeg et bilde av at du klønete går til en ukjent kvinne å forventer at hun skal bli med på et eller annet som du ønsker, og når hun forventet ikke hopper på ditt tilbud så har du.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #74 Del Skrevet 20. oktober Fremmed fugl skrev (3 minutter siden): Hvordan får du denne tilbakemeldingen? I hvilken kontekst får du den? Lurer helt seriøst. PS. I hodet mitt får jeg et bilde av at du klønete går til en ukjent kvinne å forventer at hun skal bli med på et eller annet som du ønsker, og når hun forventet ikke hopper på ditt tilbud så har du.... Hvorvidt jeg er klønete må være opp til andre å avgjøre. Jeg har tatt (i mine øyne høflig) kontakt med fremmede kvinner på utesteder. Som regel har jeg blitt høflig avvist, noen ganger har det blitt en helt grei samtale, men andre ganger så kan kvinner være temmelig tydelig på hva de synes om forholdet mellom min og sin egen markedsverdi. Jeg kan ikke ta ansvar for hva som skjer inni ditt hode, men spør meg gjerne om livserfaringene mine om du lurer på noe. Anonymkode: b0720...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 20. oktober #75 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorvidt jeg er klønete må være opp til andre å avgjøre. Jeg har tatt (i mine øyne høflig) kontakt med fremmede kvinner på utesteder. Som regel har jeg blitt høflig avvist, noen ganger har det blitt en helt grei samtale, men andre ganger så kan kvinner være temmelig tydelig på hva de synes om forholdet mellom min og sin egen markedsverdi. Jeg kan ikke ta ansvar for hva som skjer inni ditt hode, men spør meg gjerne om livserfaringene mine om du lurer på noe. Anonymkode: b0720...327 Ok, så da skjønner jeg litt mer. Mitt tips er at du blir kjent med kvinner på enn mer naturlig måte. Om det er på e utested, på jobben eller ellers. Lykke til. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. oktober #76 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mange menn undrer seg: Hvorfor går kvinner etter "slemme" menn, mens de snille, pålitelige og ordentlige mennene blir oversett? Svaret er enklere enn vi kanskje vil tro. "Slemme" menn utstråler selvsikkerhet, tar risikoer og virker spennende – noe som biologisk kan oppfattes som attraktivt. På den andre siden kan snille menn oppleves som for trygge, forutsigbare eller til og med kjedelige, selv om de har mye mer å tilby på lang sikt. Det er kanskje ikke alpha, ikke så kjekke, kanskje nerdete, kanskje med asperger. Disse vil kvinner ikke ha, vi blir helt oversett. Sånn tror jeg det må være. Anonymkode: fa70c...4e3 Du er ikke snill dersom du forventer å få noe tilbake av at du er snill, for da handler det om at du manipulerende og prøver på å få noe tilbake ved å late som du er snill. «Se på meg, jeg er så snill, så jeg forventer at du holder kjeft og ligger med meg.. åh ville du ikke ligge meg meg? Hva faen er galt med kvinner? Bare overser snille menn..» 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 20. oktober #77 Del Skrevet 20. oktober (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorvidt jeg er klønete må være opp til andre å avgjøre. Jeg har tatt (i mine øyne høflig) kontakt med fremmede kvinner på utesteder. Som regel har jeg blitt høflig avvist, noen ganger har det blitt en helt grei samtale, men andre ganger så kan kvinner være temmelig tydelig på hva de synes om forholdet mellom min og sin egen markedsverdi. Jeg kan ikke ta ansvar for hva som skjer inni ditt hode, men spør meg gjerne om livserfaringene mine om du lurer på noe. Anonymkode: b0720...327 En venninne av meg ble sammen med en mann på 159 cm. Hun falt hodestups for han og han falt hodestups for henne Hun forteller at han også har opplevd å få mange avvisninger på grunn av høyden. Han også hadde mer nytte av å bli kjent med kvinner i en naturlig setting, der han åpenhjertelig kunne vise frem alle de gode kvalitetene han hadde. For han er virkelig en fantastisk fyr! Å møte damer på byen ville jeg unngått. Mange av dem, i hvert fall fra min egen erfaring, er veldig opptatt av penger og status. Jeg er kvinne selv og syns mange av dem er veldig slitsomme å forholde seg til. «Åh, han har fine klær.. la oss få han til å kjøpe drinker til oss» «åh, han har masse penger.. vedder på at jeg kan få han til å kjøpe klær til meg» altså.. det er en ukultur med mennesker som jeg ikke har noe til felles med og jeg selv opplevde det som veldig nedbrytende og slitsomt. Jeg ønsker deg masse lykke til ❤️ husk at du fortjener bedre og jeg er fullstendig overbevist om at drømmedama di er der ute 🫶 Endret 20. oktober av Blått 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #78 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorvidt jeg er klønete må være opp til andre å avgjøre. Jeg har tatt (i mine øyne høflig) kontakt med fremmede kvinner på utesteder. Som regel har jeg blitt høflig avvist, noen ganger har det blitt en helt grei samtale, men andre ganger så kan kvinner være temmelig tydelig på hva de synes om forholdet mellom min og sin egen markedsverdi. Jeg kan ikke ta ansvar for hva som skjer inni ditt hode, men spør meg gjerne om livserfaringene mine om du lurer på noe. Anonymkode: b0720...327 Da er det snakk om korttids kontakt, og kontakt hvor dere ikke blir kjennt, i et miljø hvor det kanskje er støy, folk er litt ute med piggene for de skjønner at folk rundt dem kan ha motiver hvor de ønsker ligg, og mest sannsynlig er berusede. Det er bra du har prøvd, men det alene er ikke god initiativ. Det å bli kjennt over tid, forelske seg, det er der folk flest er heldige. Trenger ikke ha noe med markedsverdi. Jeg har avslått menn brutalt på utesteder, å jeg hadde ingen pyramide hvor jeg plasserte oss, men at jeg ikke ville ligge, følte meg utrygg og så ikke for meg å møte en mann for meg der uten at det betydde de var dårlige, bare ikke min type. Piggene mine var ute og jeg var redd. Anonymkode: c43cf...6e7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 20. oktober #79 Del Skrevet 20. oktober Damer blir sammen med slemme menn fordi de tror de kan fikse dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #80 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da er det snakk om korttids kontakt, og kontakt hvor dere ikke blir kjennt, i et miljø hvor det kanskje er støy, folk er litt ute med piggene for de skjønner at folk rundt dem kan ha motiver hvor de ønsker ligg, og mest sannsynlig er berusede. Det er bra du har prøvd, men det alene er ikke god initiativ. Det å bli kjennt over tid, forelske seg, det er der folk flest er heldige. Trenger ikke ha noe med markedsverdi. Jeg har avslått menn brutalt på utesteder, å jeg hadde ingen pyramide hvor jeg plasserte oss, men at jeg ikke ville ligge, følte meg utrygg og så ikke for meg å møte en mann for meg der uten at det betydde de var dårlige, bare ikke min type. Piggene mine var ute og jeg var redd. Anonymkode: c43cf...6e7 Du ber om for mye, før de har fått et innntykk på et vis, på utesteder. Anonymkode: c43cf...6e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå