Gå til innhold

Voldsom stigning i kryptovaluta!

Ulick

Anbefalte innlegg

Ulick skrev (På 11.11.2024 den 8.25):

Bitcoin og kryptovaluta stiger enda mer.

Bitcoin er nå på $81293, Ethereum $3148. Andre kryptovalutaer har steget enda mer.

Jeg er overbevist om at dette bare er begynnelsen, og at Bitcoin vil gå til $ 100 000, kanskje til $ 150 000 i løpet av 2025. Andre kryptovalutaer vil stige enda mer. Jeg har spesielt tro på Dogecoin og Solana .

Bitcoin-og kryptotoget går nå, og nå gjelder å ikke bli stående igjen på stasjonen. Dette er en fantastisk mulighet til å doble, eller kanskje mangedoble din formue.

Bitcoin er nå på ca  $99500, det gikk mye fortere enn jeg trodde. Jeg hadde ikke forventet at Bitcoin skulle gå så høyt før i 2025. Men jeg tror det er mye å gå på enda, jeg tror at Bitcoin går til $150 000 i løpet av 2025.

Bitcoin er opp ca 22% de siste tre ukene, men jeg vil tro at Altcoins vil stige mer enn Bitcoin i tiden som kommer. Ethereum er opp ca 40%, Solana er opp ca 61% og Doge er opp ca 200% de siste tre ukene, men jeg tror de har mer å gå på. Andre Altcoin som kan være verd å sats på, er Hedera, Vechain, Basic Attention Token, Polygon og Aleo. Som sagt - en fantastisk mulighet til å doble, eller kanskje mangedoble din formue.

Endret av Ulick
endre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulick skrev (1 time siden):

Bitcoin er nå på ca  $99500, det gikk mye fortere enn jeg trodde. Jeg hadde ikke forventet at Bitcoin skulle gå så høyt før i 2025. Men jeg tror det er mye å gå på enda, jeg tror at Bitcoin går til $150 000 i løpet av 2025.

Bitcoin er opp ca 22% de siste tre ukene, men jeg vil tro at Altcoins vil stige mer enn Bitcoin i tiden som kommer. Ethereum er opp ca 40%, Solana er opp ca 61% og Doge er opp ca 200% de siste tre ukene, men jeg tror de har mer å gå på. Andre Altcoin som kan være verd å sats på, er Hedera, Vechain, Basic Attention Token, Polygon og Aleo. Som sagt - en fantastisk mulighet til å doble, eller kanskje mangedoble din formue.

Den siste måneden har jeg “tjent” mer på BTC enn jeg har utbetalt i lønn, og jeg har ikke engang store mengder krypto. 🙈 Jeg skriver “tjent” fordi jeg ikke har realisert fortjenesten, jeg hodler. Ganske ellevilt! Skulle selvsagt ønske jeg hadde kjøpt mye mer krypto tidligere, men sånn er det! Jeg har en drøm om å eie en hel bitcoin, så jeg håper nesten det går skikkelig ned igjen etterhvert, så jeg kan kjøpe meg opp. 🤣

Anonymkode: 53f9f...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Må de ikke skattes av?

Anonymkode: d71d0...df8

Selvsagt. Både (realisert) avkastning og formuesskatt.

Anonymkode: 53f9f...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...