Gå til innhold

Noen som har merket noe på vekt av Montelukast/Singulair?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på Montelukast i et par år, egentlig for å hjelpe i pollensesongen, men merker såpass god effekt på astmaen at jeg har tatt dem hele året. Hører/leser at noen merker vektoppgang av dem, men at de såkalt lærde strides litt om det.

Jeg er i en prosess hvor jeg går ned i vekt, men må til tider jobbe ganske hardt for det. Lurer derfor på om det hadde "hjulpet" å slutte med disse. 

Er det noen som har brukt disse som har merket noe angående vekt, enten den ene eller den andre veien?

Anonymkode: f5dc0...270

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri tenkt over. Men det handler vel uansett om økt matlyst, og det kan du jo passe på. 

Anonymkode: 9f558...87b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har jeg aldri tenkt over. Men det handler vel uansett om økt matlyst, og det kan du jo passe på. 

Anonymkode: 9f558...87b

Ja, det har du jo rett i. Har som sagt gått ned i vekt mens jeg har gått på dem, bare lurer på om det hadde vært enklere uten dem... Vurderer å prøve, og se hvordan både vekt og pust oppfører seg!

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har gått på Montelukast i et par år, egentlig for å hjelpe i pollensesongen, men merker såpass god effekt på astmaen at jeg har tatt dem hele året. Hører/leser at noen merker vektoppgang av dem, men at de såkalt lærde strides litt om det.

Jeg er i en prosess hvor jeg går ned i vekt, men må til tider jobbe ganske hardt for det. Lurer derfor på om det hadde "hjulpet" å slutte med disse. 

Er det noen som har brukt disse som har merket noe angående vekt, enten den ene eller den andre veien?

Se under bivirkninger i felleskatalogen.no eller pakningsvedlegget da vel?

Anonymkode: f5d2f...3c3

Skrevet (endret)

Brukt den i 15 år eller noe, mulig lengre. Ingen bivirkninger her med den, og da heller ikke noe på vekten. Bivirkninger er individuelt da. 
Jeg tar den hele året og sammen med annen medisinering. 

Endret av Daisy-love
Skrevet

Brukt siden starten av pollensesongen i år. Ikke merket noe på vekta verken i den ene eller andre retningen 

Anonymkode: 0d4ea...1da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...