AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Skrevet 20. oktober 2024 Barnet er knapt en månde gammel. Er blidd syk med feber og sykehusinnlagt. Er det for mye å kreve at barna hjemme ikke har besøk eller er på besøk når det er mye virus som har vært den siste tiden blandt barn i nærområde? Tenker da på at man ikke kommer hjem til mer sykdom. Anonymkode: 26dd6...d15
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Barnet er knapt en månde gammel. Er blidd syk med feber og sykehusinnlagt. Er det for mye å kreve at barna hjemme ikke har besøk eller er på besøk når det er mye virus som har vært den siste tiden blandt barn i nærområde? Tenker da på at man ikke kommer hjem til mer sykdom. Anonymkode: 26dd6...d15 Siden du spør, så gjetter jeg på at det er stebarna dine? Uansett, tenker jeg det bør være greit å la de få ha besøk på rommet eller reise bort. De er vel på skolen ellers? Anonymkode: 935a4...dda 7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Skrevet 20. oktober 2024 Ja det synes jeg rr for mye å kreve, da burde dere heller isolere dere på ett rom md babyen Anonymkode: 22d28...2f3 10 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Siden du spør, så gjetter jeg på at det er stebarna dine? Uansett, tenker jeg det bør være greit å la de få ha besøk på rommet eller reise bort. De er vel på skolen ellers? Anonymkode: 935a4...dda Nei. Barnet er ikke på skolen når det selv er sykt. Derfor barnet har blitt syk. Anonymkode: 26dd6...d15
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #5 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Barnet er knapt en månde gammel. Er blidd syk med feber og sykehusinnlagt. Er det for mye å kreve at barna hjemme ikke har besøk eller er på besøk når det er mye virus som har vært den siste tiden blandt barn i nærområde? Tenker da på at man ikke kommer hjem til mer sykdom. Anonymkode: 26dd6...d15 Nei, det spiller ingen rolle. Morsmelk vil beskytte. Anonymkode: d36db...d70
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #6 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Barnet er ikke på skolen når det selv er sykt. Derfor barnet har blitt syk. Anonymkode: 26dd6...d15 Men de andre barna, de du spurte om i HI? De skal vel på skolen i morgen? Da kan de like gjerne få lov å treffe venner i dag. Anonymkode: a6ea8...d76 6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #7 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Barnet er ikke på skolen når det selv er sykt. Derfor barnet har blitt syk. Anonymkode: 26dd6...d15 Syk og samtidig reise på besøk eller få besøk? Da er det ikke mye sykt, tenker jeg. Anonymkode: 935a4...dda
Dojakitty Skrevet 20. oktober 2024 #8 Skrevet 20. oktober 2024 Mener du at de andre barna dine ikke skal få ha besøk eller dra på besøk til andre? Fordi babyen er syk? Isåfall, ja! Det er for mye å kreve! 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #9 Skrevet 20. oktober 2024 Dojakitty skrev (Akkurat nå): Mener du at de andre barna dine ikke skal få ha besøk eller dra på besøk til andre? Fordi babyen er syk? Isåfall, ja! Det er for mye å kreve! Jeg syns det er vanskelig å forstå hva du mener TS, men hvis @Dojakitty har forstått deg riktig her, så er jeg helt enig med henne. Så lenge barn går på skolen så er de utsatte for smitte. Hold huset rent, pass på at barna har nok klær slik at de ikke fryser og vær streng med håndhygiene. Pass på at alle får nok søvn. Anonymkode: 85a52...535
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #10 Skrevet 20. oktober 2024 Nei barnet skal ikke på skolen fordi det selv er sykt. TS. Anonymkode: 26dd6...d15
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #11 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei barnet skal ikke på skolen fordi det selv er sykt. TS. Anonymkode: 26dd6...d15 Men da orker vel ikke barnet å ha besøk heller? Du skrev barna i HI, de andre barna da, de er vel på skolen. Anonymkode: 935a4...dda 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #12 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men da orker vel ikke barnet å ha besøk heller? Du skrev barna i HI, de andre barna da, de er vel på skolen. Anonymkode: 935a4...dda Det er jo nettop det jeg prøver å forklare. Barnet er veldig syk men kjeder seg og vil ha besøk av andre venner/dra ut på besøk. Nu er det ikke jeg som er foreldre til barnet, men foreldren har valgt å holde barnet hjemme fra skolen fordi det er for sykt til å dra på skolen. Anonymkode: 26dd6...d15
Gjest jegerrinne Skrevet 20. oktober 2024 #13 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei barnet skal ikke på skolen fordi det selv er sykt. TS. Anonymkode: 26dd6...d15 Er de syke selv tar en jo ikke i mot besøk. Her hadde aldri unga besøk av klassevenner osv når de var syke.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #14 Skrevet 20. oktober 2024 Hvis barna hjemme er på skole/i bhg så kan de likegodt ha besøk hjemme, ja, av friske barn da. Ikke snørrete unger. Men tenker det kan bli styrete med besøk av barnehagebarn som trenger ekstra oppfølging, så det hadde jeg sagt nei til et par måneder pga baby-styr. Anonymkode: aac83...92c
Dojakitty Skrevet 20. oktober 2024 #15 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er jo nettop det jeg prøver å forklare. Barnet er veldig syk men kjeder seg og vil ha besøk av andre venner/dra ut på besøk. Nu er det ikke jeg som er foreldre til barnet, men foreldren har valgt å holde barnet hjemme fra skolen fordi det er for sykt til å dra på skolen. Anonymkode: 26dd6...d15 Barn som er for syke til å gå på skole skal ikke ha besøk eller dra på besøk nei 2 6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #16 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er jo nettop det jeg prøver å forklare. Barnet er veldig syk men kjeder seg og vil ha besøk av andre venner/dra ut på besøk. Nu er det ikke jeg som er foreldre til barnet, men foreldren har valgt å holde barnet hjemme fra skolen fordi det er for sykt til å dra på skolen. Anonymkode: 26dd6...d15 Var ikke helt enkelt å forstå hva du skrev. Men hvis barnet er veldig sykt, så er det jo sykt og da er det uaktuelt å ha eller reise på besøk. Da kan det umulig være veldig sykt. Anonymkode: 935a4...dda
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #17 Skrevet 20. oktober 2024 Formen er sikkert på bedringens vei og da kommer kjedsomheten. Blir sikkert skole i morgen. Med påfølgende besøk. Anonymkode: 0e81b...bb1
Dojakitty Skrevet 20. oktober 2024 #18 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Formen er sikkert på bedringens vei og da kommer kjedsomheten. Blir sikkert skole i morgen. Med påfølgende besøk. Anonymkode: 0e81b...bb1 Og poenget med tråden var?! Herregud 🤣
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #19 Skrevet 20. oktober 2024 Så det er to syke barn, hvor et er spebarn og et er eldre? Og så ønsker det eldre å ha besøk til tross for at det er sykt nok til å være hjemme fra skolen og har et sykt søsken? Er det ikke åpenbart at det da ikke blir besøk? Anonymkode: ed591...7d7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #20 Skrevet 20. oktober 2024 Dojakitty skrev (2 minutter siden): Og poenget med tråden var?! Herregud 🤣 Kan ikke holde ungen hjemme og vekk fra andre til evig tid heller. Babyen er på sykehuset og får hjelp der. Anonymkode: 0e81b...bb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå