AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Skrevet 20. oktober 2024 Flere med barn som rett og slett ikke orker å være så sosiale? Vi har begge 100% stillinger ( som de fleste), og bare ett lite barn i barnehage, men vi synes det er nok å gjøre og at helgene går på et blunk. Kveldene er tid for litt hygge bare oss to, og dette er nok. Flere som oss? Anonymkode: 5f23e...f9b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Flere med barn som rett og slett ikke orker å være så sosiale? Vi har begge 100% stillinger ( som de fleste), og bare ett lite barn i barnehage, men vi synes det er nok å gjøre og at helgene går på et blunk. Kveldene er tid for litt hygge bare oss to, og dette er nok. Flere som oss? Anonymkode: 5f23e...f9b Har verken små barn eller 100 % jobb og holder meg helst hjemme hele tiden. Anonymkode: 0f940...7b1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #3 Skrevet 21. oktober 2024 Ja, det er nok ganske så vanlig. Vi er introverte begge to. Og vi foretrekker å holde oss for oss selv. Vi blir rett og slett så slitne at vi ikke har energi til overs til sosialisering. Jeg har en venninne som er akkurat lik, så til tross for at vi bor 2 km fra hverandre, treffes vi kanskje 3-4 ganger i året 😛 Hun og mannen er akkurat lik oss. Og småprater med mange foreldre på skolen/bhg som også sier det er sånn, at de omtrent bare snakker med folk ifbm henting og levering av unger og sånt. Anonymkode: 75662...bc4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #4 Skrevet 21. oktober 2024 Vi er som dere. Jeg er ute av huset på kveldstid for noe sosialt maks en gang i mnd. Men jeg kjenner det gjør veldig godt, så burde vel egentlig vært mer sosial. Mannen jobber litt på kvelden i blant. Har ei venninne med barn som er helt motsatt og der må begge ut av huset minst en gang i uka. De er både mer introverte og mer opptatt av å ha et liv utover familieliv. Anonymkode: 61d41...1aa
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #5 Skrevet 21. oktober 2024 Jeg er alenemor til 2 stk i barnehagealder, jobber 100%. For meg er det veldig viktig psykisk å være litt sosial utenom, så gjør det så ofte som mulig. Noen uker møter jeg ingen (da fordi det ikke klaffer med vennene mine) , andre uker har jeg 3-4 avtaler. Hadde nok følt mindre behov for det om jeg hadde en partner. Anonymkode: 2b7f4...736
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå