Gå til innhold

Noen her som har erfaringer med 'Hedda Oslo'?

DeLorean

Anbefalte innlegg

Tror jeg har driti meg loddrett ut ved å bestille fra den siden. Jeg trodde det var en Oslo-basert klesbutikk, men de sender klærne fra Kina!

Og på Trustpilot får de sykt mye negativt kritikk. Huffameg. Vi får se hvordan dette ender...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg sett siden men det er ganske sikkert en svindelbutikk, det dukker opp nye butikker med veldig lave priser og Oslo, Norge eller Norway i navnet daglig nå og 99% av dem er svindel, hold deg langt unna sånne butikker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sjekke Trustpilot er jo en veldig god ide! Noe annet som er lurt å gjøre før man handler eller i det hele tatt kikker på varene er å sjekke om du finner kontaktinformasjon til bedriften noe sted på nettsiden. Se om du finner organisasjonsnummer som du kan søke opp i Brønnøysundregistrene og gjerne en norsk adresse. Hvis ikke så dropp det. Da vet du aldri hva du får og retur, klage osv. kan bli dyrt, svært vanskelig eller umulig.

Håper det går greit med kjøpet ditt. Dersom du får varene og de er slik de skal så vet du dessverre ikke om de er fulle av skadelige stoffer. Du kan vaske de, men det kan likevel være mye gift igjen i plaggene - for ikke å snakke om at det du vasker ut ender i norsk natur... Dette visste du kanskje fra før, men jeg lar det stå likevel i tilfelle andre kommer inn i tråden og vil lære.

Anonymkode: 57184...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 14.41):

Å sjekke Trustpilot er jo en veldig god ide! Noe annet som er lurt å gjøre før man handler eller i det hele tatt kikker på varene er å sjekke om du finner kontaktinformasjon til bedriften noe sted på nettsiden. Se om du finner organisasjonsnummer som du kan søke opp i Brønnøysundregistrene og gjerne en norsk adresse. Hvis ikke så dropp det. Da vet du aldri hva du får og retur, klage osv. kan bli dyrt, svært vanskelig eller umulig.

Håper det går greit med kjøpet ditt. Dersom du får varene og de er slik de skal så vet du dessverre ikke om de er fulle av skadelige stoffer. Du kan vaske de, men det kan likevel være mye gift igjen i plaggene - for ikke å snakke om at det du vasker ut ender i norsk natur... Dette visste du kanskje fra før, men jeg lar det stå likevel i tilfelle andre kommer inn i tråden og vil lære.

Anonymkode: 57184...d3e

Det gikk som forventet. Elendig kvalitet på produktet! De kan få pengene mine, orker ikke klage. Kommer ingen vei uansett. En erfaring rikere 👍 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...