Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du sett på dette som utroskap?

Dersom mannen din kontaktet eskortedamer på nettet, chattet med de, og avtalte treff. Møtte angivelig ikke opp til de forskjellige avtalene, da det kun var for spenningens skyld å planlegge dette.

Anonymkode: 258de...a2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt, forkastelig oppførsel overfor både deg og eskortedamene er det iallefall. Ville revurdert hele fyren! 

Anonymkode: 0ff72...da4

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Behøver ikke være utroskap for å være forkastelig oppførsel. Jeg aner ikke engang hvor jeg skulle gått for å finne eskorter.

Anonymkode: 6f6f5...4f0

• Liker 12
Skrevet

Det er iallfall uakseptabel oppførsel. Kanskje ikke akkurat utroskap? 

Anonymkode: 5386d...b7d

• Liker 4
Skrevet

Å avtale et møte uten å ha planer om å møte opp er helt forkastelig uansett om det er eskorte, visning på bolig eller en god venn. 

Mannen din burde skamme seg.

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Ja

Anonymkode: cca4e...88c

Skrevet

Hadde hvertfall sett forholdet som over, da dette ikke er en "hobby" jeg hadde akseptert i en mann.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Bruker han ikke å holde avtaler?

Anonymkode: cd95f...e3f

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville du sett på dette som utroskap?

Dersom mannen din kontaktet eskortedamer på nettet, chattet med de, og avtalte treff. Møtte angivelig ikke opp til de forskjellige avtalene, da det kun var for spenningens skyld å planlegge dette.

Anonymkode: 258de...a2c

Jeg tenker at det ikke er utroskap før det blir fysiske møter som involverer seksuelle handlinger. 

Men det er jo noe som ikke er helt riktig i hodet hans dersom han leker med eskortedamer på denne måten. Det er dårlig gjort overfor både de og deg, og når han går så langt, er veien veldig kort til å gjennomføre et møte, derfor ville jeg ikke akseptert slik oppførsel selv om det ikke er direkte utroskap, ennå....

Anonymkode: 2d953...563

• Liker 3
Skrevet

Har hatt en sånn type mann før. Det endte ikke bra (kontakt med eskorter/damer på nett, utroskap, forferdelig oppførsel mot meg). Null integritet og forståelse at det ikke er ok oppførsel. Sånne menn er bare til å hive på sjøen.

Anonymkode: 27502...a23

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde ikke sett på det som direkte utroskap, men drittsekkoppførsel. Resulatet hadde blitt det samme for min del: brudd.

Anonymkode: ecb59...850

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Ja, det er et stort tillitsbrudd og for meg også utroskap.

• Liker 9
Skrevet
SPOCA skrev (2 timer siden):

Ja, det er et stort tillitsbrudd og for meg også utroskap.

Er helt på linje med deg her.

• Liker 1
Skrevet

For en rævva oppførsel mot deg og også mot de damene som jobber som eskorte. Sier litt om ham og er slike verdt å ha i livet sitt uansett om han var utro eller ei? Det er jo tillitsbrudd så det holder. 

• Liker 2
Skrevet

Det er vel egentlig ikke utroskap som er hovedproblemet her. Det er mer en vanvittig egoistisk og nedlatende adferd der han synes det er greit å kaste bort andres tid og penger for tull. Jeg hadde absolutt fortalt han noen sannhetens ord om at jeg sterkt vurderte å droppe han, mest for at han faktisk kødder med andre mennesker på den måten, hva er det for slags drittadferd liksom.

Men det er jo ikke noe kvalitetstegn når kjæresten kikker på eskortesider heller, det imponerer meg særs lite. Det å nære en interesse for prostitusjon er for meg et svært steg ut døra av forholdet.

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker at man ikke gjør slikt i et forhold. Gor meg er det en planleggingsfase for utroskap. Hva er grunnen for at den stakkars mannen er så spenningssøkende? 

Anonymkode: ac4c9...339

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke kalt det utroskap, men helt uavhengig av det er det en oppførsel jeg ikke ville ansett som akseptabel i et forhold. 

• Liker 3
Skrevet

Fullstendig uetisk og ikke en atferd jeg ville sett forenelig med en jeg skal dele livet mitt med. 

• Liker 3
Skrevet

Ja

Anonymkode: d635d...831

Skrevet

For meg er det ikke utroskap. Men det hadde vært mer enn nok til å gjøre det slutt.

Anonymkode: 4235a...c1c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...