Gå til innhold

Navy eller svart frakk? Til menn

Svennis

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg klarer ikke bestemme meg, hvilken farge bør jeg gå for i denne frakken? Synes begge er veldig fine. Hva tenker dere? Svart eller mørkeblå?

https://dressmann.com/no/p/yttertoy-frakker-herre-collin-ullfrakk-navy/7364334_F583

https://dressmann.com/no/p/yttertoy-frakker-herre-collin-ullfrakk-svart/7364333_F990

Endret av Svennis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes sort var finest, men praktisk med den varmere innsiden på den blå. Kommer an på hvor en bor. Den blir ikke så klassisk, men mer sporty med den innsiden som det er på den blå, så kommer også an på hvilket uttrykk en vil gi, og hvilken jobb en har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (14 minutter siden):

Jeg synes sort var finest, men praktisk med den varmere innsiden på den blå. Kommer an på hvor en bor. Den blir ikke så klassisk, men mer sporty med den innsiden som det er på den blå, så kommer også an på hvilket uttrykk en vil gi, og hvilken jobb en har. 

Begge jakkene er helt like :) Og har vest man kan ta av. Lurer bare på selve fargen. Du syns blå er finere enn navy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Syns den var finest svart ☺️

Anonymkode: 8e436...ae0

Den var fin ja! Ser kanskje mer classy ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig praktisk med svart frakk, i hvert fall hvis den noen gang skal brukes til svart dress. Kanskje blå frakk hvis den skal brukes til blå dongeri, brune sko eller blå dress.

Anonymkode: 0ff0a...4c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig praktisk med svart frakk, i hvert fall hvis den noen gang skal brukes til svart dress. Kanskje blå frakk hvis den skal brukes til blå dongeri, brune sko eller blå dress.

Anonymkode: 0ff0a...4c0

Går bare i mørkeblå dress til vanlig, og mørkeblå/blå jeans. Men de er vel ca like begge to i fargen😅 Er kanskje bare smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte best sort om de er helt like ellers. Det passer også til mørke jeans og mørkeblå dress. Begge var fine da 😊 Kler du sort? Jeg selv bruker både en del sort og mørkeblått, men kler helt klart best mørkeblått (marine). Er veldig mange sort blir for hardt på, og da er mørkeblå bedre. Begge farger er jo tidløse. 
Er smak og behag, og hvilken du føler deg mest vel i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (3 minutter siden):

Jeg likte best sort om de er helt like ellers. Det passer også til mørke jeans og mørkeblå dress. Begge var fine da 😊 Kler du sort? Jeg selv bruker både en del sort og mørkeblått, men kler helt klart best mørkeblått (marine). Er veldig mange sort blir for hardt på, og da er mørkeblå bedre. Begge farger er jo tidløse. 
Er smak og behag, og hvilken du føler deg mest vel i. 

Ikke sant. Føler svart er bedre om du har litt farge i huden, eller hva tenker du? Eller er du kanskje blond?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svennis skrev (1 minutt siden):

Ikke sant. Føler svart er bedre om du har litt farge i huden, eller hva tenker du? Eller er du kanskje blond?

Jeg er både blond og lys i huden, så det blir hardt på meg. Gjør det på ganske mange, men ofte så ser en ikke så nøye på sånt, hverken på seg selv eller andre. Viktigste er at en selv føler seg vel 😊 Begge var fine, og noe du kan ha over år, og prisen var ikke gal heller for en sånn type klassisk frakk. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mørkeblå er finest og mest classy.

Den svarte passer best i begravelser. 

Anonymkode: 27b93...a58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål. Man kan velge mellom f.eks. 50S og 50R, hva er forskjellen? S er vel short og R er vel regular, så R er kanskje ikke så slimfit? Og lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke jeg greie på herreklær, men skal ikke en frakk være litt lenger?  

Anonymkode: 3a3d1...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Nå har ikke jeg greie på herreklær, men skal ikke en frakk være litt lenger?  

Anonymkode: 3a3d1...3f6

Spørs helt hva du liker :) altfor lang er jo ikke fint syns jeg, spesielt ikke på modellen jeg linka over. Litt under knærne er vel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...