AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Skrevet 20. oktober 2024 Ønsker å få vite slikt som ikke alle snakker om, kanskje noe du selv kunne ønske du var forberedt på at kunne skje Du som har gått gjennom svangerskap, hvilke spor har det satt på kroppen din i etterkant som har blitt permanent eller var veldig langvarig? Anonymkode: 0333f...933
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Skrevet 20. oktober 2024 Fødte for 1. Gang for tre år siden. I utpressfasen kom det fram en hemoroide på størrelse med en plomme. Den ble raskt en del mindre, men har de siste to årene vært stabil på størrelse med en liten drue. Prøvd kremer og stikkpiller uten at det hjelper. Skal be om operasjon bare jeg er ferdig med kommende fødsel. Har også fått slappere skjedevegg mellom endetarm og skjede. Kan derfor innimellom slite med at avføring blir stående i endetarmen lenge og bli hard.. Anonymkode: 46a37...a3b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Skrevet 20. oktober 2024 Sliter med lukkemuskelen. Om jeg ikke kommer meg på toalett rimelig raskt når behovet melder seg, tisser jeg på meg. Har knepet og knepet i 2 år og satt meg til ro med at det ikke blir så mye bedre. Bruker kun svarte bukser. Anonymkode: 6626a...768
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Skrevet 20. oktober 2024 Tisser lett på meg (nei. Trening hjelper ikke). Og litt annet smårusk som arrvev som kan gi litt ubehag. Anonymkode: 89fb0...9bf
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #5 Skrevet 20. oktober 2024 Delte magemuskler. Slapp lukkemuskel mellom magesekken og spiserøret. Rectocele (nei, trening hjelper ikke for meg heller). Forverring av skoliose (skjevheten ble flere % større). Cyster på eggstokkene og uregelmessig mens som følge av det. Hadde ikke dette før jeg ble gravid, og gynekolog mener det ble trigget av hormon-kaoset under graviditeten. Har også arrvev og annet smårusk etter riftene jeg fikk under fødselen, men det kom jo ikke av graviditeten i seg selv. Anonymkode: 4a0ec...53c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #6 Skrevet 21. oktober 2024 Diverse skader, sliter med urinretensjon, etterdrypp, nedpress, smerter osv. Anonymkode: 1607d...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå