AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Gutten min ble nettopp 16 år og skal på 15 årsgrense film på kino. Han er liten og kan bli tatt for å være yngre. Må han ha med seg pass på kino? Har ikke idkort. Han har elevbevis fra skolen på mobilen. Godtar kinoene det? Anonymkode: e5fac...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gutten min ble nettopp 16 år og skal på 15 årsgrense film på kino. Han er liten og kan bli tatt for å være yngre. Må han ha med seg pass på kino? Har ikke idkort. Han har elevbevis fra skolen på mobilen. Godtar kinoene det? Anonymkode: e5fac...6bf Du kan jo gå sammen med han. Gjør noe koselig sammen. Anonymkode: f7c48...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan jo gå sammen med han. Gjør noe koselig sammen. Anonymkode: f7c48...fe0 Hehe. Han vil nok dra med kameratene. Vi gjør andre koselige ting sammen. Vi har baket boller i dag 😃 Anonymkode: e5fac...6bf 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Del Skrevet 20. oktober 2024 Hvis eneste gyldig ID han har er pass ville jeg tatt det med. Kjipt om han ikke får gå inn sammen med vennene sine. Anonymkode: 7d8f0...4a0 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #5 Del Skrevet 20. oktober 2024 Send med passet for sikkerhets skyld. Aldersgrense | NFkino Anonymkode: ea440...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 20. oktober 2024 #6 Del Skrevet 20. oktober 2024 Her godtar de student bevis , pass og id kort. Var jeg dere hadde jeg ordnet et id kort han kan ha med seg en hver tid. Evnt laste ned min id i bank id appen hvis han har bank id Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #7 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gutten min ble nettopp 16 år og skal på 15 årsgrense film på kino. Han er liten og kan bli tatt for å være yngre. Må han ha med seg pass på kino? Har ikke idkort. Han har elevbevis fra skolen på mobilen. Godtar kinoene det? Anonymkode: e5fac...6bf Ta nå og ring kinoen og spør de som kan gi deg et mer presist svar, eller send med han passet. Anonymkode: 1f548...45d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 20. oktober 2024 #8 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg var den lille som måtte ha med meg passet på diskoteket for å komme inn. Velsignet oventil hjalp ikke, jeg så ung ut. Flaut med pass, men flauere å ikke komme inn. Ta med passet. Jeg fikk meg bankkort med bilde i 9. det hjalp. Hadde skaffet ID-kort her, men det hjelper ikke akkurat nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #9 Del Skrevet 20. oktober 2024 Min datter så veldig ung ut for alderen når hun var 16. vi tok foto av passet hennes, som hun hadde på mobilen. Det holdt for kino etc. Anonymkode: 2c815...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå