Gå til innhold

Noen som har erfaring med fagskole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helsefagarbeider og tente å søke fagskole til høsten. Noen som kan fortelle hvordan undervisningen foregår? Er det mulig å jobbe ved siden av studiene? 

Tenker å ta rus og psykiatri.

Anonymkode: 647b3...e46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt helt annet studie på fagskole, men valgte nettbasert da. Hadde var og jobb 100%, studert på deltid og heltid.

Anonymkode: aeab5...8ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tatt helt annet studie på fagskole, men valgte nettbasert da. Hadde var og jobb 100%, studert på deltid og heltid.

Hvor mye koster nettstudier?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor mye koster nettstudier?

Spørst på antall studiepoeng, har tatt ett på 60 som kostet ca 83000 og ett på 30 stp som kostet ca 37000 med litt rabatt 

men begge var godkjent av Lånekassen 

Skrevet

Jeg har tatt nettbasert via Kristiania, måtte bare kjøpe 2 bøker og betale studieavgift, under 2000kr. 

Anonymkode: d2ca2...355

Skrevet

Har tatt teknisk fagskole nettbasert deltid, da var det samling hver 8 uke så man kunne fint jobbe utenom. 

Anonymkode: 2763e...42d

Skrevet

gikk fagskole i fjor. Betalte 1300kr for 2 semestre pluss bøker. Nettbasert, 30 studiepoeng og full jobb ved siden av.

Var mindre belastende det enn i år hvor jeg jobber 50% og tar påbygg

Anonymkode: 35b94...b10

Skrevet

Jeg gikk på Fagskolen Rogaland deltid over to år. Betalte bare studieavgift og kjøpte noen bøker. Hadde nettundervisning, og det gikk helt fint å kombinere med jobb. Det var praksisen, som var på 10 uker, som var litt mer vanskelig å kombinere, men det gikk også.

Anonymkode: 9cd7c...c7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...