AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Skrevet 20. oktober 2024 Jeg har vært på lunsj hos en venninne. Veldig god mat og trivelig. Men jeg er sliten i hodet pga naboen over henne. Det var konstant dunk dunk lyd fra de over pga løping. De har ett par som løper og hopper inne. Og mister leker i gulvet. Jeg var der i 2 timer og det var nesten lyder hele tiden. Vi hørte føttene til gutten som løp frem og tilbake på stuen nesten hele tiden. Det er veldig lytt. Vi hørte veldig godt når han datt og han hylte og skrek også. Er dette vanlig når man bor i blokk? Jeg synes litt synd på venninnen min som må bo sånn. Må være slitsomt som sånn lyd over lang tid. Anonymkode: cbbf4...ea4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Skrevet 20. oktober 2024 Har det slik der jeg bor også, gammel blokk og forferdelig lydt. Mye bråk fra naboer døgnet rundt, ikke bare fra etasjen over/under men flere etasjer over/under. Slamring med dører, tramping og løping, skramling og romstering, skrik og skrål og høylytt skravling. Støtt og stadig borring og banking og saging og skraping fra folk som pusser opp. Høy musikk i timesvis. Og mange som gir totalt blaffen i å vise hensyn eller respektere ordensreglene. Forferdelig slitsomt til tider. Skulle ønske jeg hadde råd til å flytte til en nyere leilighet, tror de er en del bedre isolert. Anonymkode: cd29c...868 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har det slik der jeg bor også, gammel blokk og forferdelig lydt. Mye bråk fra naboer døgnet rundt, ikke bare fra etasjen over/under men flere etasjer over/under. Slamring med dører, tramping og løping, skramling og romstering, skrik og skrål og høylytt skravling. Støtt og stadig borring og banking og saging og skraping fra folk som pusser opp. Høy musikk i timesvis. Og mange som gir totalt blaffen i å vise hensyn eller respektere ordensreglene. Forferdelig slitsomt til tider. Skulle ønske jeg hadde råd til å flytte til en nyere leilighet, tror de er en del bedre isolert. Anonymkode: cd29c...868 Huff. Nå er jeg glad for at jeg bor i enn 4 mannsbolig med rolige naboer Men høres det like godt hvis naboen under deg bråker som naboen under gjør det? Anonymkode: cbbf4...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå