AnonymBruker Skrevet 20. oktober #1 Del Skrevet 20. oktober Holder på å kjøpe gaver til årets kalender. Har 3 barn, og de minste er ikke noe problem. Men eldste på 10 vil også ha. Hva kjøper jeg i gave til så stor gutt? Anonymkode: dd4c4...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #2 Del Skrevet 20. oktober 10 skulle det stå i overskrift. bana er 2, 8 og 10 Anonymkode: dd4c4...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
91ejnot Skrevet 25. oktober #3 Del Skrevet 25. oktober Vi har aldersspennet 3, 6 og 11 år. Forrige jul var han 10 og nærmest litt uinteressert i gavene, så jeg spurte han va han ville satt mer pris på i årets kalender - og det var helst godteri, ikke overraskende. Har allerede snakket med han om at det vil bli forskjell på gavekalenderen til han og de minste, men at i sum får de like mye (jeg vil virkelig ikke at det skal oppleves som forskjellsbehandling). Her er det jeg har kjøpt så langt: Ulike brusbokser med spennende smaker, tyggis, spennende godteri, sokker, noe stæsj til mobilen, en dag får han rett i koppen kakao med mini marshmallows som han kan lage seg etter skolen, flakslodd noen dager, en lapp som sier at han skal få vipps noen dager (mellom 20-50,-). Alle fredager, lørdager og søndager blir det noe med brus eller godteri, i ukedagene blir det mer tyggis, kakao eller noe av det andre jeg nevnte☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå