Kristin70 Skrevet 21. oktober 2024 #81 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå legger du ord i TS sin munn. Hun er uendelig glad i gutt nummer to. Og kommer til å bli uendelig glad i gutt nummer tre. Eller en mer maskulin jente, for den sags skyld. Som sagt. Et veldig trist liv om man ikke har noen drømmer og tanker om ting. Men er generelt ekstremt mye bitterhet i denne typen tråder. Anonymkode: aca5e...396 TS beskriver situasjonen som noe mer enn en drøm som ikke går i oppfyllelse. Hun sier selv at hun er så deprimert at hun ikke vet hva hun skal gjøre... Jeg mistenker sterkt at hun overdriver depresjonen, men hvis den er helt lammende får hun søke legehjelp for behandling i stedet for å få et barn til. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #82 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vent å se... Anonymkode: 4906e...540 Enig! Tenkte det fra første stund. At hun nok har valgt kjønn på barnet i utlandet😅 men det kommer de aldri til å innrømme Anonymkode: 9b0de...1b3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #83 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 17.44): Enig! Tenkte det fra første stund. At hun nok har valgt kjønn på barnet i utlandet😅 men det kommer de aldri til å innrømme Anonymkode: 9b0de...1b3 Jeg også... Nei, det gjør de garantert ikke. Anonymkode: 4906e...540 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #84 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 17.44): Enig! Tenkte det fra første stund. At hun nok har valgt kjønn på barnet i utlandet😅 men det kommer de aldri til å innrømme Anonymkode: 9b0de...1b3 Det er jeg 100% sikker på. Anonymkode: 4906e...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. oktober 2024 #85 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 20.19): Om du hadde fått jebte betyr ikke at hun ville hverken hatt kjoler eller strikk i håret , ikke alle barn liker det Anonymkode: da9de...888 Det er et veldig viktig poeng 👌. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. oktober 2024 #86 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 21.21): Tenker du det samme om menn som ønsker seg sønner? Virker som om kvinner som ønsker seg døtre skal skamme seg, mens det er heeeelt greit at menn ønsker seg sønner. Anonymkode: eee75...7ee Bare ungene blir født friske, og velskapte så er det det aller viktigste ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #87 Del Skrevet 26. oktober 2024 Har to nydelige og flotte gutter, men fikk jenta mi i fjor 🩷 Jeg må si at båndet til datteren min allerede er helt spesielt, og hun er helt urolig nydelig og søt! Glad jeg fulgte drømmen! Man er glade i barna sine uansett kjønn, så det «verste» som kan skje er at det kommer en gutt til, men superfint med 3 gutter også. Vi vurderer nr 4, lyst på en jente til 🩷 Anonymkode: 4b10a...c6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #88 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 19.43): Jeg har troa på ha samleie flere dager før eggløsning for jente og på dagen med gutt. Surt miljø i skjeden liker også jente sæd. Anonymkode: d89f6...690 Prøvde Shettles. Jeg testet for eggløsning og kjente tydelig av eggløsningen, siste samleie før el var 7(!) dager før. Ble en liten gutt 💘 Aner dog ikke hva make er lage av 😂 Anonymkode: cdb9c...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #89 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 21.10.2024 den 13.07): Jeg har også en 14 år gammel sønn og skal innrømme at jeg er glad jeg slipper unna det der dramaet. 😆 Makan til kaos... Anonymkode: 345f9...e2f Ja det er mye drama med jenter i tenårene og før det og. Har selv jente og gutt på 15 og en gutt på 18. Jenta mi har heller aldri likt å gå i kjoler, sminker seg minimalt. Men, uansett det viktigste er friske barn heldige er de som får det. Anonymkode: 3cc85...8a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josephine Skrevet 26. oktober 2024 #90 Del Skrevet 26. oktober 2024 (endret) I vår familie (mine-dine-våre) har vi fire jenter. De er fra 3-16 år: Jente 1: Går et yrkesfag på videregående skole, har aldri vært fan av kjoler (foretrekker bukser og fin overdel). Jente 2: Veldig omgjengelig - har like mange gutte- og jentevenner. Elsker ballspill, går på flere lagidretter og er ikke spesielt jentete. Jente 3: Kreativ, liker å tegne og male. Bruker mye tid på musikk og kunst. Har også mange venner fra begge kjønn. Heller ikke spesielt jentete. Jente 4: Veldig glad i rosa og tyll fra hun var ett år. Prinsesser er stas! Akkurat nå kunne hun gått i kjole i barnehagen hver dag. Sånn var #3 også. Men nå har alle tre eldste interesser som er veldig unisex. Det jeg vil frem til er at jenter kan være veldig ulike og få forblir "prinsesser". For øvrig har faren flere felles interesser med #2 og #3, så han har et minst like tett forhold til dem som jeg har. Endret 16. januar av Josephine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #91 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 7.56): Har to nydelige og flotte gutter, men fikk jenta mi i fjor 🩷 Jeg må si at båndet til datteren min allerede er helt spesielt, og hun er helt urolig nydelig og søt! Glad jeg fulgte drømmen! Man er glade i barna sine uansett kjønn, så det «verste» som kan skje er at det kommer en gutt til, men superfint med 3 gutter også. Vi vurderer nr 4, lyst på en jente til 🩷 Anonymkode: 4b10a...c6a Hvis båndet til en 1-åring er mer spesielt enn det du har til guttene du har hatt i flere år, er det kun fordi du har bestemt deg for at du ikke liker gutter. Så umodent. Anonymkode: f219a...e3f 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #92 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis båndet til en 1-åring er mer spesielt enn det du har til guttene du har hatt i flere år, er det kun fordi du har bestemt deg for at du ikke liker gutter. Så umodent. Anonymkode: f219a...e3f Slutt med det der. Anonymkode: d89f6...690 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #93 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 20.41): Forstår deg ts. Jeg kom aldri over det. Vurderte flere ting som gender selection. Men fikk jente som nr 3. Bryr meg ikke om kjoler eller lignende. Min datter kommer til å arve alt som er igjen fra guttene også leker. Man ønsker gjerne å oppleve begge kjønn, og realiteten er at majoriteten av kvinner knytter et nært bånd til sin mor i voksen alder. En sønn er en sønn til han finner sin viv. En datter er en datter hele sitt liv. Anonymkode: ef93a...894 Det er en veldig gammeldags tankegang som henger tilbake i tid hvor forventninger og dermed relasjonene til kjønn var helt annerledes. Nå blir det som man selv legger opp til og oppdrar. Anonymkode: 17de8...0e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymwm Skrevet 15. januar #94 Del Skrevet 15. januar On 10/20/2024 at 4:17 PM, AnonymBruker said: Forstår deg veldig godt. Det er derfor mannen og jeg reiser til Kypros neste måned for Gender Selection IVF. Tar ikke sjansen på at nestemann blir nok en gutt, da stopper vi heller nå. Anonymkode: 4b111...b9d Hei jeg ønsker gjerne å vite mere om denne prosessen. Har du mulighet til å sende meg en pm? Ny på kvinneguiden så usikker på om det lar seg gjøre å sende pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #95 Del Skrevet 16. januar Anonymwm skrev (15 timer siden): Hei jeg ønsker gjerne å vite mere om denne prosessen. Har du mulighet til å sende meg en pm? Ny på kvinneguiden så usikker på om det lar seg gjøre å sende pm? Bare å google så finner du ut av det. Anonymkode: d89f6...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #96 Del Skrevet 16. januar AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 14.33): Takk for innspill alle sammen. Jeg føler det er så tabu og jeg skammer meg. Tenk på alle som ikke kan få barn og her driver jeg med luksus problem at jeg vil ha en jente. Jeg vet at mannen hadde ønsket flere om han bare fikk jenter. Klarer ikke legge tanken fra meg Anonymkode: d89f6...690 Tabu å snakke om her inne, folk kan være ganske så krasse, men: Det finnes jo IVF-klinikker i utlandet som tilbyr embryoselektering på kjønn uten medisinsk begrunnelse. Så det ER mulig for deg og mannen din å prøve å få en datter, hvis dere er villig til å reise utenfor Norge og bruke en masse penger på det. (For ordens skyld er jeg selv lykkelig guttemamma og har aldri hatt noe ønske om å få barn av spesifikt kjønn) Anonymkode: f982a...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #97 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 16.27): Jeg tør vedde en hundrelapp på at prinsesse Sofia sin neste unge blir en jente. Er 100 % sikker på at hun har valgt kjønn og at hennes fjerde barn blir en jentebaby. Anonymkode: 163f9...450 Noen som veddet i mot, forresten? I så fall er det bare å vippse over pengene til meg Anonymkode: 163f9...450 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #98 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen som veddet i mot, forresten? I så fall er det bare å vippse over pengene til meg Anonymkode: 163f9...450 Hvordan vet du så sikkert at hun har valgt kjønn? Anonymkode: 522f7...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #99 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan vet du så sikkert at hun har valgt kjønn? Anonymkode: 522f7...101 Skulle ikke skrevet 100 %, men jeg er fortsatt sikker. Var skråsikker på jente fra første dag graviditeten var offentlig. Anonymkode: 163f9...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #100 Del Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 19.08): Jeg også... Nei, det gjør de garantert ikke. Anonymkode: 4906e...540 Da ble det en jente da😅 som ifølge henne var en uplanlagt unge Anonymkode: 9b0de...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå