Gå til innhold

Ønske om jente.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Da ble det en jente da😅 som ifølge henne var en uplanlagt unge

Anonymkode: 9b0de...1b3

Hun er jo 41 blir 42 år så sikkert ikke planlagt.

Anonymkode: d89f6...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun er jo 41 blir 42 år så sikkert ikke planlagt.

Jeg har tenkt mer at hun med ganske høy sannsynlighet har fått hjelp, siden hun jo har mer ressurser enn de fleste, og kan benytte seg av de beste legene/fertilitetsklinikkene. Dette blir jo anekdotisk, men alle jeg kjenner som har fått barn/eller prøvd å få barn når de var i førtiårsalderen har gjennomgått IVF-behandling. Noen av dem brukte store summer. Og enkelte måtte dessverre oppgi forsøkene av økonomiske årsaker. Ville vært fint å ha såpass godt med penger at DET ikke var en bekymring!

(Uttaler meg ikke om hvorvidt Sofia har vært i utlandet og kjønnsselektert embryoet, men det er jo også en kostbar affære som ikke "hvermannsen" vil ha råd til).

PS: Hun fylte 40 for bare et par måneder siden, så du bommer litt på alderen hennes.

Anonymkode: f982a...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har tenkt mer at hun med ganske høy sannsynlighet har fått hjelp, siden hun jo har mer ressurser enn de fleste, og kan benytte seg av de beste legene/fertilitetsklinikkene. Dette blir jo anekdotisk, men alle jeg kjenner som har fått barn/eller prøvd å få barn når de var i førtiårsalderen har gjennomgått IVF-behandling. Noen av dem brukte store summer. Og enkelte måtte dessverre oppgi forsøkene av økonomiske årsaker. Ville vært fint å ha såpass godt med penger at DET ikke var en bekymring!

(Uttaler meg ikke om hvorvidt Sofia har vært i utlandet og kjønnsselektert embryoet, men det er jo også en kostbar affære som ikke "hvermannsen" vil ha råd til).

PS: Hun fylte 40 for bare et par måneder siden, så du bommer litt på alderen hennes.

Hun er født i 1984 så blir 41 i År.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 12.37):

Blir nok slaktet her,men trenger bare litt råd og evt høre om noen er i samme situasjon.

Jeg har 2 nydelige gutter,men jeg selv er veldig feminin og veldig interesert i jente ting. Mannen er ferdig med barn.

Jeg blir snart 40 år så føler toget har kjørt og det gjør meg så deprimert at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Ønsket om en jente er så stort at jeg sprekker innvendig. Dette er jo tabu så jeg snakker ikke med noen om dette.

Flere som har hatt det slik? Hvordan fant du roen? Jeg bare sitter og håper forsatt,men ser nå at det er lite håp.

Jeg hadde det sånn. Hadde to gutter som begynte å bli store, men savnet og lengtet etter en jente. Fikk til slutt mannen med på å prøve på et tredje og siste barn. Jeg ble gravid og fikk en jente som 36-åring ❤️ Var kanskje litt yngre enn deg da.

Har ikke angret på at det ble et barn til, men forholdet til  mannen tok slutt etter noen år. Han ønsker seg egentlig ikke et tredje barn, men gikk med på det for min skyld. Av den grunn var han veldig halvveis engasjert i alt som hadde med graviditeten og det nye barnet å gjøre. Dette gikk utover forholdet oss i mellom (som haltet fra før) og til slutt var vi bare "familien AS". Tror nok vi ville endt opp  som skilt om ikke det tredje barnet kom også, men kanskje noen år senere. Vi var for ulike i utgangspunktet, men oppdaget det dessverre for sent.

Moralen her er vel at begge bør ønske barnet om man skal går for et tredje barn, hvis ikke risikerer man at det går utover parforholdet.

Anonymkode: bcc75...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun er født i 1984 så blir 41 i År.

Ja? En som fylte 40 år for to måneder siden er naturligvis født i 1984, akkurat som det ble skrevet i innlegget du siterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...