Gå til innhold

Er det lov å ta i mot strikkede sokker som gave fra brukere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i hjemmesykepleien, og der er det ei vi går til som strikker sokker, hun ville gi meg et par i gave. Først takket jeg pen nei, men da ble hun fornærmet. Så jeg tok dem i mot. Har jeg gjort noe feil, ved å ta de i mot? 

Anonymkode: 7d833...cb3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, gaver over en viss sum. Er det 600? Skal ikke tas imot. Strikkede sokker er helt fint :)

Anonymkode: acffb...096

Skrevet

Helt ok :) 

Anonymkode: 44726...acb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg jobber i hjemmesykepleien, og der er det ei vi går til som strikker sokker, hun ville gi meg et par i gave. Først takket jeg pen nei, men da ble hun fornærmet. Så jeg tok dem i mot. Har jeg gjort noe feil, ved å ta de i mot? 

Ubetydelige gaver er lov å ta imot, men du informerer lederen din om saken personlig, selv om den ligger offentlig ute her.

Anonymkode: 9696f...a3c

Skrevet

Det går helt fin :papirfly:Og her er noen blomster fra meg. 

Anonymkode: c842d...600

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Helt innafor 

Anonymkode: f5c2e...f08

Skrevet

Vi har ihvertfall lov og ta imot små gaver under en viss grense( husker ikke sum). Og sålenge pasienten ikke er dement o.l 

Anonymkode: 9e34c...317

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...