AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg jobber i hjemmesykepleien, og der er det ei vi går til som strikker sokker, hun ville gi meg et par i gave. Først takket jeg pen nei, men da ble hun fornærmet. Så jeg tok dem i mot. Har jeg gjort noe feil, ved å ta de i mot? Anonymkode: 7d833...cb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 Neida, gaver over en viss sum. Er det 600? Skal ikke tas imot. Strikkede sokker er helt fint Anonymkode: acffb...096 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 Helt ok Anonymkode: 44726...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg jobber i hjemmesykepleien, og der er det ei vi går til som strikker sokker, hun ville gi meg et par i gave. Først takket jeg pen nei, men da ble hun fornærmet. Så jeg tok dem i mot. Har jeg gjort noe feil, ved å ta de i mot? Anonymkode: 7d833...cb3 Ubetydelige gaver er lov å ta imot, men du informerer lederen din om saken personlig, selv om den ligger offentlig ute her. Anonymkode: 9696f...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #5 Del Skrevet 20. oktober 2024 Det går helt fin Og her er noen blomster fra meg. Anonymkode: c842d...600 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #6 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg jobber i hjemmesykepleien, og der er det ei vi går til som strikker sokker, hun ville gi meg et par i gave. Først takket jeg pen nei, men da ble hun fornærmet. Så jeg tok dem i mot. Har jeg gjort noe feil, ved å ta de i mot? Anonymkode: 7d833...cb3 Helt innafor Anonymkode: f5c2e...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #7 Del Skrevet 20. oktober 2024 Vi har ihvertfall lov og ta imot små gaver under en viss grense( husker ikke sum). Og sålenge pasienten ikke er dement o.l Anonymkode: 9e34c...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå