AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Barnefar er 3 uker borte, og hjemme 3 uker. Jeg har barna 3 uker, deretter har han barna 1 uke, jeg 1 uke og han 1 uke, før jeg har dem 3 uker igjen. Vil dette da si at jeg har rett på overgangsstønad? Matte er tydeligvis ikke min sterke side Anonymkode: 692df...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 Av 6 uker har du barna 4 uker. 4÷6= 66.66%. Anonymkode: 616ba...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 20. oktober 2024 #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 Klarer dere ikke å forsørge barna selv? En fyr som jobber slik turnus bør tjene en del slik at bidrag blir høyt. Og du jobber vel selv også. Hvorfor synes du at vi andre skal betale for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Del Skrevet 20. oktober 2024 Brunello skrev (1 minutt siden): Klarer dere ikke å forsørge barna selv? En fyr som jobber slik turnus bør tjene en del slik at bidrag blir høyt. Og du jobber vel selv også. Hvorfor synes du at vi andre skal betale for dere? Du vet ingenting om økonomisk situasjon, gjeld, inntekt eller lignende. Han tjener faktisk mye mindre enn man ville trodd med en slik inntekt. Jeg selv tjener 490 000 i året Anonymkode: 692df...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #5 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Av 6 uker har du barna 4 uker. 4÷6= 66.66%. Anonymkode: 616ba...e84 Tusen takk! Klarer du(eller noen) å regne ut hvor mange netter han har de i gjennomsnitt? Per mnd. I løpet av 6 uker vil dette være 14 netter men klarer ikke se om 7 netter per mnd da blir riktig Anonymkode: 692df...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #6 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk! Klarer du(eller noen) å regne ut hvor mange netter han har de i gjennomsnitt? Per mnd. I løpet av 6 uker vil dette være 14 netter men klarer ikke se om 7 netter per mnd da blir riktig Anonymkode: 692df...415 Du har 67%, han da 33%. En måned 30 netter. 33% er 10 netter. Anonymkode: cd1a4...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #7 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk! Klarer du(eller noen) å regne ut hvor mange netter han har de i gjennomsnitt? Per mnd. I løpet av 6 uker vil dette være 14 netter men klarer ikke se om 7 netter per mnd da blir riktig Anonymkode: 692df...415 Det blir 9,7 netter i mnd. Anonymkode: 616ba...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 20. oktober 2024 #8 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du vet ingenting om økonomisk situasjon, gjeld, inntekt eller lignende. Han tjener faktisk mye mindre enn man ville trodd med en slik inntekt. Jeg selv tjener 490 000 i året Anonymkode: 692df...415 Det jeg vet er at folk bør forsørge barna sine selv. Hvorfor mener du at vi andre skal betale mer i skatt fordi dere ikke klarer å forsørge barna deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #9 Del Skrevet 20. oktober 2024 Brunello skrev (2 minutter siden): Det jeg vet er at folk bør forsørge barna sine selv. Hvorfor mener du at vi andre skal betale mer i skatt fordi dere ikke klarer å forsørge barna deres? Nå er det uansett sånn det er, uavhengig av om ts mener det ene eller det andre. Dette må du ta opp med politikerne om dette er en hjertesak for deg. Anonymkode: 616ba...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 20. oktober 2024 #10 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er det uansett sånn det er, uavhengig av om ts mener det ene eller det andre. Dette må du ta opp med politikerne om dette er en hjertesak for deg. Anonymkode: 616ba...e84 Ja, det er valg snart. Og partiene som ønsker å stramme inn på trygdeytelsene ser ut til å få flertall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå