AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Skrevet 20. oktober 2024 Jeg er kvinne… Hvordan ville dere reagert… vi har vært sammen i snart et år… vi har vært samboere i tre måneder.. (ja, sikkert litt kjappe i avtrekkern) Vi våknet opp en morgen, så kjærtegnet jeg han og strøyk han på ryggen, og i det jeg merket at han reiste seg opp fra senga, så sa jeg at det var veldig lenge siden vi hadde kost oss… (ca en uke siden sist) så ble jeg avvist med at han hadde mye å gjøre før han skulle dra, han virket litt irritabel i tillegg… så gikk han for å gjøre seg klar for dagen…. 30 minutter etterpå kom han å beklaget seg og spurte om jeg fremdeles ville… da kjente jeg at jeg ikke ville. Så jeg avviste tilbake… ikke for å være ekkel, men jeg kjente virkelig på at jeg ikke hadde lyst. Jeg er en overtenker av natur, så jeg har fundert i snart tre dager (han har vært bortreist) om han kanskje ikke liker meg så godt som jeg har trodd. overdriver jeg jenter? Hjelp😅 Anonymkode: a865a...2c3
Brunello Skrevet 20. oktober 2024 #2 Skrevet 20. oktober 2024 Du kommer til å tenke mye i årene som kommer om dette får deg til å tvile, 12
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er en overtenker av natur, så jeg har fundert i snart tre dager (han har vært bortreist) om han kanskje ikke liker meg så godt som jeg har trodd. Anonymkode: a865a...2c3 Det er vel heller han som burde tenke på at du ikke liker han så godt som han trodde. Du avviste han når han hadde fått våknet og vært på do osv på tross av at alt tilsa at lysten din var der. Anonymkode: 9c043...f2f 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Skrevet 20. oktober 2024 Er det mulig.. En avvisning etter en uke uten sex, så er det liksom krise? 🤣 Anonymkode: 0c5dc...61a 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #5 Skrevet 20. oktober 2024 Jeg taklet ikke masse avvisninger til slutt, følte meg som en tigger. Lykke til! Anonymkode: ff898...d79 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #6 Skrevet 20. oktober 2024 Så det er greit at du avviser han fordi du ikke har lyst, men hvis han avviser deg så liker han ikke deg? Hvorfor har du mer rett til å avvise han? Hvorfor forventer du at noen skal være klar og villig til sex til en hver tid, og må ha gode forklaringer på hvorfor de ikke vil? Hvis ett forhold skal vare så må du lære deg å akseptere og respektere ett nei. Ikke alle vil ha sex til enhver tid, og hvis kjæresten furter i dagesvis fordi man sier nei, så kan det fort føles som at man blir presset til sex selv om man egentlig ikke har så lyst. Ville du likt om han furtet og tenkte over det i dagesvis om du sa nei en gang? Jeg liker ikke sex-press, og jeg hater når noen furter og overtenker bare fordi jeg ikke har lyst en gang, så jeg ville revurdert forholdet. Anonymkode: 851c2...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #7 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): overdriver jeg jenter? Ja. Anonymkode: 28cf0...339 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #8 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): overdriver jeg jenter? Hjelp😅 Anonymkode: a865a...2c3 Ja. Ferdig. Anonymkode: 7b13e...2e6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #9 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg taklet ikke masse avvisninger til slutt, følte meg som en tigger. Lykke til! Anonymkode: ff898...d79 Ganske stor forskjell på en eneste avvisning, og masse anvisninger. TS minner meg om den type damer som mener menn alltid skal være klare, hvis ikke er han ikke skikkelig mann Anonymkode: 0c5dc...61a 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #10 Skrevet 20. oktober 2024 TS her! Takk! Jeg har en fortid som gjør at jeg overtenker veldig og kan være litt urasjonell! Men jeg tar dette til meg! Takk! 😊 Anonymkode: a865a...2c3 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #11 Skrevet 20. oktober 2024 Nei du overdriver ikke. Dere er ferske i forholdet. Dere skal ha lyst på hverandre. Men han har jo ikke lyst på deg….. Anonymkode: 3818c...4f3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #12 Skrevet 20. oktober 2024 Er han morgengretten? Da trengs det gjerne litt tid å komme seg i gang🤷🏻♀️ Anonymkode: ace71...3e1
Arild37 Skrevet 20. oktober 2024 #13 Skrevet 20. oktober 2024 Hvor ofte blir du avvist? Du får det til å høres ut som et enkelttilfelle, så hvorfor reagerer du sånn?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #14 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men han har jo ikke lyst på deg Hvorfor lyver du? Anonymkode: cbaa6...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #15 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men han har jo ikke lyst på deg….. Anonymkode: 3818c...4f3 Hun hadde heller ikke lyst på han... Anonymkode: 9c043...f2f
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #16 Skrevet 20. oktober 2024 Jeg har heller ikke lyst før jeg har vært på do, våknet litt, pusset tenner, og fått gjort de tingene på TODO-listen som roper på meg. 😀 Anonymkode: c2f2c...adf 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #17 Skrevet 20. oktober 2024 Fortsettelse Ellers vil jeg tenke mens vi holder på. "nå må jeg huske at laptopen er på lading, og ta den med meg før jeg drar til jobb" Anonymkode: c2f2c...adf
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #18 Skrevet 20. oktober 2024 Herregud, han kjente vel at han måtte bæsje og turte ikke si noe til deg. Virket derfor litt brå. Følte seg klar etterpå, men da var ikke du det. Slik jeg ser det er det 0-0(om man skal være så barnslig) Når det er sagt er alle langvarige forhold, for din del ts, dømt til å mislykkes om dette er det som skal til for at du begynner å gruble i TRE dager. Lykke til! Anonymkode: c4e06...226 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #19 Skrevet 20. oktober 2024 Viktig å kunne snakke sammen om lyst, flørt og avvisning. Et sunt, langvarig forhold tåler at ikke begge har lyst i samme sekundet. Det kan selvsagt bli sårt når man kjenner på at man har fått litt lite tid sammen i det siste. Men da går det an å si akkurat det. I dette tilfellet virker det som ts kan jobbe litt mer med is i magen. Det var vel ikke mange minuttene fra avvisning til tilbudet fra ham. Husk at den andre personen også har sine utfordringer, sårhet mm. Anonymkode: 09334...897
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #20 Skrevet 20. oktober 2024 For meg er lik sexlyst alfa omega for et godt forhold. Det er også kommunikasjon. Det beste hadde vært om du kunne si i en lystig tone at du trodde han ikke hadde lyst siden han spratt avgårde so raskt. Da kunne hatt fått anledning til å svare at han måtte bæsje og ikke synst det var det mest sexy å si. Så kunne du sagt litt lekent og flørtende at da får han jobbe litt for å tenne deg igjen.. han hadde da kunne klint litt, lagt seg oppå deg, massert klitten din.. slikket deg.. og dere kunne fått en deilig stund sammen og kjent dere enda litt nærmere hverandre. Anonymkode: 88a9e...cc3 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå