AnonymBruker Skrevet 20. oktober #21 Del Skrevet 20. oktober Fingrene gir meg mer enn penetrasjon gir. Så jeg kommer til å regne med fingring. Har så langt ikke opplevd at kun det ble gjort. Anonymkode: 06b64...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #22 Del Skrevet 20. oktober Regner med oral sex, anal sex, og penetrativ sex. Alt som har ordet sex i seg. Anonymkode: 0ad86...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cervus Skrevet 20. oktober #23 Del Skrevet 20. oktober Det du hadde regnet som utroskap hvis kona/mannen hadde drevet med noe på julebordet. For meg: vaginal, anal, oral, runking, fingring. Kyssing ol. er flørting som er over streken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #24 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan vet du BH-størrelsen deres? Min mann har delt seng med meg i 15 år, og han har ikke peiling på hva min BH-størrelse er. Sier kanskje mer om han enn om deg, da. Anonymkode: b979d...a47 jeg spør eller sjekker bh'en. Anonymkode: d1baa...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #25 Del Skrevet 20. oktober Her er det mye uvitenhet ute å går, ja... Eller... Det er vel noen idioter som tror at de kan gi uttrykket en annen mening.. Bodycount sier noe om hvor mange personer en har tatt livet av, altså drept. Jeg har ikke drept noen, så her er det 0. Anonymkode: 6dbe8...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #26 Del Skrevet 20. oktober Sex er sex, ikke bare penetrasjon. Hadde jeg datet en kvinne som sa hun har en lav bodycount, for så senere funnet ut at hun har sugd et halvt dusin fyrer på toppen av det så hadde jeg dumpet den hora på sekundet. Anonymkode: 51df4...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #27 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Regner dere med all seksuell aktivitet? Feks om dere har fingret noen, regnes den personen med som én? Hva med andre seksuelle aktiviteter? Anonymkode: 24696...59e Bodycount har vel strengt tatt ingenting med sex og gjøre... Men mord og drap. Anonymkode: 63de9...76f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. oktober #28 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (45 minutter siden): jeg spør eller sjekker bh'en. Anonymkode: d1baa...13d Det hadde ikke funka på meg, for jeg bruker ikke bh 🤣🤣🤣🤣. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #29 Del Skrevet 20. oktober Bruk straffelovens definisjon -Seksuell handling: beføling, kyssing på intime steder etc. -Seksuell omgang (voldtekt): all berøring av kjønnsorgan, herunder alle former for penetrasjon Anonymkode: c2648...865 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 21. oktober #30 Del Skrevet 21. oktober Dingsen må inn i hull dernede. Hvis ikke øker bodycounten betraktelig.. .. fingre/runke er bare streifskudd, men ikke treff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #31 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 11.05): Kun penetrering hvor begge fikk orgasmer. Fingring/runking, oralt, analt telles ikke, ei heller ikke de man ikke husker eller som skjedde for mer enn 10 år siden. Anonymkode: b09c0...17a Da er det mange kvinner som har null hele livet! Anonymkode: 19630...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 21. oktober #32 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 12.09): Du dreper noen i KRIG= 1 BODYCOUNT. Du dreper flere i KRIG= FLERE BODYCOUNTS. (Eller kanskje vi skal begynne å bruke bodycounts når folk voldtar i krig, siden idioter som Ts gnåler om det seksuelle) Anonymkode: f1639...bab Språk er vanskelig gitt. Ord og uttrykk kan faktisk bety helt forskjellig ting avhengig av sammenheng. Og her i et forum for seksualitet burde det være temmelig åpenbart at 'body count' handler om antall seksualpartnere. Å dra inn krig vitner bare om dårlig språkforståelse, det kan du bruke på cs-forum.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 21. oktober #33 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 11.05): Kun penetrering hvor begge fikk orgasmer. Fingring/runking, oralt, analt telles ikke, ei heller ikke de man ikke husker eller som skjedde for mer enn 10 år siden. Anonymkode: b09c0...17a Helt herlig! Dårlig sex teller ikke. Da kommer jeg på minst 2 tilfeller hvor jeg har hatt sex med damer som ikke har hatt sex med meg. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #34 Del Skrevet 21. oktober Hva med om man har blitt voldtatt? Regnes det med? For det er jo sex selv om den ikke er frivillig? Anonymkode: 48c0b...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #35 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 16.48): Sex er sex, ikke bare penetrasjon. Hadde jeg datet en kvinne som sa hun har en lav bodycount, for så senere funnet ut at hun har sugd et halvt dusin fyrer på toppen av det så hadde jeg dumpet den hora på sekundet. Anonymkode: 51df4...d77 Bare et halvt dusin?? Har hun da levd halve voksenlivet i et kloster eller monogamt forhold? Menn som omtaler kvinner som horer, sliter sjelden med å finne så mange av dem... Anonymkode: 88a7d...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #36 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da er det mange kvinner som har null hele livet! Anonymkode: 19630...a23 Så greit! Anonymkode: 5ef45...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #37 Del Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare et halvt dusin?? Har hun da levd halve voksenlivet i et kloster eller monogamt forhold? Menn som omtaler kvinner som horer, sliter sjelden med å finne så mange av dem... Anonymkode: 88a7d...e63 Det har sjeldent rot i virkeligheten.... Anonymkode: 5ef45...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #38 Del Skrevet 21. oktober Sander33 skrev (3 timer siden): Dingsen må inn i hull dernede. Hvis ikke øker bodycounten betraktelig.. .. fingre/runke er bare streifskudd, men ikke treff.. hva med jentesex da? Teller ikke det? Anonymkode: 24696...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå