AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Har dere tips til juleantrekk for baby. Gjerne et som kan matche eldre søsken, og som ikke er for mye i veien for en baby. Anonymkode: b7ef0...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg hadde valgt en body med lange ermer og trykk. Vet de finnes med f.eks trykt motiv med sløyfe, «skjorte og dressjakke», eller som en snømann eller pepperkake. Eller f.eks en med skjorte som den under eller andre krager. Denne er fra H&M og de har masse med søte krager i alle varianter. De har også jumpsuits og ulike sett som er veldig fine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 Daisy-love skrev (3 timer siden): Jeg hadde valgt en body med lange ermer og trykk. Vet de finnes med f.eks trykt motiv med sløyfe, «skjorte og dressjakke», eller som en snømann eller pepperkake. Eller f.eks en med skjorte som den under eller andre krager. Denne er fra H&M og de har masse med søte krager i alle varianter. De har også jumpsuits og ulike sett som er veldig fine. Denne var veldig søt og så fin ut. Bodyskjorte har jeg aldri prøvd før. Tusen takk for bra tips! Anonymkode: b7ef0...3b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22. oktober 2024 #4 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 19.39): Denne var veldig søt og så fin ut. Bodyskjorte har jeg aldri prøvd før. Tusen takk for bra tips! Anonymkode: b7ef0...3b9 Bare hyggelig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #5 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 9.41): Har dere tips til juleantrekk for baby. Gjerne et som kan matche eldre søsken, og som ikke er for mye i veien for en baby. Anonymkode: b7ef0...3b9 Jeg fant noen søte julepysjamaser på heltunik.no. Ellers synes jeg guttelus har mye kult! Newbie også, når det gjelder festklær. Anonymkode: 8037f...331 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #6 Del Skrevet 22. oktober 2024 Hva med en fin rød body med matchende sparkebukse? Evt. rød sparkebukse med hvit body inni? For babyen er jo komfort det viktigste 😊 Anonymkode: 9235f...4c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #7 Del Skrevet 22. oktober 2024 Hjemmestrikk! Strikk selv eller få noen til å strikke en romper. Så kan man ha body med krage el. under. Anonymkode: a3132...eba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #8 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 8.04): Jeg fant noen søte julepysjamaser på heltunik.no. Ellers synes jeg guttelus har mye kult! Newbie også, når det gjelder festklær. Anonymkode: 8037f...331 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva med en fin rød body med matchende sparkebukse? Evt. rød sparkebukse med hvit body inni? For babyen er jo komfort det viktigste 😊 Anonymkode: 9235f...4c9 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hjemmestrikk! Strikk selv eller få noen til å strikke en romper. Så kan man ha body med krage el. under. Anonymkode: a3132...eba Bare gode forslag her! Skal nok handle inn litt forskjellig både julepysj og rød body og få strikk fra min mor, men tror jeg går for skjortebody med bestemorstrikk på selve julaften. ❤️ Tusen takk, dere ☺️ Anonymkode: b7ef0...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 23. oktober 2024 #9 Del Skrevet 23. oktober 2024 Newbie har massor med fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå