Gå til innhold

Dere millennials/gen Z som er gifte eller forlovet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er begge født i år 2000. Giftet oss i år. Mannen fridde tradisjonelt. Satt seg på et kne med ring og spurte. 
Vi hadde mye tradisjon i bryllupet. Var veldig kjekt. Ifht etternavn tok vi hverandres slik vi heter det samme, men hans er til slutt. 

Anonymkode: b1774...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Millennial gift med millennial. Han fridde. Hadde et lite bryllup med kun de nærmeste. Gifta oss på rådhuset, siden ingen av oss er kristne. Han tok mitt etternavn. Vært gift i 10 år. 

Anonymkode: ed435...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble enige om at vi burde gifte oss av praktiske årsaker. Gikk på tinghuset med forlovere. Spiste middag med familien etterpå. Perfekt :) 

Anonymkode: 61f13...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ble enige om at vi burde gifte oss av praktiske årsaker. Gikk på tinghuset med forlovere. Spiste middag med familien etterpå. Perfekt :) 

Og begge beholdt sitt etternavn da våre ikke klinger sammen og jeg ikke ville slippe mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i 82. Gift i 13 år. 

Vi var åpne om at ekteskap var det vi ønsket fra tidlig i relasjonen, begge kommer fra stabile kjernefamilier og ser verdien i det. Etterhvert hadde vi også en formening om når det skulle skje, har alltid snakket åpent om slikt. Ble egentlig bare enige om å sette dato på et tidspunkt, og startet forberedelsene. 

Han brukte ikke forlovelsesring. Vi kjøpte en fin diamantring til meg etterhvert. Han bruker giftering. Jeg varierer en del hvilke ringer jeg bruker. 

Vi har ikke samme navn, det føltes aldri naturlig for oss. Planen var å ta hverandres som mellomnavn, men så ble det til at vi aldri ønsket barn, så da fikk det bare være. 

Anonymkode: db0ee...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millennial gift med en millennial ❤️ Han fridde, gikk ned på kne med diamantring og alt da jeg var høygravid med vårt første barn. Giftet oss to år senere med en humanistisk fjellvielse etterfulgt av et rustikt låveselskap dagen etter. Jeg gjorde om mitt etternavn til mellomnavn og tok hans etternavn. Praktisk og hyggelig å ha samme mellom- og etternavn som barna. Dessuten likte jeg hans etternavn så det var bare hyggelig at det skulle bli vårt "familienavn". 

Anonymkode: ea8d8...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i 92. 
Vi har snakker om ekteskap sammen en del, jeg var med inn til gullsmed en dag vi gikk forbi og sjekket ringstørrelser og hvilken type ring jeg kler og liker. De hadde ikke den ringen jeg likte best på lager i min str, så jeg visste ikke om han kom til å skaffe den eller vente lengre. 
Fridde et par mnd senere, med ringen vi så på, en morgen før vi dro på ferie. 

Vi skal ha et lite, og litt utradisjonelt bryllup. Kun søsken og foreldre og nærmeste venner. Legger pengene i god mat og drikke og stedet vi vil ha. Ikke dansegulv, for ingen av gjestene er glad i å danse. Men finner andre underholdende innslag. 

Anonymkode: 0bb1a...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...