AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Siste måneden så har Finn gjort ganske store endringer på torget. De er mest synlige når man er selger og skal legge ut annonser. De siste endringene er helt håpløse: Eksempel legge ut barneklær på salg: -«Produktkategori»: man må velge kategori under barneklær for å lage annonse . Men kategoriene er håpløse, og passer ofte ikke. Kunne de ikke tatt inspirasjon fra feks H&M eller annen nettbutikk for å se hvilke kles-kategorier som finnes istedet for å finne på selv. Ser helt amatørmessig ut og ser ut som om kategoriene på barneklær er laget av en mannlig student som aldri har nettshoppet klær. Fint med kategorier, men disse er ikke til hjelp og selger må fylle ut for å opprette annonsen. Jeg skal feks selge tskjorter: er det da kategori «skjorter og overdeler», og hva med å selge hettegensere er det kategori «gensere og strikketøy» eller «skjorter og overdeler»? Hvorfor ikke bare kalle kategorien «overdeler». Strikketøy? -Merker: listen over merker man kan velge er også en rar sammensatt liste. Noen store kjente designmerker, noen kjedebutikker og noen helt ukjente merker, og skal alle disse ukjente stå der så burde de hatt med flere merker. Savner feks Bergans i listen, den er ikke der og jeg skal legge ut mye jakker og turbukser til barn fra Bergans. Ønsker også å kunne sortere på det når jeg kjøper. Så den finnes ikke, men listen er full av ukjente små merker. -Man kan heller ikke rotere bildet i annonsen lenger. Før kunne man snu bildet, nå blir den sideveis om man har sideveis bilde uten at man kan rotere. Hvorfor har de tatt vekk den funksjonen. -tilstand: punktet tilstand som må fylles ut. Plutselig for mange valg. Jeg tror man kan miste kjøpere om kjøperen har krysset av på en av de og selger en annen. Når det er så små nyanser. «Som ny» «Pent brukt i god stand», disse er jo egentlig ganske like, men selger velger en av de og kjøper krysser potensielt av for en annen. Hva synes dere? Anonymkode: 472b8...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 Av de du lister opp synes jeg det at bilder ikke går an å rotere lenger må være mest irriterende. Det blir jo helt merkelig med bilder i alle retninger i en annonse. Anonymkode: abc37...fc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 PS! Send inn tilbakemelding til Finn og klag på at funksjonen bilderotering er borte. De må få tilbakemeldinger for å gjøre ev endringer! Anonymkode: abc37...fc2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Av de du lister opp synes jeg det at bilder ikke går an å rotere lenger må være mest irriterende. Det blir jo helt merkelig med bilder i alle retninger i en annonse. Anonymkode: abc37...fc2 Men det kan man i teorien rotere selv på bilde app på mobilen på forhånd før man laster opp. Det er bare uvant og litt tungvint fordi den funksjonen fantes jo før. Anonymkode: 472b8...f88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #5 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): PS! Send inn tilbakemelding til Finn og klag på at funksjonen bilderotering er borte. De må få tilbakemeldinger for å gjøre ev endringer! Anonymkode: abc37...fc2 Ok! Anonymkode: 8d4d9...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå