AnonymBruker Skrevet 20. oktober #1 Del Skrevet 20. oktober Jeg og min mann har begge rund dag samme år, men i hver sin ende av året. Vi har litt lyst å feire med en stor fest og lurer på når det er innenfor å feire? Kan vi feire når den første har bursdag (selv om det da er gode 10mnd til andre fyller) eller bør en møtes på midten eller vente til siste mann har? Som mottaker av en slik invitasjon, hva ville du evt reagert på eller hva syns du er innanfor? Anonymkode: c5e80...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. oktober #2 Del Skrevet 20. oktober Jeg tenker at her er det bare å gjøre som dere vil og velge det som er mest praktisk for alle. Å slå sammen runde dager er helt vanlig og alle skjønner jo at så fremt man ikke har bursdag veldig nært hverandre så blir det et kompromiss. Som gjest hadde jeg aldri reagert på når det ble feiret om det så var en forsinket feiring og bursdagsbarna egentlig er ett år eldre enn den runde bursdagen eller om den ene ikke har fylt år ennå eller noe annet. Alle liker selskap så bare inviter i vei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Del Skrevet 21. oktober Jeg tenker det er fritt frem. Om dere er tidlig ute med (eks) en 99 års bursdag (49+50) eller sent ute med en 101 års dag (50+51) gjør ingen forskjell. Det kan også være mitt mellom. Bare velg det som er mest bekvemt for alle involverte. Anonymkode: 078b7...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #4 Del Skrevet 23. oktober Ville ikke tenkt over det noen vei så lenge det enten er samme år eller maks 2 år etter Om det er stor felles greie så ville jeg ikke stusset så veldig på å ha det ett år for tidlig heller faktisk. Anonymkode: d4698...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå