AnonymBruker Skrevet 20. oktober #61 Del Skrevet 20. oktober Kaster mye, ja. Spesielt det som ungene har av matbokser og drikkeflasker. Tenk at jeg har gitt dem plast i alle disse årene….får så vondt av å tenke på det!! Uvitenhet… ser mye på www.beeorganic.no og har ønska meg ting til ungene derfra til jul. Tenker på det som investering i helsa deres, rett og slett. Anonymkode: c9a46...5c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #62 Del Skrevet 5 timer siden Jeg håper at dere som kaster skjærefjøl i plast, kjøper skjærefjøl i eik. Og ikke bambus. Bambus er ikke tre, det er gress, og de skjærefjølene i bambus er mer lim enn bambus - og det er jo samme som plast! Ja, dere må kjøpe minst 4 foreskjellige, veldig dyre, skjærefjøl i tre. For brød, egen for rå kylling, egen for grønnsaker og en for fisk/kjøtt. Anonymkode: 9ec3c...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #63 Del Skrevet 5 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg håper at dere som kaster skjærefjøl i plast, kjøper skjærefjøl i eik. Og ikke bambus. Bambus er ikke tre, det er gress, og de skjærefjølene i bambus er mer lim enn bambus - og det er jo samme som plast! Ja, dere må kjøpe minst 4 foreskjellige, veldig dyre, skjærefjøl i tre. For brød, egen for rå kylling, egen for grønnsaker og en for fisk/kjøtt. Anonymkode: 9ec3c...4bb Man må selvfølgelig ikke det nei, om man er flink med hygiene. Men er jo praktisk med et par stk ihvertfall da. Kopiert fra Kitchn; " Ei fjøl til hvert formål? Må du ha ei fjøl dedikert til kjøtt, ei til fisk og ei til grønnsaker? Nei da. Johannessen avliver ryktet med hard hånd. – Så lenge du vasker fjøla godt imellom du skjærer rått kjøtt og grønnsaker, trenger du strengt tatt bare ei. Skjærebrett i tre har til og med en selvrensende effekt og er absolutt ikke farlig med tanke på bakteriespredning. Men mange ønsker jo flere fjøler på kjøkkenet for at familien kan lage mat sammen. Da er et sett med skjærebrett både praktisk og fint." Anonymkode: 1048f...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 3 minutter siden #64 Del Skrevet 3 minutter siden Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå