AnonymBruker Skrevet 20. oktober #21 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ondskap er det ikke. Folk velger jo selv hva de involverer seg i og ikke. Anonymkode: 4431d...4a4 Men når du leker med de og lurer de, så vet de ikke hva de involverer seg i, de blir jo tross alt bare lekt med Anonymkode: d0b98...14c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #22 Del Skrevet 20. oktober Fordi hun er billig. Anonymkode: 6ded2...c8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #23 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men når du leker med de og lurer de, så vet de ikke hva de involverer seg i, de blir jo tross alt bare lekt med Anonymkode: d0b98...14c Folk må ta noe ansvar selv. Anonymkode: 4431d...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 20. oktober #24 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Åååå fortell mer!!! Hvordan kan det være SÅ dårlig? Anonymkode: 7b16a...d14 Det var kleint og kjeitete allerede fra starten. Sett med mine øyne lå hun der bare som en potetsekk, enda det var hun som tok inititativ til sex. Hun gikk rett på samleie, null forspill ... med det resultatet at hun var knusktørr og jeg sleit med å få den opp. Etter en stund fikk vi den inn, men så .. helt ut av det blå, begynner hun å slikke meg i øret. Ikke sånn kosete småbiting i øreflippen ... neida, her snakker vi nærmest tentakkel-etterligning dypt inn i ørekanalen. Kan umulig å vært mange millimeterene mellom tungetippen og hjernen min. Tror jeg aldri noen gang, verken før eller siden, ha blitt så overrasket og satt ut. Jeg er litt usikker på detaljene, men det kan godt være at jeg faka bare for å komme ut av situasjonen (pun intended). For å være fair, så har hun helt sikkert sin versjon av hendelsen. Hun vil sikkert radbrekke mine prestasjoner den kvelden og det er godt mulig hun har all rett til det. Jeg kan ikke klandre henne for at det blei en større nedtur enn akebrett utfor Mt. Everest noe mer enn meg selv (men jeg kan faktisk klandre henne for å forsøke å slikke på hjernen min). Uansett, vi matcha så desidert ikke. Det var kleit fra starten og fortsatte egentlig å seile på klein-og-kjeitete-bølgen helt til hun gikk ut av døra. 1980-talls NRK opplysningsfilm om sex og samliv har mer dampende lidenskap enn det vi hadde, og de som har sett slikt veit at DET er en særdeles lav terskel å ikke nå opp til. Jeg grøsser av hele greia fremdeles... mange år seinere. Terningkast 0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #25 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis jeg mister interessen etter sex, så er det i 9 av 10 tilfeller pga sexen ikke var noe særlig Anonymkode: d0b98...14c Jeg stusser alltid på trådene hvor damer (som regel er det damer i hvert fall, jeg er dame selv) klager over at en date forsvant etter sex. Det analyseres opp og i mente, men den mest sannsynlige grunnen er vel at sexen ikke var så bra, ev. at han ikke tente på dama naken? For min del er jeg enig med deg, 9 av 10 ganger funket det ikke, og det var ikke nok potensiale der til å gi det en sjanse til. En sjelden gang har jeg likt vedkommende så godt at jeg har gitt det noen sjanser, men blir det ikke særlig mye bedre etter 2-3 ganger så avslutter jeg. For meg er sex veldig viktige i et forhold, og vi må klikke i senga. Anonymkode: 3ea29...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #26 Del Skrevet 20. oktober Lovise78 skrev (5 timer siden): Sex er som regel dårlig de første gangene man prøver det med en ny partner. Skal man da droppe vedkommende på grunn av det? Spørs vel hvor dårlig. Jeg har kuttet ut en rett etter første gang vi hadde sex. Da hadde vi datet en god stund, uten at han så mye som hadde nevnt at han hadde sæd- skrekk. Sex endte opp med at vi krangler, og det var uforenlige ulikheter der. Ikke vits i å forsøke mer. En annen var mer nervøs. Det ga jeg flere sjanser, og det ble forhold mellom oss. Røk etter 6 måneder, men av helt andre årsaker. Min mann var det fantastisk med fra første gang. Bare klaffet. En kompis ble beskyldt for å være fuckboy etter å ha dumpet en kvinne etter sex. Hadde imidlertid ingenting med sex å gjøre, men med at hun fikk en telefon på morgenen, der hun freste og kalte den andre forbanna fitte. Det var hennes mor, og slike familieforhold og kommunikasjon var han lite interessert i. Han mistet interesse tvert. Så ikke nødvendigvis slik at det er å ha hatt sex som endrer ting etter å ha hatt en natt sammen. Anonymkode: aeca4...4c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #27 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 20.27): AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 14.34): Jeg stusser alltid på trådene hvor damer (som regel er det damer i hvert fall, jeg er dame selv) klager over at en date forsvant etter sex. Det analyseres opp og i mente, men den mest sannsynlige grunnen er vel at sexen ikke var så bra, ev. at han ikke tente på dama naken? Tviler. Dette er ikke menn som er ute etter relasjoner og gourmetsex. I de fleste tilfeller er han ute etter erobringen, knulle, og farvel. Hvis det skal bli noe annet, så må dama gjøre et uutslettelig inntrykk før sex. Ligge vil han uansett gjennomføre, så lenge hun ikke er direkte motbydelig. Anonymkode: 80c47...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #28 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 20.27): Jeg stusser alltid på trådene hvor damer (som regel er det damer i hvert fall, jeg er dame selv) klager over at en date forsvant etter sex. Det analyseres opp og i mente, men den mest sannsynlige grunnen er vel at sexen ikke var så bra, ev. at han ikke tente på dama naken? Anonymkode: 3ea29...a3b Noen ganger så er vel ønsker primært å ha sex, å slippe til i trusa og så er spenningen borte? Anonymkode: 7436b...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #29 Del Skrevet 22. oktober Sex har ikke vært en dealbreaker for meg. Hvis dama gjør meg mo i knea før sex, så gjør hun det etter sex også. Anonymkode: 7436b...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #30 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 3.42): Hva gjør at dere er veldig interessert i en dame, også ligger dere så gidder dere ikke mer. hva gjør at dere faller av? Anonymkode: ffa1d...190 Motivasjonen er sikkert ulik, men jeg mistenker at det ofte kan være at de som driver med dette, bare ønsker et billig ligg og de vet akkurat hva de må si og gjøre for at de skal få det. Så går jo ofte dama rett på limpinnen og byr på hele seg før hun oppdager at typen bare bløffet. Jeg tror at dere damer hadde vært spart for mye plunder, skuffelser og ødelagte forhåpninger om dere var langt mer restriktive med å ha sex tidlig i et forhold. Nekt mannen sex før dere har datet noen uker og måneder. Hvis mannen ikke gir opp, men fortsatt vil henge med deg, da er er han trolig ute etter noe mer enn bare kroppen din og dere kan gå videre i forholdet. Gir han derimot opp når han forstår at han må vente lenge på å få dette ligget, da er det ikke noe stort tap om han forsvinner. Anonymkode: 879f1...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 23. oktober #31 Del Skrevet 23. oktober Gidde mer - hva da? Mer sex eller et forhold ? En gang - i en periode jeg var singel - ble det veldig god sex med ei. Siden sexen var god så fortsatte vi å møtes en periode. Sånn sett spilte god sex en rolle for å «gidde mer» sex, men ikke gidde et forhold. Tror kanskje hun tenkte at det kunne bli et forhold etterhvert, men hun flyttet, så om det var noe der så rant det ut i sanden uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #32 Del Skrevet 23. oktober Lovise78 skrev (På 20.10.2024 den 14.40): Sex er som regel dårlig de første gangene man prøver det med en ny partner. Skal man da droppe vedkommende på grunn av det? Det er det absolutt ikke, så uheldig du har vært. Eller er det fyllesex det er snakk om? Dårlig sex blir sjelden bra. Bra sex kan derimot bli fantastisk. Anonymkode: 0b332...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå