AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #1 Del Skrevet 20. oktober 2024 Hva gjør at dere er veldig interessert i en dame, også ligger dere så gidder dere ikke mer. hva gjør at dere faller av? Anonymkode: ffa1d...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. oktober 2024 #2 Del Skrevet 20. oktober 2024 Den type "lurekukerier" har aldri skjedd og kommer aldri til å skje. Det blir som å være slem å stjele godteriet fra nabojenta, for jeg vil ikke at hun skal gråte.. Så jeg er den typen som gir alt, for å glede andre. "Jeg vil ikke ha hull i tennene, jeg vil ha hull for at jeg er så gavmild"🥰(Bamseklemmers visdomord nr 17)😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 Bamseklemmer skrev (1 time siden): 🥰 Visdommen din henger ikke på en spade. Bli edru nå, det er søndag. Anonymkode: 80c47...5fa 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 20. oktober 2024 #4 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva gjør at dere er veldig interessert i en dame, også ligger dere så gidder dere ikke mer. hva gjør at dere faller av? Anonymkode: ffa1d...190 da er man ikke veldig interessert bortsett fra å bruke dama som en knulledukke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 20. oktober 2024 #5 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva gjør at dere er veldig interessert i en dame, også ligger dere så gidder dere ikke mer. hva gjør at dere faller av? Anonymkode: ffa1d...190 Det kan jo være at det ble sagt eller gjort noe som vedkommende ikke likte. Det er ikke nødvendigvis bare "nå har vi pult, så nå stikker jeg" for menn. Noen er sånn, noen ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 20. oktober 2024 #6 Del Skrevet 20. oktober 2024 Var på dater'n med ei dame en gang ... så en kveld anonnserte hun at hun tenkte å overnatte. Vi hadde sex, sexen var katastrofalt ræva, noe-så-innmari-inn-granskauen-ræva (for begge). Hun gikk etter frokost... så hverandre ikke etter det. Hun var både hyggelig og interessant, men den seksuelle kjemien var 103% fraværende. Det hadde vært enklere å få Rødt og FRP til å bli enige om den øknomiske politikken enn å få oss til å matche i senga. ... vil tippe følelsen var gjensidig, så begge parter var lettet i det hun gikk ut av døra tror jeg 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #7 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg er kvinne og har lekt med menn i 10 år. Jeg vet jeg er god til å flørte og å skape interesse, og derfor lekte jeg med de. Jeg synes det er gøy i en kort periode før jeg går lei vedkommende og går videre til neste. Lå aldri med de, var nok å vite at de ville. Ren kjedsomhet/bekreftelsesbehov. Da jeg holdt på slik var jeg ikke ute etter et forhold. Da jeg møtte på han jeg er sammen med i dag hadde jeg en helt annen tilnærming da han hadde noe ved seg jeg faktisk ville ha permanent. Vier ingen andre noen form for oppmerksomhet nå. Karakteren du beskriver TS finnes i både manne- og kvinneform. Anonymkode: 4431d...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. oktober 2024 #8 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kvinne og har lekt med menn i 10 år. Jeg vet jeg er god til å flørte og å skape interesse, og derfor lekte jeg med de. Jeg synes det er gøy i en kort periode før jeg går lei vedkommende og går videre til neste. Lå aldri med de, var nok å vite at de ville. Ren kjedsomhet/bekreftelsesbehov. Da jeg holdt på slik var jeg ikke ute etter et forhold. Da jeg møtte på han jeg er sammen med i dag hadde jeg en helt annen tilnærming da han hadde noe ved seg jeg faktisk ville ha permanent. Vier ingen andre noen form for oppmerksomhet nå. Karakteren du beskriver TS finnes i både manne- og kvinneform. Anonymkode: 4431d...4a4 Hvilken tilnærming hadde du til han da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #9 Del Skrevet 20. oktober 2024 Irak skrev (11 minutter siden): Hvilken tilnærming hadde du til han da? Var ikke så "på", ble mer blyg. I stedet for seksuell vinkling på flørtingen, så ble det mer kjærlig. Ville bli kjent med han på et dypere plan. Vanskelig å forklare merker jeg🤔 Anonymkode: 4431d...4a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. oktober 2024 #10 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var ikke så "på", ble mer blyg. I stedet for seksuell vinkling på flørtingen, så ble det mer kjærlig. Ville bli kjent med han på et dypere plan. Vanskelig å forklare merker jeg🤔 Anonymkode: 4431d...4a4 Tja...Hva kom først? Høna eller egget? 🤷. Tror ikke det er noen fasit nei. Det viktigste er å gjøre det som faller naturlig, og det man er komfortabel med. Jeg er tøff langt ifra, men langt ifra tøff 🫣🫣🫣🫣. Så jeg trenger en mann med bøttevis av humor 😂🫣. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #11 Del Skrevet 20. oktober 2024 Even Tuell skrev (2 timer siden): Var på dater'n med ei dame en gang ... så en kveld anonnserte hun at hun tenkte å overnatte. Vi hadde sex, sexen var katastrofalt ræva, noe-så-innmari-inn-granskauen-ræva (for begge). Hun gikk etter frokost... så hverandre ikke etter det. Hun var både hyggelig og interessant, men den seksuelle kjemien var 103% fraværende. Det hadde vært enklere å få Rødt og FRP til å bli enige om den øknomiske politikken enn å få oss til å matche i senga. ... vil tippe følelsen var gjensidig, så begge parter var lettet i det hun gikk ut av døra tror jeg 😛 Åååå fortell mer!!! Hvordan kan det være SÅ dårlig? Anonymkode: 7b16a...d14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #12 Del Skrevet 20. oktober 2024 Irak skrev (11 minutter siden): Tja...Hva kom først? Høna eller egget? 🤷. Tror ikke det er noen fasit nei. Det viktigste er å gjøre det som faller naturlig, og det man er komfortabel med. Jeg er tøff langt ifra, men langt ifra tøff 🫣🫣🫣🫣. Så jeg trenger en mann med bøttevis av humor 😂🫣. Hva mener du med hva som kom først av høna eller egget? Anonymkode: 4431d...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #13 Del Skrevet 20. oktober 2024 Hvis jeg mister interessen etter sex, så er det i 9 av 10 tilfeller pga sexen ikke var noe særlig Anonymkode: d0b98...14c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. oktober 2024 #14 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med hva som kom først av høna eller egget? Anonymkode: 4431d...4a4 Bare som en metafor i forhold til kommunikasjon. Ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 20. oktober 2024 #15 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis jeg mister interessen etter sex, så er det i 9 av 10 tilfeller pga sexen ikke var noe særlig Anonymkode: d0b98...14c Sex er som regel dårlig de første gangene man prøver det med en ny partner. Skal man da droppe vedkommende på grunn av det? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 20. oktober 2024 #16 Del Skrevet 20. oktober 2024 Sex og alt som hører til er jo en veldig intim situasjon, man lærer veldig ofte mye om hverandre, også utover det seksuelle. Selvsagt kan dette være make or break i en datingfase. Dette tror jeg faktisk ikke er til å unngå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #17 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er kvinne og har lekt med menn i 10 år. Jeg vet jeg er god til å flørte og å skape interesse, og derfor lekte jeg med de. Jeg synes det er gøy i en kort periode før jeg går lei vedkommende og går videre til neste. Lå aldri med de, var nok å vite at de ville. Ren kjedsomhet/bekreftelsesbehov. Da jeg holdt på slik var jeg ikke ute etter et forhold. Da jeg møtte på han jeg er sammen med i dag hadde jeg en helt annen tilnærming da han hadde noe ved seg jeg faktisk ville ha permanent. Vier ingen andre noen form for oppmerksomhet nå. Karakteren du beskriver TS finnes i både manne- og kvinneform. Anonymkode: 4431d...4a4 En ting er å miste interessen etter sex. Men å lure folk som du beskriver er bare ren ondskap Anonymkode: d0b98...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #18 Del Skrevet 20. oktober 2024 Lovise78 skrev (8 minutter siden): Sex er som regel dårlig de første gangene man prøver det med en ny partner. Skal man da droppe vedkommende på grunn av det? Det kommer jo an på grunnen for sexen er dårlig. Merker jeg hun er nervøs og det blir litt klønete, så trenger ikke det å ødelegge. Men er hun egoistisk eller bare generell krasj i lyster og preferanser, så blir det sjelden en sjanse til, for slikt vil ikke endre seg Anonymkode: d0b98...14c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #19 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Åååå fortell mer!!! Hvordan kan det være SÅ dårlig? Anonymkode: 7b16a...d14 Han har en ekstrem seksualitet. Anonymkode: 2f60a...30e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #20 Del Skrevet 20. oktober 2024 Sitat AnonymBruker skrev (1 time siden): En ting er å miste interessen etter sex. Men å lure folk som du beskriver er bare ren ondskap Anonymkode: d0b98...14c Ondskap er det ikke. Folk velger jo selv hva de involverer seg i og ikke. Anonymkode: 4431d...4a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå