AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #21 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hun må ha en så guddommelig kropp at jeg frykter å elske med henne. Jeg må bare kunne elske henne med sinnet, ikke kroppen. Anonymkode: 88747...8e2 Jeg lurer på om den guddommelige kroppen følger samfunnets standarder? Hva med å ta utgangspunkt i deg selv og gjøre deg om til den perfekte kvinne i kunstverket? La deg inspirere av mange speil og vinkler? Anonymkode: d371a...30d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #22 Del Skrevet 19. oktober 2024 Tar du til takke med en mus jeg fakket inni kjøkkenskapet i går, hun er fremdeles relativt pen. Anonymkode: e1f02...bba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #23 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hun må ha en så guddommelig kropp at jeg frykter å elske med henne. Jeg må bare kunne elske henne med sinnet, ikke kroppen. Anonymkode: 88747...8e2 Liten tiss, ja? Anonymkode: e1f02...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #24 Del Skrevet 19. oktober 2024 Flintis skrev (4 minutter siden): Interessant, har du forsøkt lignende før og blir kunsten bedre? Uten Laura hadde ikke Petrarca eksistert, han hadde forlatt vår kollektive hukommelse for 600 år siden! Anonymkode: 88747...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #25 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg lurer på om den guddommelige kroppen følger samfunnets standarder? Hva med å ta utgangspunkt i deg selv og gjøre deg om til den perfekte kvinne i kunstverket? La deg inspirere av mange speil og vinkler? Anonymkode: d371a...30d Du beskylder meg for å følge samfunnets standard for skjønnhet, men like etterpå henviser du meg til Narsissus, som jo er vår samtids skytshelgen! Anonymkode: 88747...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 19. oktober 2024 #26 Del Skrevet 19. oktober 2024 Doolittle skrev (1 time siden): Det som gjør denne tråden så utrolig morsom er alle som ikke skjønner at den er morsom! Stor humor! 🤣 Finnes ikke morsom faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #27 Del Skrevet 20. oktober 2024 Tått skrev (40 minutter siden): Finnes ikke morsom faktisk.. KLM er jeg ikke. Anonymkode: 88747...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 20. oktober 2024 #28 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Uten Laura hadde ikke Petrarca eksistert, han hadde forlatt vår kollektive hukommelse for 600 år siden! Anonymkode: 88747...8e2 Jeg tenkte mer personlig, om du har forsøkt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #29 Del Skrevet 20. oktober 2024 Flintis skrev (11 timer siden): Jeg tenkte mer personlig, om du har forsøkt selv. Jeg stoler mer på Petrarca enn meg selv. Anonymkode: 88747...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #30 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg stoler mer på Petrarca enn meg selv. Anonymkode: 88747...8e2 En person er alt i alt bare et menneske på godt og vondt. Selv om noen er gjort store av sine talenter og fordi de tilhører en tid og nå er et mystisk fenomen av en skikkelse fra oldtiden, gjør at du gir dem mer makt enn du hadde gjort om han var naboen din. Du romantiserer han. Hadde du vært flue på veggen har du kanskje tenkt anderledes. Anonymkode: 7c643...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #31 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg kunne godt ligget naken på sofaen til noen og lest 😄 Jeg er alt for sjelden naken foran menn 😝 Anonymkode: 42197...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #32 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Liten tiss, ja? Anonymkode: e1f02...bba Troll. Anonymkode: 1826f...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #33 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): En person er alt i alt bare et menneske på godt og vondt. Selv om noen er gjort store av sine talenter og fordi de tilhører en tid og nå er et mystisk fenomen av en skikkelse fra oldtiden, gjør at du gir dem mer makt enn du hadde gjort om han var naboen din. Du romantiserer han. Hadde du vært flue på veggen har du kanskje tenkt anderledes. Anonymkode: 7c643...7b8 Vår samtids avromantiserte syn på storhet er ikke annet enn en bjørnetjeneste til oss selv. Kloke mennesker må vi aldri slutte å lytte til, uansett om de er naboer eller døde. Kloke mennesker burde ha makt over alle! Anonymkode: 88747...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå