AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #1 Skrevet 19. oktober 2024 Er jeg kravstor og ber om for mye? Samboern min elsker jeg virkelig. Jeg føler jeg ville gjørt alt for at han skal ha det bra. Problemet er at jeg føler jeg ikke ofte får det tilbake. I hjemmet er jeg den som gjør noe. Kanskje ber jeg han gjøre noe innen uken, men det har ikke skjedd. Det slenger skitne kopper tidvis og det ender med at jeg tar det. Generelt sett er jeg den eneste som vasker og holder det ryddig. Føler jeg blir en mor. En annen ting er at jeg føler ikke han prøver imponere meg mer. Han steller seg ikke på samme måte for meg, vi bor jo sammen så forventer ikke han pynter seg- men at han vil se litt velstelt ut? Han sender heller ikke bilder av seg selv når han skal noe for å vise seg frem. Føler at han ikke tar så mye hensyn til mine behov. Kan endre avtaler vi har.. Lytter ikke på hva jeg gjør heller og spør ikke om min dag så ofte mer. Alltid må jeg komme for å kose på han, han kommer kun hvis han er sexfrustrert. Ikke for å bare klemme og kose. Han forventer at jeg skal holde rundt han hele natten😞Han gjør det sjeldent på meg…Virker ikke som han gleder seg til å komme hjem til meg mer. Anonymkode: d1d69...276
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #2 Skrevet 19. oktober 2024 ikke få barn med ham Anonymkode: 6bf66...3ad 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ikke få barn med ham Anonymkode: 6bf66...3ad Ja, flaks man ikke kom seg så langt Anonymkode: d1d69...276 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå