Gå til innhold

Kjæresten spurte hvordan venninna hans ser ut naken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg, kjæresten min, kameraten hans og kameratens kjæreste skulle på spa. Vi jentene gikk jo til jentegarderoben. Kjæresten min har vært venner med kameraten i 20 år og med henne i kanskje 10 år. 
Senere spurte kjæresten min meg hvordan venninnen ser ut naken. Ble helt satt ut av spørsmålet, er han tiltrukket av henne? Jeg vet ikke hvordan hun ser ut naken fordi jeg så ikke direkte på henne og det interesserer meg ikke. 
Jeg gikk ut av rommet og ble sur. Vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 6a32b...c3a

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er 1 av 3:

Han er enten tiltrukket av henne, veldig sosialt klønete, eller ønsker å såre deg. 

Uansett skal du ta på alvor at han oppfører seg dårlig. 

Anonymkode: f597b...6c7

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Syns hun ser normal ut.

Hvordan ser kompisen din ut naken da? Er han stor eller?"

Sånn.

Anonymkode: f235f...923

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet han ikke hvordan en dame ser ut naken? Har du sett en har du faktisk sett alle.

Anonymkode: 759c9...a0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vet han ikke hvordan en dame ser ut naken? Har du sett en har du faktisk sett alle.

Nei, du har faktisk ikke sett alle fordi om du har sett en. Har du bare sett en?

Anonymkode: 63025...126

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jepp.

Og skal man ha en nærmere vurdering, en 3’er eller en 9’er, så er det neppe kjæresten man får det fra.

Anonymkode: 0228f...2db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, du har faktisk ikke sett alle fordi om du har sett en. Har du bare sett en?

Jo, det stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig.

Er han ellers en bra fyr? I så fall ville jeg sagt rett ut at jeg synes dette var et uheldig spørsmål, og at det fikk meg tik å føle meg usikker.  Kanskje videre at han trolig ikke ville likt om du begynte å snakke om kompisen naken. Så hadde jeg agert videre i forhold til hans reaksjon. 

Sikkert bare en dum kommentar, kanskje etter et par glass? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg, kjæresten min, kameraten hans og kameratens kjæreste skulle på spa. Vi jentene gikk jo til jentegarderoben. Kjæresten min har vært venner med kameraten i 20 år og med henne i kanskje 10 år. 
Senere spurte kjæresten min meg hvordan venninnen ser ut naken. Ble helt satt ut av spørsmålet, er han tiltrukket av henne? Jeg vet ikke hvordan hun ser ut naken fordi jeg så ikke direkte på henne og det interesserer meg ikke. 

Du blir med på spa med et annet par, antar dere går rundt i badetøy og badekåper, og allerede der skjærer det seg. Brorparten av menn vil da begynne å tenke seksuelt om de som er med, og så har man det gående. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er kvinne selv så jeg har sett tusenvis i garderober rundt om i verden i årenes løp. 

Forøvrig er de bittesmå kroppsdelene som dekkes av en bikini enda mer like enn det som er synlig for hele verden på en vanlig strand/i et vanlig basseng.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du blir med på spa med et annet par, antar dere går rundt i badetøy og badekåper, og allerede der skjærer det seg. Brorparten av menn vil da begynne å tenke seksuelt om de som er med, og så har man det gående. 

Om man er over puberteten, er det faktisk ikke det mest vanlige å tenke seksuelt hver gang man ser noen i badetøy.

Anonymkode: 5c6c9...d10

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri gått på spa sammen mer, ihvertfall. Det takler han tydeligvis ikke.

Anonymkode: f597b...6c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er kvinne selv så jeg har sett tusenvis i garderober rundt om i verden i årenes løp. 

Forøvrig er de bittesmå kroppsdelene som dekkes av en bikini enda mer like enn det som er synlig for hele verden på en vanlig strand/i et vanlig basseng.

Nei, tusenvis er det nok ikke.

Anonymkode: 501a1...cc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, tusenvis er det nok ikke.

Anonymkode: 501a1...cc6

10 kvinner x 1 garderobe x 1 gang/uke x 52 uker = 520. 

Så mange kvinner som er svømmere kan fort ha sett tusenvis av kvinner nakne. 

Anonymkode: c1e80...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du har jo sett henne i bikini, så hva lurer du på? Størrelse og form på brystvorter? Frisyren nedentil? Hvorfor ber du ikke kompisen din beskrive dama sin frisyre til deg hvis du er så interessert i det? Han har garantert studert henne bedre"

Anonymkode: 15a80...b32

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Spør han hvorfor han lurte på det? 

Han bør ha et godt og saklig svar tilbake. 

Anonymkode: 40d50...aca

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ber du ikke kompisen din beskrive dama sin frisyre til deg hvis du er så interessert i det? Han har garantert studert henne bedre"

Anonymkode: 15a80...b32

He he he, dette er det beste svaret så langt. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde reagert kraftig og syntes var veldig upassende. Og så hadde jeg lurt på hvorfor han ville vite nettopp det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...