Gå til innhold

Nesten alle kom sent til bursdag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 22.17):

Ja ja. Den er kjip. Neste gang får du bare ha åpent hus om alle er så ræva på å holde tida. Og så kan dere la være å være passiv-agressive og si at barnet har ventet i flere timer og det er IKKE greit.

Anonymkode: df213...b67

Så hun skal stå og vente, holde maten varm og jentungen rolig i en hel dag? Er det ikke litt for mye å kreve av en småbarnsmor? Jeg forstår åpent hus for voksne, der venner bare kan droppe innom og få en kopp kaffe. Men ikke når et gjelder barnets bursdag.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg hr ventet på folk slik så har jeg lært én viktig ting selv! Respekter tiden til andre og møt opp i tide, eller gi beskjed om forsinkelse som ett minimum.

Skjønner godt du er irritert!

Anonymkode: 00652...df6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 10.03):

På en lørdag? 

Da hadde jeg som tante vært temmelig irritert, det punkterer jo hele dagen. Hadde imidlertid sagt fra om at vi kom innom senere, ikke bare dukket opp sent. Eller sagt at vi kom innom med gave søndag (da normale folk legger barnebursdager) 

 

Anonymkode: d4e35...92b

Hadde personlig syntes det hadde vært mye kjipere om selskapet begynte kl 10 😅 Men ærlig talt, hva er det folk trenger en hel dag til? Altså, man får gjort mye før kl 14 og etter kl 16 også. Er jo ikke sånn at man blir invitert i barnebursdag i tide og utide så ser ikke at dette er et stort problem.

Hadde uansett dukket opp når som helst når det er bursdagen til et barn.

Hadde min familie oppført seg sånn som ts sin hadde jeg nok kuttet kontakten ned til et minimum. 

Anonymkode: 6b9de...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også blitt skikkelig skuffet om jeg var deg. Det er ingenting å gjøre med akkurat i år, men forstår skuffelsen din❤️

Anonymkode: e785c...47d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvem inviterer til kake klokken 16? Da måtte du servert middag. Og gjestene hadde vel kommet kl 18, rett før leggetid 😅

Barnebursdager er omtrent alltid Kl 14. Det passer barna best. 

Anonymkode: e2327...8e5

Er det ikke vanlig og spise middag før kaker lenger? 

Anonymkode: 2f59d...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ts har skrevet, at de også har yngre barn. Når klokka nærmer seg 17, så er det middagstid og etter det kveldsstell. 

Flere her som virkelig ikke greier å se at små barn ikke kan være oppe med høyt aktivitetsnivå til langt ut på ettermiddag/kveld.

Kan dere ikke bare takke nei til invitasjonen, om dere ikke evner å tilpasse dere små barn? 

Anonymkode: 4e1d5...c40

Alle barn har jo vært yngre? Så man kan godt ha større barn uten og skjønne det her. 

Anonymkode: 2f59d...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er helt lov å takke nei. Det som ikke er greit, er å takke ja til dag og tidspunkt, for så å komme 2 timer for sent.

De fleste små barn under 4 år, som jeg kjenner, legges mellom 18-19 som er anbefalt. Har du forsøkt å legge et barn som kommer rett fra kake og fest? 

 

Anonymkode: 4e1d5...c40

Ja, det har jeg . De kan være litt gira , men ikke i mange timer. Har også opplevd barn bli slitne av fest og sovnet. Om det blir en halvtime lenger en lørdag, er det krise? Hva gjør man på hverdager ? Antar ingen i familien bortsett fra svigermor jobber. 

Anonymkode: 2f59d...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 8.17):

Så du vet de er en flokk upålitelige idioter og likevel forteller du barnet at de kommer kl. 2 og får henne til å stå klar i finstasen?  Er du helt blåst? 

Anonymkode: d5af8...1d4

Du gir skylda på henne ja..........vet ikke hvem som er mest blåst her.

Anonymkode: 2584d...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 14 er jo også en idiotisk tid å be folk på. 

Folk vil gjøre andre ting på fridagen sin. Kl 16 er tidligste på en søndag. 

Anonymkode: d1604...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...