Gå til innhold

Samboer stakk på byn og tok med seg toalettmappa si....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Burde jeg være bekymret?

Skulle ut å ta noen øl sa han. Ringt to ganger i kveld, men tar ikke telefonen🧐

Får bare gå å legge meg med barna jeg da.

Anonymkode: 5e603...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle han direkte ut? Skulle han innom en kompis og kanskje fikse seg ferdig der fordi han heller ville ha det rolig rundt seg imens og komme fort ut fra huset for å slippe mas fra barn osv? 

Anonymkode: aac38...7e3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som drar ut med toalettmappe???

Ja da hadde jeg vært bekymra og.

Ikke for utroskap akkurat, da det eneste normale menn drar ut med, er nøkler og telefon.

Anonymkode: 0bb2f...3bd

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh. He did what? 
🤣

Dette håper jeg du spør han om når han kommer hjem. Eventuelt kaster han ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du kjenner han jo best da.

Blant en del av mine venner (eller, venninner da, ingen av min kompiser har gjort det), så er det ikke helt uvanlig å ta med sminke, krølltanga, neglelakk etc på vorspielet og gjort seg klar der, ta dusjen der også av og til. 

Kom han hjem? Hadde bare spurt ham...

Anonymkode: ed0eb...b4c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke for utroskap akkurat, da det eneste normale menn drar ut med, er nøkler og telefon.

Ikke alle tar med nøkler heller (eller klarer å huske koden på døra når de kommer hjem…).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Burde jeg være bekymret?

image.png.d2a90f5be3124a78aaeee5c85033c0b6.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Her er det da bare å konkludere med at fyren er unormal, sannsyligvis psykopat og red flag.

Bare å komme seg unna.

Anonymkode: 401e8...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cleangal skrev (3 timer siden):

Ikke alle tar med nøkler heller (eller klarer å huske koden på døra når de kommer hjem…).

Ah, nok et meningsløst "ikke alle"-innlegg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Her er det da bare å konkludere med at fyren er unormal, sannsyligvis psykopat og red flag.

Bare å komme seg unna.

Hvorfor skal folk på død og liv ødelegge det norske språket med å blande inn engelsk hele tida? 

"Rødt flagg" heter det på norsk.

Anonymkode: 5c407...d06

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Burde jeg være bekymret?

Kjenner mange damer som tar med seg toalettsaker og drar ut med venninner. Uten at de sover over. 

Men jeg kjenner ikke så mange menn som gjør det samme. Hadde min mann gjort det, hadde han også sagt samtidig at han kom til å sove over hos en kompis. Og svart på telefonen om jeg hadde ringt. Men jeg ringer ikke når mannen min er ute. Han hadde blitt bekymret om jeg hadde gjort det og svar så fort som mulig. 

Har han kommet hjem og hva sa han? 

Anonymkode: b1e8c...520

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor skal folk på død og liv ødelegge det norske språket med å blande inn engelsk hele tida? 

"Rødt flagg" heter det på norsk.

Anonymkode: 5c407...d06

Du forstod ikke at innlegget var 100% ironi...?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må fortelle hva som skjedde, ts? Hva skulle han med toalettmappa? Kom han hjem på natten, eller hva skjedde?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier han å overnatte når han drar på fest (sovne på nachspiel, eller gidder ikke å ta taxi hjem?), og så får han ikke pusset tennene, og nå vil han være føre var?

Eller har dere kranglet, og nå skal han gjøre deg bekymret sånn at du ikke tør å si imot han mer?

Pleier han å sminke seg? Eller skal han fikse håret før de drar på byn? Evt pusse tennene før han drar ut?

Anonymkode: 95bf5...e31

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes merkelig ut. Lot han deg tydelig se at den var med, eller oppdaget du det?

Anonymkode: 3a8ed...0ad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Million skrev (4 timer siden):

Du må fortelle hva som skjedde, ts? Hva skulle han med toalettmappa? Kom han hjem på natten, eller hva skjedde?

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjenner mange damer som tar med seg toalettsaker og drar ut med venninner. Uten at de sover over. 

Men jeg kjenner ikke så mange menn som gjør det samme. Hadde min mann gjort det, hadde han også sagt samtidig at han kom til å sove over hos en kompis. Og svart på telefonen om jeg hadde ringt. Men jeg ringer ikke når mannen min er ute. Han hadde blitt bekymret om jeg hadde gjort det og svar så fort som mulig. 

Har han kommet hjem og hva sa han? 

Anonymkode: b1e8c...520

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vel, du kjenner han jo best da.

Blant en del av mine venner (eller, venninner da, ingen av min kompiser har gjort det), så er det ikke helt uvanlig å ta med sminke, krølltanga, neglelakk etc på vorspielet og gjort seg klar der, ta dusjen der også av og til. 

Kom han hjem? Hadde bare spurt ham...

Anonymkode: ed0eb...b4c

Han ringte meg opp igjen kl 1:30, men det så jeg ikke før dagen etterpå siden jeg hadde sovnet. Kom hjem ca kl 2 sa han.

Sa han hadde sovnet hos en kompis kl 20, og våkna kl 24. Hadde drukket med sin far, sett på fotballkamp midt på dagen. 

Toalettmappa hadde han tatt med for å fikse skjegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han ringte meg opp igjen kl 1:30, men det så jeg ikke før dagen etterpå siden jeg hadde sovnet. Kom hjem ca kl 2 sa han.

Sa han hadde sovnet hos en kompis kl 20, og våkna kl 24. Hadde drukket med sin far, sett på fotballkamp midt på dagen. 

Toalettmappa hadde han tatt med for å fikse skjegget.

Så han dro hjem til en kompis for å sove og barbere seg? For så og dra hjem til faren å drike? Høres ikke det rart ut? Var skjeget barbert når han kom hjem? Pleier han å gjøre veldig merkelige ting? Tror du på han? 

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (52 minutter siden):

Så han dro hjem til en kompis for å sove og barbere seg? For så og dra hjem til faren å drike? Høres ikke det rart ut? Var skjeget barbert npr han kom hjem? Pleier han å gjøre veldig merkelige ting? Tror du på han? 

Kjør på😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...