Gå til innhold

Mannen vil ikke. Venter barn 28 uker på vei

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Mannen har lov å ha preferanser og grenser, jeg vil helst ha håret mitt, jeg, så jeg og han hadde ikke passet sammen.

For sexlivets del er forslaget med at han hjelper til med barberinga noe jeg håper blir vurdert.

Jeg lurer også på om en womanizer vil kunne være et godt tilskudd i situasjonen. Eller at mannen pent bretter håret til side og leker en, altså suger klitt, ikke slikker.

Anonymkode: 67308...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Akkurat derfor er det bra det er 12 uker selvbestemt abort.

feige menn som ombestemmer seg, og vil man skal trekke seg når man er 18-20 uker(altså halvveis) er sykt

Ja til abort nemd som beskytter kvinnen.

for en jævla dust du er sammen med, flytt fra han. Gjerne på andre siden av lander, for han kommer garanter å ombestemme seg på nytt å bruke barnet for å kontrollere hvor du skal bo

Anonymkode: 05835...f87

Hadde vært veldig fint om du leste innlegget 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 21.57):

Har et dilemma og lurer på om dette er normal oppførsel? 

Tingen er at vi venter barn og er nå 28 uker på vei. Med alt som følger graviditet så sliter jeg med å stelle meg nedentil. 

Nå nekter han å kysse blomsten min. 

Jeg klarer bare ikke tatt i betraktning situasjonen vi står i å finne krefter eller styrke til "operasjon flintskalle". Å får lite forståelse for at jeg ikke klarer å se blomsten for finpussen. Med kommentarer om at jeg kan bruke speil. Vektfordeling gjør meg ikke stødig nok til en slik operasjon. 

Ja er dette normal. Hva gjør andre i slike situasjoner ? 

Anonymkode: a106e...749

Dere har ikke styrke og krefter til å barbere musa? Skal du føde Supermann,?

Spre beina og la han barbere deg da vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha han der nede nå som du er gravid? Vær glad til at han holder seg unna.

Anonymkode: 05ec6...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min barberte meg da jeg var gravid. 

Det gjør han forsåvidt jevnlig når jeg er ikke- gravid også. Det er bare å spørre ham om det. Blir som regel en service med ekstraservice. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Be han om hjelp da. Ikke verre. Er jo en av grunnene til man har partner, hjelpe hverandre.

Forøvrig ligner fitta mer en opphakka kjøttkake enn en blomst.

Anonymkode: e5f99...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 22.09):

Du skal snart bli mamma, og klarer ikke skrive om underliv og barbering uten å skrive i koder? 

Jeg er også 28 uker. Setter meg på huk i dusjen og barberer, ingen problem. 

Anonymkode: a1897...6fc

Alle gravide mager er forskjellige. 

Anonymkode: b4982...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min fortalte meg at han ikke klarte å ha noen som helst form for sex med madamen når hun var gravid, rett og slett fordi det var en fuckings baby inni der og det ble for "nært" og han ble kvalm av tanken.

Madamen godtok det selv om hun ikke følte det på Mme måte, og de har  normalt sexliv etter fødsel.

Respekter mannen.... Alle har sine grunner. Ingen dør av å ikke bli slikket eller ligge på en stund...

Anonymkode: d8d22...f2b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...