Gå til innhold

Mannen vil ikke. Venter barn 28 uker på vei

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Har et dilemma og lurer på om dette er normal oppførsel? 

Tingen er at vi venter barn og er nå 28 uker på vei. Med alt som følger graviditet så sliter jeg med å stelle meg nedentil. 

Nå nekter han å kysse blomsten min. 

Jeg klarer bare ikke tatt i betraktning situasjonen vi står i å finne krefter eller styrke til "operasjon flintskalle". Å får lite forståelse for at jeg ikke klarer å se blomsten for finpussen. Med kommentarer om at jeg kan bruke speil. Vektfordeling gjør meg ikke stødig nok til en slik operasjon. 

Ja er dette normal. Hva gjør andre i slike situasjoner ? 

Anonymkode: a106e...749

• Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tingen er at vi venter barn og er nå 28 uker på vei. Med alt som følger graviditet så sliter jeg med å stelle meg nedentil. 

Jeg klarer bare ikke tatt i betraktning situasjonen vi står i å finne krefter eller styrke til "operasjon flintskalle". Å får lite forståelse for at jeg ikke klarer å se blomsten for finpussen. Med kommentarer om at jeg kan bruke speil. Vektfordeling gjør meg ikke stødig nok til en slik operasjon. 

Kan han gjøre det for deg evt? Og hvorfor kaller du den blomsten?

• Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil bare bruke voks. Noe jeg ikke er så komfortabel med akkurat nå. 

Haha kaller den blomsten siden hvem som helst kan vandre inn på denne nettsiden. (Alderperspektiv)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal snart bli mamma, og klarer ikke skrive om underliv og barbering uten å skrive i koder? 

Jeg er også 28 uker. Setter meg på huk i dusjen og barberer, ingen problem. 

Anonymkode: a1897...6fc

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han vil bare bruke voks. Noe jeg ikke er så komfortabel med akkurat nå. 

Haha kaller den blomsten siden hvem som helst kan vandre inn på denne nettsiden. (Alderperspektiv)

Men hvorfor skal han bestemme at han må bruke voks? Hvorfor kan han ikke barbere om du heller vil det? 

Evt om du er redd nettopp han skal bruke voks er det jo salonger som utfører Brazilian wax. De er proffe og gjør det sikkert kjappere og mer smertefritt enn han klarer med voks

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette virkelig et problem? Jeg har barbert «blomsten» helt frem til fødsel i alle mine fire svangerskap. Litt kronglete de siste ukene ja, men absolutt gjennomførbart. Om du ikke får det til og heller ikke voksing er et alternativ, så tenker jeg at du bare må godta at akkurat denne delen av sexlivet deres ligger brakk under svangerskapet.

Jeg synes heller ikke viltvoksende hår i underlivet er særlig appetittvekkende, og hadde glatt stått over å tilfredstille kjæresten med munnen om han ikke stusset og stelte seg for meg.

Anonymkode: 35996...bd2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er dette virkelig et problem? Jeg har barbert «blomsten» helt frem til fødsel i alle mine fire svangerskap. Litt kronglete de siste ukene ja, men absolutt gjennomførbart. Om du ikke får det til og heller ikke voksing er et alternativ, så tenker jeg at du bare må godta at akkurat denne delen av sexlivet deres ligger brakk under svangerskapet.

Jeg synes heller ikke viltvoksende hår i underlivet er særlig appetittvekkende, og hadde glatt stått over å tilfredstille kjæresten med munnen om han ikke stusset og stelte seg for meg.

Anonymkode: 35996...bd2

Jeg fikk det ikke til. Jeg så ikke underlivet mitt på slutten jeg iallefall. Jeg ønsket uansett ikke å bli tilfredsstilt med munnen da heller for jeg hadde så mye utflod at jeg følte meg ekkel 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, etter fødsel kan det hevde blomsten din får være helt i fred uavhengig av frisyre. 

Min blomst har fått være helt i fred i 2 år.

Anonymkode: 72a5c...eca

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kona hadde ledd på seg brokk hvis jeg hadde snakket om å kysse blomsten hennes. Med eller uten hår. 

• Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt for menn som ikke har vokst opp enda ja. 

Unormalt for voksne menn.

Anonymkode: 567b9...f41

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Normalt for menn som ikke har vokst opp enda ja. 

Unormalt for voksne menn.

Anonymkode: 567b9...f41

Hva kaller du kvinner som ikke vil nedentil på en mann med hår?

Anonymkode: 38460...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha siste jeg hadde giddet, å stelle "blomsten" for ham. 

Anonymkode: 5172c...1d9

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhode ikke rart, hvem kan klandre han. Merkelig at du er sååå lite mobil i 28 uke. Lykke til de neste 10 ukene😅

Anonymkode: ef827...87a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår det er trist, men det blir jo noen endringer under graviditeten både fysisk og emosjonellt for deg og han, og det er kanskje for det beste å la han få si nei om han ikke føler for det akkurat nå. Normale dager kommer nok igjen, å da vil han sikkert kysse blomsten som før 😊

Ser noen sliter med sexlivet etter fødsel også, men prøv å ikke ta sorgene på forskudd. 

Anonymkode: 3a1ac...b19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan ikke kreve at han skal slikke deg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han er fisefin da, det må jeg si. Vi bør om vi kan, finne oss menn som ikke missliker blomsten, med hår. Det er jo tross alt sånn vi naturlig er ment å være. Det kommer bestandig dager med hår, for en grunn eller en annen. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syns han er fisefin da, det må jeg si. Vi bør om vi kan, finne oss menn som ikke missliker blomsten, med hår. Det er jo tross alt sånn vi naturlig er ment å være. Det kommer bestandig dager med hår, for en grunn eller en annen. 

Mener ikke han skal måtte slikke, mer en prinsipp over å misslike hår. Det er jo unaturlig av han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...