AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #21 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skal prøve. Ja hun har alltid vært sånn. Anonymkode: 69444...5ba Du bør virkelig gi henne mindre informasjon. Snakk heller om været, verden, kunst, eller henne. Graver hun, så skifter du tema. Anonymkode: e8c2d...2c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 20. oktober 2024 #22 Del Skrevet 20. oktober 2024 Merkelig oppførsel. Jeg har ei datter på din alder og prøver vi å se for meg at jeg skulle detaljstyrt henne sånn. Da hadde vi nok ikke hatt så mye kontakt. Hun må innse at du er voksen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #23 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er 26 Anonymkode: 69444...5ba AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja. Hun blander seg i alt. Anonymkode: 69444...5ba AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja hun har alltid vært sånn. Anonymkode: 69444...5ba Skulle tro en normalbegavet person hadde lært seg bare å holde kjeft etter 26 år. Anonymkode: ba6ab...aa8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #24 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skulle tro en normalbegavet person hadde lært seg bare å holde kjeft etter 26 år. Anonymkode: ba6ab...aa8 Mener du meg eller moren min? Anonymkode: 69444...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #25 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja hun har alltid vært sånn. Anonymkode: 69444...5ba Da overreagerer du hvis du ikke kan klare å glede deg over håret fordi hun igjen blander seg. På tide å ignorere hennes meninger. Anonymkode: 083cc...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #26 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da overreagerer du hvis du ikke kan klare å glede deg over håret fordi hun igjen blander seg. På tide å ignorere hennes meninger. Anonymkode: 083cc...1a0 Prøver jo å ignorere, men er ikke lett faktisk. Anonymkode: 69444...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #27 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Mulig jeg overreagerer, men jeg ble hvertfall lei meg og har vært det i hele dag. Var hos frisøren og lysnet håret mitt. Mamma ringte senere og jeg sa det. Hun ble sur fordi hun syntes jeg heller skulle gjøre det hos frisøren hun går hos, for der var det bittelitt billigere, men dit er det et stykke og jeg ville heller gjøre det hos frisøren i nærheten av der jeg bor sånn at jeg kunne gå dit. Skal også stripe lengdene mer senere noe hun mente var unødvendig selv om frisøren foreslo det, og hun ble sur fordi jeg ikke hadde klippet tuppene, men skal gjøre det senere da jeg ikke tok meg råd til det i dag, (jeg sendte bilde) Jeg vet man ikke trenger å fortelle alt heller, men ble bare til at jeg fortalte det. Da jeg spurte hvorfor dette er et problem for henne så slang hun på røret, jeg gadd ikke ringe opp igjen og hun har heller ikke ringt meg igjen. Var glad før jeg snakket med henne. Men er bare lei meg nå og klarer ikke være glad lenger for forandringen av håret. Overreagerer jeg eller hun? Jeg skjønner bare ikke hva det er å bli så sur for. Anonymkode: 69444...5ba Moren din høres spesiell ut, er hun det? Manipulerende, kontrollerende? Huff❤️ Anonymkode: 0a955...e2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #28 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skulle tro en normalbegavet person hadde lært seg bare å holde kjeft etter 26 år. Anonymkode: ba6ab...aa8 Skulle tro at en normalbegavet person også vet hvordan det er å ha en kontrollerende forelder som styrer livet fra ungene er små. Er ikke bare enkelt å stå i mot en forelder som har vært sånn i hele sitt liv. Anonymkode: bbf72...556 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #29 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Moren din høres spesiell ut, er hun det? Manipulerende, kontrollerende? Huff❤️ Anonymkode: 0a955...e2f Ja hun er det 😢 ♥️ Anonymkode: 69444...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 20. oktober 2024 #30 Del Skrevet 20. oktober 2024 Er hun frisk ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #31 Del Skrevet 20. oktober 2024 lillevill skrev (39 minutter siden): Er hun frisk ellers? Ja så vidt jeg vet. Anonymkode: 69444...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå