AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #1 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg har studert sykepleie, jobbet i hjemmetjenesten og på sykehus, jobbet med velferdsteknologi på sykehjem og tatt videreutdanning i økonomi og ledelse. Jeg blir ikke kalt inn til intervjuer og tror det skyldes manglende erfaring som sykepleier fra sykehjem. Er det noen måte å komme seg forbi dette på? Anonymkode: 57954...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #2 Del Skrevet 19. oktober 2024 Høres rart ut spør du meg, om du er sykepleier med utdanning innenfor ledelse så er de nesten «nødt» til å ta deg inn på intervju, med mindre det står i stillingsannonsen at man skal ha spesifikk erfaring fra sykehjem. Hvor mange plasser har du søkt? Anonymkode: 9c7a6...e73 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Høres rart ut spør du meg, om du er sykepleier med utdanning innenfor ledelse så er de nesten «nødt» til å ta deg inn på intervju, med mindre det står i stillingsannonsen at man skal ha spesifikk erfaring fra sykehjem. Hvor mange plasser har du søkt? Anonymkode: 9c7a6...e73 Jeg har ikke søkt veldig mange plasser enda. Jeg søker i Oslo kommune og områdene rundt. En jeg snakket med som jobber i NAV sier det er enda vanskeligere å få jobb rundt Oslo enn i selve byen pga folk blir lei av å pendle så de eldre med mest erfaring søker utenfor selv om lønna er lavere Anonymkode: 57954...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #4 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke søkt veldig mange plasser enda. Jeg søker i Oslo kommune og områdene rundt. En jeg snakket med som jobber i NAV sier det er enda vanskeligere å få jobb rundt Oslo enn i selve byen pga folk blir lei av å pendle så de eldre med mest erfaring søker utenfor selv om lønna er lavere Anonymkode: 57954...e6f Har du vurdert å kontakte stedene du har søkt og ikke fått intervju og spurt om det er noe du kan gjøre av erfaring/videreutdanning for å bli mer aktuell? Har du sett på utvidet søkerliste og sett på hvilken bakgrunn de som blir innstilt har? Da kan du lære mye. Anonymkode: f406d...6c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå