AnonymBruker Skrevet 22. oktober #21 Del Skrevet 22. oktober Vårin men kalte ikke datter det da vi ønsket et navn som kan funke i andre land også Anonymkode: 6f148...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet 22. oktober #22 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 23.05): Lurer på om dette snart blir mer brukt. Vi har for øyeblikket to gutter med navnet love i barnehagen. Hadde aldri hørt det før de begynte. Syns det er litt kult! Anonymkode: 4b30e...b57 Jøss brukes det som et navn? jeg så det bare brukt i Solsidan når Ove og Anette (2 veldig spesielle karakterer) fikk barn og kalte han Love. Jeg trodde det var en practical joke- men er det faktisk et navn.. eller dukket det opp pga Solsidan mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 22. oktober #23 Del Skrevet 22. oktober Sovushka skrev (4 minutter siden): Jøss brukes det som et navn? jeg så det bare brukt i Solsidan når Ove og Anette (2 veldig spesielle karakterer) fikk barn og kalte han Love. Jeg trodde det var en practical joke- men er det faktisk et navn.. eller dukket det opp pga Solsidan mon tro? Jeg gikk på skole med en Love. Mulig han skrev det Lowe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. oktober #24 Del Skrevet 22. oktober Jada, jeg bare setter i gang Magdele er et navn som er omtrent utdødd. Min oldemor bar det navnet, og jeg fantaserte om at jeg skulle kalle jenta mi det, om jeg en gang fikk ei jente. Men jeg sitter her som enslig av fri vilje. Alvilda Vilda Andrina Margit Rut Esther Dorothea/Dorthea Ellinor Nelia Nanna Sandrine Theoline Vilja Waldemar Rasmus Flemming Tristan Bernhard Almar Brigt Konrad Hampus Olve Olai Zacharias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #25 Del Skrevet 22. oktober Søgni Anonymkode: 41780...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #26 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 9.14): Hvilken grunn da? Anonymkode: 7b274...0ea At de er mindre pene? Anonymkode: bf439...5da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #27 Del Skrevet 24. oktober Millimani skrev (På 22.10.2024 den 10.05): Jada, jeg bare setter i gang Magdele Alvilda Vilda Andrina Margit Rut Esther Dorothea/Dorthea Ellinor Nelia Nanna Sandrine Theoline Vilja Waldemar Rasmus Flemming Tristan Bernhard Almar Brigt Konrad Hampus Olve Olai Zacharias Her var det mye fint😃 5 av navna kjenner jeg barnehagebarn som har🙂 Anonymkode: bda3d...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #28 Del Skrevet 25. oktober Gotmar Anonymkode: 68b4e...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet lørdag kl 20:02 #29 Del Skrevet lørdag kl 20:02 AnonymBruker skrev (På 24.10.2024 den 20.50): Her var det mye fint😃 5 av navna kjenner jeg barnehagebarn som har🙂 Anonymkode: bda3d...6e2 Kan jeg spørre hvilke av navnene det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:37 #30 Del Skrevet søndag kl 15:37 Millimani skrev (På 22.10.2024 den 10.05): Jada, jeg bare setter i gang Magdele er et navn som er omtrent utdødd. Min oldemor bar det navnet, og jeg fantaserte om at jeg skulle kalle jenta mi det, om jeg en gang fikk ei jente. Men jeg sitter her som enslig av fri vilje. Alvilda Vilda Andrina Margit Rut Esther Dorothea/Dorthea Ellinor Nelia Nanna Sandrine Theoline Vilja Waldemar Rasmus Flemming Tristan Bernhard Almar Brigt Konrad Hampus Olve Olai Zacharias Andrina var fint. Anonymkode: 5af9b...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:48 #31 Del Skrevet søndag kl 19:48 Millimani skrev (23 timer siden): Kan jeg spørre hvilke av navnene det er? Det er ikke meg du spør, men jeg kjenner også barnehagebarn som har noen av de navnene du lister opp. Det var mange fine navn! Blant annet kjenner jeg tre Ellinor, den ene har nettopp begynt på skolen, de to andre går i barnehage. Jeg hadde lyst til å kalle min eldste datter det, men mannen var ikke enig. Hun hadde da i så fall hatt en navnesøster i klassen. Og nå kom jeg på en Ellinor til, hun tror jeg er 10 eller 11. Ellers kjenner jeg til en Olai, Olve, Esther og Vilja som er i barnehagealder. Og en Konrad som går på barneskole. Og to Alvilde, men ingen Alvilda. Anonymkode: 604c3...824 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:25 #32 Del Skrevet tirsdag kl 18:25 AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 20.48): Det er ikke meg du spør, men jeg kjenner også barnehagebarn som har noen av de navnene du lister opp. Det var mange fine navn! Blant annet kjenner jeg tre Ellinor, den ene har nettopp begynt på skolen, de to andre går i barnehage. Jeg hadde lyst til å kalle min eldste datter det, men mannen var ikke enig. Hun hadde da i så fall hatt en navnesøster i klassen. Og nå kom jeg på en Ellinor til, hun tror jeg er 10 eller 11. Ellers kjenner jeg til en Olai, Olve, Esther og Vilja som er i barnehagealder. Og en Konrad som går på barneskole. Og to Alvilde, men ingen Alvilda. Anonymkode: 604c3...824 Samme her, kjenner flere av disse og har selv valgt ett av disse navnene og hatt flere på listen. Hadde siste vært jente hadde jeg nok brukt ett av de navnene også. Anonymkode: b8708...ba9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #33 Del Skrevet 8 timer siden Øllegaard Tidemann Sole Kanutta Bergeton Hulda Josefa Osvald Anonymkode: 417ff...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå