AnonymBruker Skrevet 19. oktober #1 Del Skrevet 19. oktober Hvilke sjeldne navn liker du best? Anonymkode: 62d54...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #2 Del Skrevet 19. oktober Oddmund Monrad Asta Anonymkode: 1a36e...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 19. oktober #3 Del Skrevet 19. oktober Omine er en av mine favoritter 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #4 Del Skrevet 19. oktober Alvilde Anonymkode: f036a...218 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #5 Del Skrevet 19. oktober I klassen til barnet mitt er det en som heter Mathilie etter sin tipp tipp oldemor, det syns jeg er knallfint! Anonymkode: 891b6...91d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #6 Del Skrevet 19. oktober Rasmine og Valentin Anonymkode: 41780...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #7 Del Skrevet 19. oktober Eine ❤️ Anonymkode: a37c7...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #8 Del Skrevet 19. oktober Alde og Mode. Begge norrøne. Anonymkode: 418cd...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #9 Del Skrevet 19. oktober Albertine, Vida, Jone Anonymkode: 36418...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #10 Del Skrevet 19. oktober Lova Anonymkode: 3208e...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #11 Del Skrevet 19. oktober Rafaelsen Anonymkode: 0c85a...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #12 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Lova Anonymkode: 3208e...b19 Lurer på om dette snart blir mer brukt. Vi har for øyeblikket to gutter med navnet love i barnehagen. Hadde aldri hørt det før de begynte. Syns det er litt kult! Anonymkode: 4b30e...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #13 Del Skrevet 19. oktober Er du utkikk etter navn som er sjeldne på dagens småbarn eller sjeldne generelt? Bare spørr fordi det blir alltid diskusjoner om dette. Anonymkode: 69bef...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 19. oktober #14 Del Skrevet 19. oktober Villemo, Bergliot, Hilja og Eirun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #15 Del Skrevet 19. oktober Folke Olias Håvid Juel Eindride Sofus Linde Fam Myra Hilma Anonymkode: 4672d...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #16 Del Skrevet 19. oktober Fryd🌸 Anonymkode: 4672d...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #17 Del Skrevet 19. oktober Du verden. Da dukket navnet mitt også opp i en slik liste gitt. Hver gang jeg presenterer meg får jeg reaksjoner om at det er uvanlig og fint. Finnes faktisk et barn som heter det samme som meg etter at faren hørte mitt navn og likte det. Anonymkode: c4aaa...6d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #18 Del Skrevet 22. oktober Tenker det er en grunn til at de fleste av disse navna er sjeldne... Anonymkode: bf439...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #19 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tenker det er en grunn til at de fleste av disse navna er sjeldne... Anonymkode: bf439...5da Hvilken grunn da? Anonymkode: 7b274...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. oktober #20 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 1.41): Du verden. Da dukket navnet mitt også opp i en slik liste gitt. Hver gang jeg presenterer meg får jeg reaksjoner om at det er uvanlig og fint. Finnes faktisk et barn som heter det samme som meg etter at faren hørte mitt navn og likte det. Anonymkode: c4aaa...6d7 Siden du skriver anonymt, - kan jeg spørre hva det navnet er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå