Gå til innhold

Kan noen forklare meg hvordan muntlig eksamen foregår?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble psykisk syk i tenårene og fikk aldri fullført vgs. Er nå voksen og uføretrygdet med ingen utdannelse og arbeidserfaring. Jeg sliter mye sosialt og har store vansker med prestasjonsangst for den minste lille ting. Begynner å stamme, skjelve, blir svimmel og flykter. Jeg ønsker å skjerpe meg. Fullføre vgs, få jobb, en skikkelig utdannelse, god økonomi. En vanlig hverdag hvor jeg ikke er livredd alt og alle og alle ser ned på meg for at jeg er udugelig og ikke har kommet noe sted i livet. Vil prøve å ta vgs som privatist på nett, men må jo da ta eksamen i alle fag. Jeg vet ikke hvordan dette foregår. Må jeg ta både skriftlig og muntlig i alle fag? Jeg er faktisk livredd muntlig eksamen og er redd mine psykiske problemer vil ødelegge. Noen som har slitt med lignende og klart å gjennomføre?

Anonymkode: 1e78a...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du får angstanfall eller lignende under muntlig eksamen, så vil jo sensorene hjelpe deg. De ønsker bare det beste for deg og vil ha deg gjennom eksamen. 
Det kan være lurt med en legeerklæring på forhånd slik at de får tilrettelagt best mulig for deg. 

Anonymkode: 822a4...f41

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...